بازگشت
1396/1/15 (( 23 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

دایره المعارف دانش طولانی( روش اموزش کبوترای جوان) 

چارلز هیز درب یک پرورش دهنده امریکایی. در اینجا تجربه ۶۰ سال در مورد روش های مرجع fanciers اموزشهای انباشته شده را بیان میکند. 

۱.  راه اندازی و کمک به جوانان برای تشخیص محیط پیرامون خود.
جوانان حدود ۲۵ روز از سن انها باهم‌یک خوراک کنسانتره در لانه اطلاق میشود. او کبوترخانه ای با گردش هوا خوب را دارد. شرایط سخت میشود وقتی گردش هوا به اندازه ناکافی باشد. او پرندهای جوان خود را در اتاق با سقف بلند تر و گردش هوای بهتر نگه میدارد تا انجا را به رسمیت بشناسد. 

۲.* برای اولین بار درب انبار باز میشود برای آموزش یا تدریس جوانان
جوانان در حدود ۲۸ روزگی  شروع به اموزش برای یادگیری به بیرون اومدن و داخل اومدن از درب او نم نم برخی از پرشی خود را جلوی در براشان دانه میریزد تا جوانان هم کار پرشی ها را انجام بدهند و اینکار چند بار تکرار میشود. ما باید بزودی به انها یاد بدهیم و هر چه زوتر بهتر است تا به اموزش اصلی بپردازیم ما باید برای جلوگیری از شوک به وضعیت خود و برای اینکار زمان بیشتری به لمس کردن انها بپردازیم. 

۳. بهترین روش تغذیه برای جوانان را انتخاب کنیم: 
راه‌های بسیاری‌از تغذیه وجود دارد. نگه داشتن خوراک در دست و یا پاشیدن در نزدیکی خود اثر باید خوب باشد تا ارتباط بین کبوتر و مربی به حد خوبی برسد. توجه به یک نکته بسیار مهم که مقدار غذا از یکبار تجاوز نمیکند. و او همچنین ذکر کرد  سنگهای طبیعی و معدنی در هر روز جلوی جوانان باشد. اجازه دادن به خوردن سنگ. گاهی اوقات جوانان سالم‌ اگر بطور ناگهانی بی حال و بی رنگ شوند این است که معمولا به دلیل سو هاضمه ناشی از تشکیل محصول ترش سپس اجازه دهید انها را به خوردن سنگ. بطوری که شما میتوانید این پدیده ناشی از سو هاضمه را از بین ببرید. 

۴.☆ اموزش رسمی و توجه به جزییات: 
اقای Heisman گفت شروع از جوانان کبوترخانه یادگیری به پرواز در حال حاضر، باید ان را هر روز در سپیده دم جوانان را ازاد کنید. در تایوان با توجه به کبوتر خانه های فشرده در کنار هم هر روز صبح کبوترای زیادی در صحنه آسمان صبح هستند و موجب باخت دادن و دیگر دلایل جوانان را با‌گله اموزش میدهند یا در طول روز اینکار را انجام میدهند.با پرچم انها را مجبور به پرواز ۳۰ یا ۲۰ دقیقه پرواز داد. زمانی که کبوترا فرود امدند بلافاصله تغذیه انجام میشود. 

۵.☆ روش قدیمی تایمر منحصر به فرد برای اموزش کبوتر: 
در این نقطه اقای Heisman یک روش بسیار جالب گفت قفس حمل کبوتر جوانان میتوانند آزادانه در داخل و خارج و نم نم‌ برخی از خوراک روز در داخل و بطوری که جوانان میتوانند در هر زمان درون قفس بروند و دانه بخورند هدف این است که عادات حمل نقل قفس برای کبوتر استفاده میشود. گاهی اوقات انها را در یک قفس باشد صرف یک روز و یک شب. او معتقد است جوانان باید در مرحله اولیه ما باید انها را به انطباق با هر لوازم مربوط به بازی و در اینده این بازی بسیار مفید خواهد بود. 

☆♡ برای اولین بار قرار دادن جوانان برای مسابقه: 
پس از یک دوره هشت‌هفته. جهت اموزش انتخاب میشود در طول مسیر مسابقه اولین بار حدود یک مایل پرواز دست جمعی و بعد حدود سه مایل و دو روز بعد حدود پنچ مایل و دو روز استراحت حدود ۸ مایل و بعد ۱۰ مایل.  
پس از اتمام اموزش اولیه که تنها در خط اصلی اموزش دادیم و سپس برای اموزش چهار جهت حدود ۶_۱۰مایل این اموزش فشرده است که در همه اب هوا پرنده را رهاسازی میکنیم برای جلوگیری از ضرر از اموزش جمعی بیشتر استفاده شود. 

اموزش بعد از تمرین راهکش:♤ 
هنگامی که یک سری از اموزش کوتاه فشرده را سپری کردیم اموزش برای رسیدن به صد مایل که به نوبه خود جز اموزش مسافت دور بحساب می اید این مجموعه 15.20.30.50.80.100 مایل هر یک از این اموزش تکمیلی از راه دور است. گاهی اوقات اموزش ظهر هوای خورشیدی هم به انجام پرواز. 

باز اموزش از راه دور☆☆ 
پس از اتمام ۱۰۰ مایل اجازه دهید یک هفته استراحت برای اموزش ۱۵۰ مایل است. روش اموزش به دنبال 200.300.400. فاصله تا 500 مایل است.‌اما تفاوت این است فاصله استراحت بین هر اموزش توسعه یافته به یک هفته است. حفظ وضعیت جسمی خوب. هنوز هم نیاز به انجام یک کمک اموزشی ۳۰ مایل در هر روز. علاوه بر این اموزش کبوترها در خارج از خانه به طور معمول باشد. در طول این اموزش از راه دور توجه زیادی به شرایط اب هوایی پرداخت. او در اب هوای بد معتقد است از جمله در شرایط باد باران مه به احتمال بسیار زیاد به علت آسیب به بازیکنان یا فداکاری قدرت کبوتر، به طوری که او تنها آب هوای خوب قبل از انجام اموزش از راه دور انتخاب شده است. 
مهم نیست که چقدر شرایط فیزیولوژیکی خوب، ناچار خواهد شد همیشه برخی از کبوترها نمیتوانید به بازگشت به زمان عادی، برخی حتی تمام شب را درخارج خانه بمانند. انها بعد از اومدن در شرایط ویژه نگه داری شوند در قفس جداگانه خوب و تغذیه خوب و قابل هضم باشد. علاوه بر این روغن کبد ماهی هم مفید برای باسازی به سرعت به دست اوردن قدرت اولیه. و اموزش برای پیوستن به صفوف تیم خود.  

انتخاب کبوتر و ☆☆☆ 
یک کبوتر  در اوج خود تومور بینی صورتی سفید و تمیز باشد. و اطراف حاله چشم صورتی و حاله سفید رنگ. پر باید نازک به بدن انعطاف پذیر و براق باشد. پا قرمز مایل به زرد رنگ. دهان به رنگ صورتی روشن قرمز تیره عمیق نباشد. لوزه باید پاک و عاری از رنگ زرد. در لبه حفره دهان یک ترک روشن باید وجود داشته باشد که مانندی که حفره را ناهموار میکند. کام باید دندانه دار باشد.


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
سعید سه شنبه 17 بهمن 1396 23:12:13
بسیار مفید و عالی

آمارگیر وبلاگ