بازگشت
1395/11/26 (( 42 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

تحقیقات وبلاگ ( همبستگی) چشم از هافمن
شما میخواهید برای هدف قرار دادن برای پرورش آینده. ایا شما میخواهید برای نتایج بهتر در آینده. شما نیاز به 20 سال تجربه نیست برای تبدیل شدن به یک پرورش دهندگان کبوتر خوب است. با این حال که شما باید بدانید که برای ساخت یک رورک مخصوص بچه ها خط خوب. در گذشته مردم اهمیت به نظریه بال،عضله،حرکات دم و داده های وزن است.اما در عین حال نژاد. کبوتر خوب را تضمین مطلق نیست. 
شناسایی چشم کبوتر: 
۱- لامپ مات  ۲۰۰ والت
۲-لامپ حلق اویز در بینی با ارتفاع در حد بینی 
۳-ذره بین ۱۵ 
۴- ذره بین ثابت در سمت راست 
۵-دست چپ گره سمت چپ 
۶-شیشه ذره بین تا کبوتر ۴/۵سانت 

روشن شناسایی چشم: 
چشم من کام چشم عنبیه است تئوری صرف نیست اما پرورش و عملکرد است. تا سال تجربه بسیار در پشت آن. در ده سال گذشته چشم من اثر قانون همبستگی چشم کبوتر را تایید کرد. البته هنوز خیلی از مردم هنوز روش های قدیمی را دنبال میکنند. بعد از همه یک تغییر عمده انقلابی است که معمولا بسیار آسان به شکاکان و محافظه کاران که قابل قبول نیست. با این حال به شما یاد اوری کندکه تنها راه من میدانم که چگونه به تفسیر چشم پس از این وبلاگ هیچ معنی ندارد. من میخواهم یک تضمین موفقیت در آینده. تا زمانی که شما در ذهن یک مفهوم اساسی داشته باشید: اگر شما میخواهید برای خرید جوانان، پدر مادر در وبلاگ کبوتر چشم نگاه کنید. با توجه به چشم من چشم کبوتر عنبیه مشاهده مشاهده شد. نتایج شناسایی با لامپ زرد نسبت به نور خورشیدبرابر است. 
شناسایی عنبیه و روش انتخاب بین ده کبوتر  

من این روش را استفاده میکنم این روش مزیت را دارد شما میتوانید جلوگیری از صرف مقدار زیادی پول.و اینکار با کیفیت داشته هایمان کبوتر انبار بهبود میابد. دنبال دستور گام به گام این دستورالعمل در این راهنما شما میتوانید به یک انبار جدید یک استاندارد بالارا ارتقا دهید. علاوه بر این شما مجبور به پرداخت توجه اصول مهم اساس زیر است: خرید جوانان به انتخاب کبوتر  حداقل پنج ماهه، پس از ان شما میتوانید ویژگی اصلی عنبیه را ببینید. واگر شما میخواهید برای خرید کبوتر برای پرورش کمتر از پانزده ماه باشد. در غیر این صورت شما روش من را استفاده نکنید. یک عنبیه کامل از اولویت استاد: شما میتوانیدحق خرید داشته باشیداما زمان هدر میرود هرچند عمل کامل میشود دقت عنبیه ضروری است. ( نگاه به چشم کبوتر) 
استفاده از مطالب کتابچه راهنمای کاربر مجموعه ای از چندین سال تجربه است. نمونه های گذشته ثابت کند که روش من از میزان موفقیت  90% دشوار است به پیش افتادن از دستاوردها. آیا پرورش رورک مخصوص بچه ها و یا کیفیت قهرمان  کبوتر درست است به منظور احداث روش من. من زمان زیادی در خانه و خارج از کشور جلو برد. به ویژه در آلمان که شما به احتمال زیاد به بازدید انبار فرصت را گذاشتید‌.در شرایط نادر  من میتوانم  شناسایی را ندارد چرا که کبوتر اصلی شک وتردید کبوتر با کیفیت واقعی ان، پس از من قضاوت از شجره نامه خود را.

 علاوه بر این باز نگاه به چشم و عنبیه را، بدن کبوتر بسیار مهم است. با این وجود معتقدم که پایه اساس موفقیت در استفاده طولانی مدت از این روش پرورش بجای شجرنامه. بر اساس چشم من وبلاگ قانون رتبه های بالاتر یک فرصت سیستماتیک کبوتر قهرمان پرورش بیشتر خواهد شد. سال تجربه به عنوان پایه ای برای جفت شدن نتایج قابل توجهی نشان داده است. مقایسه ای که کبوتر در راه من در آینده. استفاده از این روش برای شناسای کبوتر خواهد بود کا اساس برای پرورش و موفقیت آمیز  خواهد بود در مسابقات. 
مربی های زیادی هستند که این روش استفاده میکنند و راضی هستند . این روش اهداف نوینی برای پرورش است. که در اروپا بصورت حرفه ای انجام میدهند این روش را. 
رویکرد من بیش از یک پیشنهاد تحتانی نیست شما میتوانید اجتناب کنید. این روش تضمینی های زیادی داشته است . 

ایجاد خط پرورش با کیفیت بالا:☆

پدر و دختر با: چشم کبوتر باید تنها دختر شباهت قابل توجه به پدر مادر خود‌. سپس این دختر متولد تنها چشم خوب و یک همبستگی واجد شرایط برای خاموشی نمره بالا( تباری دیگر) جفت شدن است. سپس این کبوتر بدنیا آمد صرف نظر از اندازه ویا همبستگی چشم و پدربزرگ بسیار شبیه به یک مرغ کبوتر بچه بودند دوباره و کبوتر پدر و مادر اصلی جفت گیری. اگر شما مجبور به شناسایی راه درست شما احتمالا یکی از شما قبل پرورش پایه تا به حال هرگز خواهد شد‌. تا پس از ان؛ اما زوتر از این زمان  شما باید فقط ویژگی های فیزیکی در نظر بگیرید. 
عنبیه چشم ضعیف نتایج کبوترها و کبوتر با عنبیه لزوما خوب ، کبوتر بد خوب فراموشی امکان پذیر نیست. همسان برای اطمینان از موفقیت پرورش؛ و جفت چشم عنبیه مشابه نمره بالا بودنشان مهم است. جنس زنبق سوسن مهم است نه رنگشون. شما مطمن باشید رنگ چشم مختلف جفت گیری. در صورت امکان با توجه 


به سرعت  و دندانه اره ای دندانه طولانی پرداخت ( نگاه کنیدبه دایره دانش اموز) شما یاد میگیرید راهای جدیداز نرم افزار، شما قادر به واقعا پیدا کردن کبوتر پرورش؛ همچنین میتوانید خرید در زیر سطح انبار کبوتر اجتناب کنید. 


k=kweek پرورش 
w= wedstrijd 
این روش 100%موفقیت را تضمین نمیکند اما میزان موفقیت حداقل  90% 
هنگام شناسای عنبیه چشم: عنبیه و دایره دانش آموز دو مهم ترین ویژگی 
در واقع دانش آموز مهم  نیست‌. 

جنس زنبق سوسن 
هنگامی که چشم شناسایی کبوتر، 
عنبیه پروژهای تحقیقاتی حساب میشود. جنس زنبق سوسن ضعیف ارزش بالا نیست. از سوی دیگر پرورش کبوتر با عنبیه بسیار عالی و با ارزش است ارقام زیره شما را به درک بد  خوب پرورش دهندگان با روشنی بیشتر تفاوت را ببینید. در نیمه هفدهم شما به وضوح می توانید راه مهم ترین پرورش را ببینید. وضوح واضح تر، مناسب تر، برای نشان دادن کبوتر نمره  15-25 + 35-50 و نمره عکس 25_25 که مقایسه دو عکس شما یک تفاوت بزرگ بین پرورش دهندگان و رورک مخصوص بچه ها پیدا کنید. 

مقدمه مهم ☆☆☆☆☆♡♡♡ 

باید یک پاره خط روشن بین عنبیه و دایره دانش آموز وجود داشته باشد. اگر منطقه انتقال بین دو بیش از حد گسترده است. باید آن جفت کبوتر نیست. و اگر مورد منطقه زرد عنبیه و مردمک و دایره منطقه سبز باشد این کبوتر برای پرورش مناسب نیست.
اگر جفت کبوتر عنبیه از جنس و دایره دانش اموز منطقه قرمز بود شانس پرورش موفقیت خواهد داشت. عملی تئوری دو چیز متفاوت است. در کوتاه مدت صاحبان کبوتر باید به دقت فرزندان را زیر ذره بین مورد مطالعه قرار دهند. 
مطالعه: چرا که در  میان انها پرورش دهندگان بسیار عالی و رورک مخصوص بچه ها وجود دارد و راه من به شناسایی این پرندگان؛ اما آنرا یافت  به بسیار متفاوت است از یکدیگر. من عمدا این نوع چشم کبوتر را ندارد چرا که خود را بالاتر از حد استاندارد و اصلاح ارزش نیست. 
چشم 


چپ: +35 پرورش دهندگان ♤ راست: 15رورک مخصوص بچه ها‌

تجربه نشان داده است که. اگر صاحبان کبوتر میخواهد یک ماده خوب برای استفاده در آینده به عنوان پرورش. جفت گیری حالت جرثقیل به بالا برویم +35 -50 امتیاز زوج باید در رتبه بندی ماده نباید پایین تر از (35- +35) 
تهیه شده توسط کبوتر بیوه ( نر ) پرورش دهندگان پدر مادر تبدیل به گنجینه های نادر‌. 


رتبه عنبیه 25 رورک 
مخصوص بچه ها کبوتر 15 
مشاهده عکس 
چشم: روروک مخصوص بچه ها کبوتر  25 15 

دیده شناسایی و قانون انتخابات 
شماره ده منطقه زرد 
جنس زنبق سوسن 25 رتبه بندی 
شماره منطقه زرد مشاهده کنید بخش 10_9_8 
دانش اموز دایره به منطقه انتقال عنبیه ای 
شاگرد 

رتبه های عنبیه 35 روروک +مخصوص بچه ها کبوتر 25 
مشاهده عکس: 
چشم: روروک‌مخصوص بچه ها کبوتر 
 25 35+

دیدن شناسایی و قانون انتخابات  شماره 6 منطقه سبز 
رتبه بندی جنس زنبق سوسن 35
مشاهده منطقه سبز شماره 6- 7 
یک بخش خط روشن بین عنبیه و دایره دانش آموز‌. 
مشاهده منطقه آبی شماره 4-5
بخش باید یک خط بسیار روشن بین عنبیه و دایره دانش آموز  
شاگرد

امتیاز عنبیه 35+ روروک 
مخصوص بچه ها 35 
مشاهده عکس: 
چشم +35 روروک مخصوص بچه ها 35 

دیدن شناسایی و قانون انتخاب شماره 4 منطقه آبی 
+ امتیاز جنس زنبق سوسن 35 
مشاهده منطقه ابی 5-4
بخش باید یک خط بسیار روشن بین عنبیه و دایره دانش آموز 
شاگرد

رتبه عنبیه: روروک مخصوص بچه ها کبوتر 50 50 

دیدن شناسایی و قانون انتخابات  شماره ۱ منطقه نارنجی 

روروک‌مخصوص بچه ها 35- 50 پرورش منطقه قرمز. 
جنس زنبق سوسن 50 رتبه بندی 
مشاهده منطقه قرمز و نارنجی ‌شماره 3_2 منطقه شماره ۱ 
بین عنبیه و پاره خط دایره دانش اموز بسیار روشن، دانش اموز.


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ