بازگشت
1395/11/20 (( 30 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

راز موفقیت  (مدیریت) : 
نکته ۱☆

میخواهیم قهرمانی های متعدد داشته باشیم. شما نیاز به پرندگان سالم و سبک مدیریت عالی در ۳۶۵ روز سال تلاش مستمراست. کبوتر یک سرگرمی است.اما همچنین میتوان گفت یک علت است.بنابراین شما یک راه در حال اجرا یک کسب کار برای اجرا، به منظور دستیابی به موفقیت به دلیل بیم قلمرو. 

نکته 2☆ 
مبارزه به تنهای پایان است.شما نیاز به شرکت با کیفیت بالا نیاز دارید fanciers برای جذب دانش خود را. امروزه اکثریت قریب به اتفاق  همسر فرزندان برای کمک روزانه خود همه کار خود را بدانند. مسئول به انجام بهترین خودرا هر روز به انجام آن باشند. فردریک لایل برجسته ترین در سالهای (1946~ 1956)یکی از زوج شریک در جهان هستند. پس از ترویج تلاش های خودجز لیست بهترین کبوترهای جهان رسیدند. 

نکته 3☆

باید یک کبوتر با کیفیت بالا fanciers وگونه نژاد میتوانید در حوادث منطقه خودتایید شده پرواز کندبه مدت طولانی پذیرفته fanciers کبوتر یکسان نیست واین واقعیت که آنها پرواز و کیفیت متفاوت باشد.و همچنین دانش خاص از چه نوع کبوتر که نیاز داریم. آنهارا قطعا از کبوترای که در حال متناسب نیست خلاص به پرواز جست خیز کردن آنها تعلق بازی و مسابقه ندارند. برخی ها براشان دشوار به درک قبول کردن fanciers واقعیت. بر این باورند که انها میتوانند پیروز شوند. 

نکته 4☆
نیاز به یک‌کبوتر بر برنامه fanciers آموزش تنظیم ذهنی و جسمی؛ حفظ برنامه منظم و روزانه برای کبوتر اهمیت بالای دارد. تعداد زیادی از کبوتر فرد؛  اموزش پرواز میتواند فضای تفکر مستقل کمک کند. سفر با قطار تا آنجا که ممکن است به بازی واقعی نزدیک تر کردن زمان مکان. استراحت روده ناشی و تربیت بدنی عنوان مهمی است. 

راهنمایی 5☆ 

با یک راه سالم برای مدیریت سلامت شیروونی، 365 روز سال؛ ازدحام بیش از حد محقر، شیروونی یک مقدار زیادی از هوای تازه و مقدار زیادی نور طبیعی، نظافت ظروف آب غذا طوری باید تمیز باشد حتی برای استفاده انسان در استانداردترین حالت؛ 

راهنمایی 6☆ 

برای استفاده در شرایط ساده و آسان برای فریب سیستم درب میباشد جوانان صرف عادات اموزشی زمان بیشتری از سیستم حفظ همان برنامه هر روز. صبر کاملا ضروری است. شما باید اعتماد به سیستم انبار درک کبوتر؛ و  نگرش خودرا باید در حد متوسط باشد.با یک کبوتر فردانجام شود اگر انرا میتوانید انجام دهید.و شما در یک روز مسابقه  اتلاف وقت و پول را به یک روز از آن را. 

اسرار 7☆ 

به پذیرش واقعیت. 365 روز در سال به کبوتر خوب به پیشگیری با مواد طبیعی و ویتامین ها کاملا ضروری است. من فکر میکنم کبوتر مریض و درمان آن در زمانهای مختلف سال فقط اتلاف وقت و هدر رفتن پول میباشد این کبوتر زودتر حذف شود که تاوان آن بیش از پول حلقه پا نباشد. 

راهنمایی 8☆ 

برای درک نیازهای تغذیه ای کبوتر؛ با استفاده از فرمول خوراک مناسب است. خریدبهترین کیفیت علوفه( نه لزوما از قیمت گرانترین ) خوراک به راحتی قابل هضم، مواد معدنی،ویتامین ها و مکمل های دیگر، اجازه ندهید که آنها بیش از حد  احساس گرسنگی. 

راهنمایی 9☆ 

از زمان به زمان به حفظ محیط زیست انبار امن.راحت، فشار صفر، با توجه به بازی کردن مناطق و مکان، حفظ انبار خشک، یک جریان بزرگ هوا، و نور طبیعی برای استراحت. 

راهنمایی 10☆ 

خیال باف نیاز به دانش خوبی از  کبوتر. او باید مایل به از اشتباهات ما یاد بگیرد. او هرگز اجازه غرور شخصی  تداخل با پیگیری خود را از دانش جدید است. اموزش 365 روز؛ هر روز روند ادامه دارد. از آنجا که بسیاری حاضر به بهبود مهارت و دانش خود، بطوری که انها نمیدهند کبوتر خود هر گونه شانس برنده شدن. هر روزی ما  چیزی را از کبوتر یاد بگیریم. به این نقطه که به ما اجازه خواهد داد برای یادگیری اگر چه این کار سخت است اما هنوز هم میخواهیم یادبگیریم به تواضع. به دنبال میانبری میگریدیم اما هیج وجود ندارد. با تشکر


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ