بازگشت
1395/11/16 (( 48 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

تسمه دندانه دار و چشم شبکیه ای 

این مقاله تسمه دندانه دار یک مقاله جدید است‌. 
این مطالعه از طریق یک سیستم متشکل از جنبه های مختلف انجام شده است. 
این مقاله تحت تمام شرایط سلامت کامل طبیعی کبوتر تاسیس شده و بدست آمده است. 
(محل سکونت این تسمه دندانه دار ) 
تسمه در شیشه ای قرار گرفته است با‌یک ذره بین به تماشای مردمک و حلقه تقابل (دانش آموز ) که مانند جلبک دریایی شناور است نوار تسمه بالا پایین میشود مانند بادی برخورد کند. 
در پایان عصب بینایی حتی کمی پایین تر در نورتغییرکردن نوار را مشاهده خواهیم کرد که نامش تسمه دندانه دار است. 

عملکرد تسمه دندانه دار : 
نویسنده ( من باور دارم تابع اصلی است نوار ) برای جلوگیری از سوختن دانش آموز در برای نور شدید که نوار موجب تنطیم نور در شبکه میشود. 

شکل تسمه متشکل شده از 
(++).(++++شکلدار ).(++++++شکلدار ) اندازه تسمه هست که بشود چنتا علامت روش گذاشت 
 
روابط نژادی تسمه با پرواز 
وقتی کبوتر داشتن دوعلامت مثبت باشد میشود برای مسیر 50 _20 کیلومتر براحتی از خود عملکرد نشان میدهد. وقتی چهار علامت مثبت داشته باشدمیتواند در حدود 300 کیلومتر از خود عملکرد خوبی نشان دهد. وقتی دارای شش علامت مثبت داشته باشد برای مسابقه 500 کیلومتر در همان روز به خانه برسد و اگر 1000 کیلومتر برده شود روز بعد ظهر به خانه می آیید.

تحقیقات بیشتر نشان داده است که نقطعه های کنجد مانند و تیکه های کاشی شکسته بر روی شبکیه چشم وجود دارند. 

پرندگان کوچکتر با وجود تیکه های شکسته کاشی میتواند ده ها کیلومتر پرواز کنند. با وجود  یک نقطه کوچک کنجدی شکل میتواند کبوتر بیش از 300 کیلومتر مسیر را طی کند. و شبکه دارای هیچ اثری از این دو شکل میتواند 500 کیلومتر حداقل مسیر را بپیماید.اما این نتیجه گیری در مورد عضلات و خون نژاداز سازگاری مشتق شده است . کبوترجانسون دارای چشمهای بسیار خوب هستند میشود گفت هزاران کیلومتر پرواز کنند اما با قضاوت دقیق تر میشود گفت تنها به پنصد کیلومتر پرواز هستند و حتی کمتر از آن . 

قَضاوت محاسن تسمه ی دندانه دار 

با استفاده از قانون دیجیتال بر روی شبکه چشم و دفع ضایعات چشم و دارا بودن یک کبوتر با عضلات خوب به برنده شدن مربی در پی دارد.
محاسن:؟؟ بنا به تغییرات نور تسمه دندار تغییراتی دارد اما از نظر اینکه لرزش بال قضاوت کنیم کمتر به اشتباه میندازد. 
دانش اموز : دانش به معنی مردمک است و آموز با معنی حلقه تقابل ( انطباق ) است. 
تسمه دندار رشته های عصبی است که با ازدحام زیاد شدن به هم پیوستن چندین هزار عصب و موجب پارگی در روی شبکه چشم در محل ( دانش آموز) پدیدار میشود مانند ریشه از پایین  چشم میروید و با دیدن و خوندن آن متوجه به ذات کبوتر میشویم دلیل وقتی ژنها القا میشوند و نطفعه تولید میشود ژن یا خون به دو جای کبوتر رابطه مستقیم دارد یکی به حلقه تقابل و دمی به بال که این دو عضله مستقیم به عصب مغز پرنده درگیر میشود و بخاطر همان حلقه تقابل را اروپای ها قلب چشم میدانند حلقه تقابل مدلهای زیادی دارد که بنا به دیدن و خوندن انها به ذات پرنده پی برده میشود. با تشکر


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ