بازگشت
1395/11/29 (( 26 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

چاپ‌ تایوان ■ 

برادران جانسون خرد جمعی مندرج در چشم کبوتر منحصر بفرد هستند. در اینجا ما برای شما خلاصه ی از  16 چشم سازماندهی شده که در ان‌ بتوانید جوهر کار را یادبگیرید. اعمالی از پرورش کبوتر برای اینده، یک خط خوب، اگر چه دانش و تجربه چند سال ده ساله نداشته باشید. 


1_ خاکستری، زرد چشم، مردمک فرو رفته به کف چشم ولی دور مردمک سفت نیست؛  در داخل و خارج  دهان‌ ( بین ساعت پنچ‌ و نه ) فرسایش‌ زرد رنگ‌، گسترده ای در خارج با ذرات درشت نامنظم پوشش داده شده. ضخامت قابل توجهی دارد. نفوذ پذیری هوا به داخل مردمک به وجود اورده است.( یک شکاف بین ذرات وجود دارد) به صورت کامل از شن ماسه و تنفس، چشم کبوتر همه جانبه. می توان آن را به فاصله کوتاه مسابقه دا‌د. پرورش کبوتر می تواند دست مبتدی ها( روروک مخصوص بچه ها) با فاصله میانی جفت کرد. در دست پرورش دهندگان حرفه ای میتواند آن را با یک مسافت طولانی استفاده کند. 

2_ مدل چشم باران ( شن ماسه چشم به شکل قطرات باران). سینگ مردمک بیضی شکل، زاویه نوسان مقابل به یکدیگر در داخل دهان و خارج دهان (بین ساعت پنچ‌ تا هشت). ولی در خارج از دهان تا پایان فرسایش دارد. رنگ‌ بنفش در خارج از دهان عرض و ضخامت دارد ( در گونه برد متوسط وجود دارد). یک فضای روشن‌ در بین شن ماسه بیشتر در سمت شن است و بیرون‌از حلقه همبستگی انحنا دارد.‌ معمولی کبوتر فاصله میانی. 

3_ باران، زرد چشم، مردمک بیضی شکل، در پایان‌ قسمت خارج دهان‌ فرسایش شن ماسه تا لبه حلقه سلامت و عنبیه مخلوط شده؛ شکاف ایجادشده در این منطقه در مقایسه با منطقه 2( عنبیه بیرونی دره در قسمت بالای ساعت 12) باریک تر است. این چشم نوع بذر( بذر یعنی چشم‌ مسابقه ای مولد) در خونش نژادش وجود دارد. 

4_ مدل باران؛ چشم زرد، مردمک از نوع سینگ بیضی شکل، زاویه‌ نوسان مقابل‌ به یکدیگر در داخل دهان و در خارج از دهان تا پایان فرسایش است. هیچ گام اشکار میان سطح شن ماسه و( دو‌ در ) خارج‌از دهان، ضخامت شن ماسه روی چشم ( چهره ) درجه مخملی وجود دارد. تنفس‌از طریق شن‌ماسه حلقه سلامت‌‌ بطوریکه تنفس چند ساعته عمل میکند تنفس روزانه. فاصله کوتاه و مادر فوق العاده است. 

5_باران، زردچشم، مردمک بیضی شکل، قبل از زاویه نوسان( منطقه چرخشش حلقه تقابل) به یکدیگر در داخل دهان و در خارج از دهان تا پایان فرسایش است ( ریش ریش شدن تقابل) هیچ گام اشکار میان سطح شن ماسه و دو در خارج از دهان. در خارج از حلقه همبستگی در  چهار چشم بالا نسبتا صاف است. یک چشم مسابقه ای 

6_باران،زرد چشم، مردمک بیضی شکل غرق شده به‌کف، زاویه چرخش سابق در داخل دهان و در خارج از دهان فرسایش متقابل را از طریق پایان، با یک گام روشن بین سطح شن ماسه و دو در خارج از دهان، ضخامت شن ماسه در چهره، درجه مخملی وجود دارد، روبه شن و ماسه نامنظم؛ تنفس‌ از طریق پایان‌ خط بیرونی همبستگی در ساعت‌یک خطی به حلقه سلامت وصل شده؛ شن ماسه مخملی نوع بذر چشم. 

7_باران، سفید روشن چشم، مردمک در مقایسه با سینگ گرد اما سفت نیست، تمام دایره بنفش گسترده ای در خارج از دهان، بین سطح شن ماسه در مرحله اشکار در خارج از دهان، ضخامت قابل قبول، ذرات ریزتر در خارج از دهان، از طریق پایان خط دور حلقه همبستگی به حلقه ورمین شبیه گاز ابی رنگ، چشم کبوتر متعال است. 

 8_ خاکستری،زرد چشم، مردمک بیضی شکل، قبل از زاویه نوسان به یکدیگر در داخل دهان و در خارج‌ از دهان تا پایان فرسایش، داخل دهانه مقابل زاویه نوسان دندانه دار است، هیچ گام اشکار میان سطح شن ماسه و دو در خارج از دهان، از طریق پایان بازی فرسایش متقابل جدی وجود دارد. کبوتر یک‌نوع چشم 

9_ خاکستری، سفیدچشم، سینگ مردمک گرد و دانش اموز سفید نیست. ذرات کوچک بین دایره کامل دهان و خارج سفید رنگ، عرض همبستگی متوسط، هر دو سطح شن ماسه در خارج از دهان ذرات ریزتر در خارج از دهانم وجود دارد. قبل از  نوسان شن ماسه زاویه ای با یکدیگر تشکیل داده اند ودر خارج از دهان فرسایش بی نظمی سطح شن ماسه را از طریق پایان شن ماسه بسوی حلقه ورمین برده است. کبوتر برد کوتاه و چشم مادر فوق العاده است. 
 10_ مدل شن ماسه باران، تراخم سفید، مردمک با سینگ گرد اما سفت نیست. ذرات کوچک خاکستری در بین دایره کامل همبستگی در خارج از دهان. عرض همبستگی متوسط. هر دو سطح شن ماسه در خارج از دهان ذرات ریزتر قبل از زاویه نوسان وجود دارد. زاویه شن ماسه فرسایش یکدیگر در خارج از دهان از طریق پایان به صورت کامل از شن ماسه به حلقه ورمین چسبیده شده است. کبوتر مسافت کوتاه. 

11_ باران، مردمک شکل گرد ولی سفت نیست. یک گام بین رنگ خاکستری در دایره کامل سیاه سفید رنگ در خارج از دهان. همبستگی عرض متوسط. در هر دو سطح شن ماسه در خارج از دهان ذرات ریزتر در خارج از دهان قبل از زاویه نوسان وجود دارد. شن ماسه و چهره یکدیگر خارج از دهان تا پایان فرسایش. پر از شن ماسه در مواجه پایان از ده چشم بالا از طریق پایان حلقه ورمین سلامت. کبوتر مسافت کوتاه گونه خوب نژاد. 

12_ باران، زرد چشم، دور مردمک سفت سخت تر از تقابل نیست. زاویه چرخش سابق به یکدیگر در داخل دهان و خارج دهان تا پایان فرسایش است. هیچ گام اشکار میان سطح دو شن ماسه در خارج از دهان. از طریق پایان فرسایش متقابل نوع جدی از کبوتر مسابقه ای وجود دارد. 

13_ رنگ بنفش، مردمک بیضی شکل، قبل از زاویه نوسان به یکدیگر در داخل دهان و در خارج از دهان‌تا پایان فرسایش است. هیچ گام اشکار میان سطح و دو شن ماسه در خارج از دهان، از طریق پایان فرسایش متقابل نوع جدی از چشم کبوتر مسابقه وجود دارد. 

14_ خاکستری، شکل مردمک بیضی، زاویه نوسان در داخل و خارج دهان فرسایش متقابل از طریق پایان فرسایش. شن ماسه بین بند همبستگی خارج فرسایش متقابل از طریق پایان به شن ماسه ورمین سلامت وجود دارد. یک چشم گونه نژاد.

15_ مدل باران چشم، زرد چشم، دور همبستگی سفت سخت تر از مردمک تقابل نیست. زاویه چرخش سابق به یکدیگر در داخل دهان و در خارج از دهان تا پایان فرسایش است. هیچ گام اشکار میان سطح و دو شن ماسه در خارج از دهان، از طریق پایان فرسایش جدی متقابل، شن ماسه سطوح نامنظم وجود دارد از طریق پایان از شن ماسه. شن ماسه را در یک دایره از طریق پایان به شن ماسه ورمین و سلامت. نوع بذر چشم نژاد کبوتر. 

16_ باران، چشم زرد، سینگ  دور دانش اموز سفت نیست. در داخل دهان و خارج فرسایش دهان یکدیگر دایره تمام زرد دهان گسترده ای خارج با نامنطم ذرات درشت، و تهویه تحت پوشش  (یک شکاف بین ذرات وجود دارد)  سطح نامنظم از شن ماسه از طریق پایان به حلقه سلامت و ورمین پیوسته است. یک چشم متعال ( بالا مقام )  است. 

از طریق بیش از ۱۶ چشم جانسون میتوانید ببینید: قبل از زاویه نوسان در داخل دهان کبوتر، در خارج از دهان، شن ماسه سطح نامنظم، فرسایش یکدیگر از طریق پایان، نامنظم، نمایش شفاف، کبوتر مسابقه ای، به همین دلیل سعادت جهانی المپیک. 
برادران جانسون در شناسایی چشم کبوتر منحصر بفرد خود را بین عناصر چشم کبوتر به تبعیض از نظر حرکت شناسایی و کشت کبوتر. هیچ خروجی بدی ندارند پرورش بسیاری از قهرمانان. تنها با سرعت بالا شن ماسه چشم با پرواز کبوتر. حرکت چشم سرعت بخشیدن به خون. اتساع عروقی خونی و زاویه ضد خستگی از دیدن، چشم کبوتر مانند دیفرانسیل کبوتر است. 
با تشکر


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
امیر حسین قاسمی چهارشنبه 28 دی 1401 11:45:4
عامو اینا که توی اینجا نوشتید باید از 80 کشور دنیا بیان ترجمه کنن و تازه همش الکی هست اصلا اینا ربطی را جانسن ندارن
امین پنج شنبه 30 بهمن 1399 19:41:6
شن و ماسه را در یک دایره از طریق پایان به شن و ماسه ورمین و سلامت نوع بذر چشم نژاد کبوتر !!!!! این دقیقا متن توی مقاله هست این ک خودش باید ترجمه بشه اخه !!!!!
جلیلیان دوشنبه 26 خرداد 1399 11:16:47
همش اشتباهه اینایی که نوشتید
محمد دوشنبه 12 اسفند 1398 14:59:41
سلام، جهت احترام به نویسنده بایستی ادرس متن و منبع رو ذکر کنید. لطفا حرفه ای باشید.
صهیب ازاددهنه دوشنبه 28 بهمن 1398 13:46:17
چشم جانسون دور مردمکش سبزه.یا نه

آمارگیر وبلاگ