بازگشت
1395/12/22 (( 45 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

1: سطح شن ماسه بصورت خوشه ای ( شمع فورم) در عنبیه زرد برنگ طلایی دیده شوند این دوره نرماده جفت در اوج بارگیری ژن های خوب بهم هستند تا فرزندان با بهترین ژن حامل بوجود بیاورند.در نبود این اشکال وجود فقیر القای فیزیولوژیکی فقیر است.سطح شنی‌( اشکال درشت تر ) در عنبیه در فرزندان به حالت گل الوده پدیدار میشود. سطح شنی عنبیه  با عروق خونی کبوتر ارتباط مستقیمی دارد که در نبود این حالت چرخش خون کمتری ایجاد میشود. جنس شنی بی کیفیت تر ظاهر خواهد شد. 


2_ نوع شن ماسه بطوری که حوضچه های عنبیه را بر روی چشم بطور پله ای نردبانی ( مارپله ای ) به وجود اورده است. ساختار به معنی اینکه خانواده این کبوتر ساخته از خود است نه اینکه بصورت نژاد تولید شده که میتواند در مسابقات راه دور یک عملکرد خوبی از خود نشان دهد. 


3_ اشکال شناور طلایی برروی شن ماسه چشم در پایان دره  ها( حوضچه ها)  اشکال را به پایین کشیده است و به رنگ سیاه سفید پدیدار است . مادر بسیار عالی منحصر بفرد، ژرم پلاسم_ پایدار_ نمادی از استقامت. 


4_  ذرات طلایی رنگ بجای شن‌ ماسه قرمز رنگ پدیدار شده است. این گرایش یک عملکرد قوی است. خون مادر فوق العاده سریع بوده به رنگ سنبله سفید منحصر بفردی داشته است که میتواند در تمام اب هوا بازی خوبی اجرا دهد.


5_ در این‌ قسمت شن ماسه دارای پودر طلایی بصورت ذرات رادیو اکتیو منتشر شده است ولی در قسمت پشت علامت ۶/۹ این ذرات وجود ندارد. قسمت (شش & نه‌)به کف کاسه چشم  چسبیده است که نماد کبوتر لانه گرا و سرعتی است این‌نشانه مویرگ های پشت ( شش &نه)را مستقیم و صاف‌ تر میکند و بخاطر همین فلش پنچ پدیدار شده است. 

6_ دکمه مانند در داخل مردمک و  قسمت لبه مردمک و روی حلقه تقابل این نشان از اینکه مردمک و حلقه تقابل میتواند سازگاری خوبی بر نورهای مختلف نور روز و شب را بخوبی انجام دهد. 

 7و 8 _  قسمت سیاهی که چنگگ وار اویزان بر روی عنبیه داخلی یک منطقه سیاه رنگ تشکیل داداند این پدیده ماننده یک گیگ حافظه است  که مناطق را بخوبی ضبط کند و پرنده را از مشکل دقدقه که چه کنم چکار کنم از کدام راه بروم را کاهش دهد انگار روح پرنده ارام است. این در کبوترهای که خون خالص را بخود کشیده است. 


9_ دنده های که در تقابل روی ساعت شش‌تا نه بصورت برجسته ( انواع پدیده وجود دارد )  پدیدار میشوند. این مادر برجسته با خون خالص بحالت زنجیره ای ریز باشد یک مسابقه دهنده است. 
با تشکر


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ