بازگشت
1398/6/14 (( 32 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

( ترجمه ماشینی )

فرم به طور کلی
اگر تا به حال مطالعه کرده اید که آموزش بلند کردن نیرو به گونه ای طراحی شده است که به یک ورزشکار اجازه می دهد عملکرد خود را در روز یا فقط کمی قبل از روز رقابت ، مشاهده کند. این همان چیزی است که ما می خواهیم با کبوترهای مسابقه ای به آن برسیم. هدف ما این است که وقتی بهترین پروازها را برای پرواز در این مسابقه انجام دهیم ، پرندگان خود را به مسابقه برسانیم. در ترکیب با فرم و شرایط ما نیز سعی می کنیم آنها را با انگیزه در سیستم های مسابقه ای خود بفرستیم تا آنها را در بهترین شرایط روانی برای مسابقه قرار دهند. این فصل شامل "فرم" است. نحوه شناسایی و چگونگی ایجاد آن و چگونگی نگهداری پرندگان در طولانی ترین مدت زمان.

چگونه فرم را تشخیص دهیم
بسیاری از هواداران تعاریف زیادی دارند که باید در تعیین فرم به دنبال چه چیزی باشند. تا آنجا که می توانید مطالب را بخوانید و به زودی ایده ای از شکل ظاهری زیر شیروانی خود به دست خواهید آورد. در اینجا لیستی از نحوه شناسایی فرم آورده شده است.

سلامتی
اول و مهمترین نکته این است که رانندگان شما باید سالم باشند. به دنبال علائم سلامتی باشید ، چشم های روشن و شفاف ، موج های سفید برفی و پاها و پرهای آنها باید عاری از هرگونه ماده مدفوع باشد. پرندگان باید گلاب زیادی داشته باشند.

تناسب اندام
پرندگان را وارونه نگه دارید و پرها را از روی پاکسازی پاک کنید. پوست مانند صورتی شما باید به رنگ صورتی گلگون باشد. اگر گوشت آبی باشد ، پرنده در آخرین مسابقه صرف شده است و به هیچ شکلی نیست که به زودی دوباره پرواز کند. اگر گوشت سفید و یا به رنگ زرد باشد ، پرنده به احتمال زیاد چربی است یا خیر در جایی که شکل آن نزدیک باشد. این پرندگان باید ورزش و آموزش داده شوند. آنها را به مسابقه ارسال نکنید ، آنها هدر دادن پول شما خواهند بود.

پرنده باید احساس دست و پا زدن در دست شما کند. پرنده سنگین به آموزش راه زیادی احتیاج دارد و بیش از حد تغذیه می شود. دانستن این نکته که هر وزن اضافی به نیروی لازم برای حرکت این کبوتر از طریق هوا نیاز دارد ، محاسبه آسان است. کبوترهای چربی ارسال نکنید. این اتلاف پول است.

نشاط
پرنده باید در انبار و هنگام پرواز پر جنب و جوش باشد. پر جنب و جوش به معنای هیجان زده و زدن در آن نیست. سرزنده به معنای این است که باید زندگی خود را با نشاط انجام دهد. پرنده ای که بی لیست است و یا به نظر می رسد خسته کننده ، احتمالاً هنوز هم خسته است یا شکل ندارد.

کیفیت پر "در خون"
وقتی پرنده های اولیه "با خون" پرواز می کنند ، پرنده نمی فرستم. هنگام مطالعه مالت ، متوجه خواهید شد که وقتی پرنده ای در حال رشد پر پرواز جدید است ، دوره ای وجود دارد که بلدرچین بزرگ می شود و پر از خون است. در این مرحله صدمه به ماسه می تواند برای پرنده بسیار بد باشد. در این مدت ، سلامت پرنده تأثیر بسیار مستقیمی بر کیفیت پرواز جدید دارد. من معتقدم حمل و نقل پرندگان هنگام حضور در این مرحله خوب نیست. فصل دیگری در مورد قتل عام وجود خواهد داشت ، اما پرندگان قدیمی قبل از کاهش پرواز پنجم بهترین راهپیمایی هستند. سیستم هایی برای کنترل مالت وجود دارد.

وضعیت روانی (انگیزه - اعتماد به نفس)
پرنده ای باید از وضعیت روانی مناسبی برخوردار باشد. دو حالت وجود دارد به حالت روانی. اول وضعیت روانی درون انبار است. اصطلاح من برای این کار انگیزه است. اگر پرواز طبیعی است ، پرنده باید یک همسر داشته باشد. اگر همسر قبل هفته قبل گم شد و این پرنده دوباره جفت نشد ، احتمالاً اتلاف وقت برای ارسال او است. پرنده ای باید حمل شود که بتواند بهترین نژاد خود را انجام دهد. در صورت پرواز بیوه ، روال مورد استفاده قبل از حمل و نقل باید عملی شود. پرندگان برای رقابت با توانایی های کامل خود باید انگیزه لازم را داشته باشند.

دومین عنصر حالت روانی ، اعتماد به نفس است. پرنده ای که هفته خوبی را پشت سر بگذارد و هنوز هم در فرم باشد می تواند به مسابقات برگردد. پرنده ای که یک روز یا دو روز دیر است ، باید با آموزش جاده های بازسازی تمرین شود. این در مورد اعتماد به نفس آنها است تا آنها بتوانند سخت ترین کار خود را انجام دهند و پرواز کنند. اگر به طور مداوم با نژادهای سخت به زمین زده شوند و فرصت بهبودی برای آنها فراهم نشده باشد ، اراده مسابقه را از دست می دهند. پرنده ای که به خوبی چند مسابقه کوتاه انجام داده است ، می تواند به مسابقات طولانی پرش کند. پرنده ای که به طور خلاصه خوب عمل نکرده است نباید بلند شود. همانطور که آموزش مربوط به ایجاد اعتماد به نفس است ، مسابقه نیز در مورد اعتماد به نفس ساختمان است.

 

 

Condition and Form In Racing Pigeons

Condition and Form In Racing PigeonsForm in General
If you have ever studied power lifting training is designed to allow an athlete to peek his performance on the day or just shortly before the day of competition. This is what we try to accomplish with racing pigeons. Our goal is to ship our birds to a race when they are at their best to fly this race. In combination with form and condition we are also trying to send them with motivation within our racing systems to put them in the best psychological condition for the race. This chapter covers “Form”. How to identify it and how to create it and how to keep birds in form for the longest period of time.

How to recognize Form
Many fanciers have many definitions of what to look for in determining form. Read as much material as you can and soon you will get an idea of what form in your loft looks like.   Here is my list of how to identify form.

Health
First and foremost, your racers need to be healthy. Look for signs of good health to include, bright and clear eyes, snow white wattles and their feet and feathers should be free of any fecal matter. The birds should have plenty of plume.

Fitness
Hold the birds upside down and clear the feathers from the keel. The skin should be rosy pink, like your lips. If the flesh is blue, the bird was over spent on the last race and is in no shape to fly again so soon. If the flesh is white or near yellow, the bird is most likely fat or no where near coming in form. These birds should be exercised and road trained. Do not send them to the race, they will be a waste of your money.

The bird should feel corky in your hand. A heavy bird needs lots of road training and is being fed way too much. It’s an easy calculation to know that every bit of extra weight will require energy to propel this pigeon through the air. Do no send fat pigeons. This is a waste of money.

Vitality
The bird should be lively in the loft and when flying. Lively does not mean excited and knocking about. Lively means it should carry itself with vitality. A bird that is listless or looks tire, probably still is tired or is not in shape.

Feather Quality “In the blood”
I do not send a bird when he has primary flights “in the blood”. When studying the moult you will notice that when a bird is growing a new flight feather there is a period where the quill grows out and is full of blood. In this stage an injury to the quill could be very bad for the bird. During this time, the health of the bird has a very direct impact on the quality of the new flight. I believe it is not good to ship birds when they are in this stage. There will be another chapter on moulting, but old birds are best raced before the fifth flight has been dropped. There are systems to control the moult.

Psychological State (Motivation — Confidence)
A bird should have the right psychological state. There are two elements to psychological state. First is the psychological state within the loft. My term for this is is motivation. If flying natural, the bird should have a mate. If the mate was lost the week prior and this bird has not re-mated, it is probably a waste of time to ship him/her. A bird should be shipped when he can fly his/her best race. If flying widowhood the routine used prior to shipping must be implemented. Birds need to have motivation to race to their full capabilities.

The second element of psychological state is confidence. A bird coming off a good week who is still in form can go back to the races. A bird who is a day or two late, must be retrained with remedial road training. It’s about giving them confidence so they can push on and fly their hardest. If they continually get beat into the ground with tough races and are not given time to recover, they will loose the will to race. A bird who has done well as a few short races, can jump to the long races. A bird who has not done well at the short

 

should not be jumped into the long. Just as training is about building confidence, racing is about building confidence as well.

 

By: Andrew Domanski of Domanski Family Lofts

 

 

 

 


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب