بازگشت
1396/1/18 (( 141 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

دایره المعارف( اموزش گرسنگی کبوتر مسابقه ای) 


تعریف قانون گرسنگی: پس از بررسی های بلند مدت ما به نتیجه رسیدیم: برای اموزش کبوتران مسابقه ای هر روز برای یک دوره از زمان کبوترها گرسنه خواهند بود. این نمونه ای از اموزش گرسنگی است به این معنی که برای فصل مسابقه اموزش ببیند. 
روش دیگر است که در کبوتر اضافه وزن افزایش یافته است. که در این اموزش کبوتر را همراه با تمرین فاصله کوتاه و کاهش تغذیه در روز و یک سری از تغییرات فیزیولوژیکی و روانی است و بنابراین ما باید کبوتران را در محیط پیرامون ازاد کنیم تا بطور وحشی خود دنبال غذا باشند تا از نظر سیستمی و روحی افت نکند. 

کبوتر گشنه و حالت روانی☆ 
جنبش مطالعات فیزیولوژیکی نشان میدهد.زمانی که یک انسان یا یک حیوان گرسنه است، هیجان زده دلسوز فعالیت سیستم عصبی به طور قابل توجهی افزایش یافته است ترشح ادرنال هورمون های آدرنال با افزایش در بدن موجب ذخیره گلیکوژن یا چربی بسیج میشودو تجزیه میشوند. پس از تبدیل انرژی به گلوکز به منظور اطمینان از عمر فعالیت ها و حرکات پرواز مورد نیاز است. با تمدید زمان گرسنگی تمایل کبوتر به خوردن بطور قابل توجهی افزایش میابد. تکان دادن دانه در قاب و تکان دادن دانه (قاب زنی) موجب خوشحالی و سرخوشی به دریافت سریع مواد غذایی. 
با مطالعه بیشتر ** هنگامی که کبوتر در وعده غذایی گرسنگی بکشد خلق خوی شاد و احساس تعهدنسبت به تحریک اموزش کبوتر به پرواز خانه برای بلند مدت هم شور شوق بالای دارد.و پس از اشباع گرسنگی به انها اجازه دهید در بیرون از خانه ازاد باشند. 

اموزش تقویت انگیزه گرسنگی☆☆♤ 
  ما خیلی دیدیم هنگامی که پرنده را در تمرین راها میکنیم پرنده چندین ساعت و یا چند روز سرگردان است و زمانی که گشنه میشوند به ارامی باز میگردند. ما پس از اموزش گرسنگی ازمون های دادیم به انها که تونستن خود را به پرندهای موفق برسانند. رفتار بعضی از کبوترها ممکن است عجیب غریب باشد و همیشه دنبال چرخیدن در فضای انبار باشند انها میتوانند کبوترهای موفقی بشوند. بنابراین اموزش گرسنگی یا کبوتر  گشنه همیشه دنبال تکه نانی هر دو اینها میتواند افزایش استقامت فیزیکی را بهمراه بیاورد و بلکه انگیزه  برای ترویج توسعه به سرعت اومدن کبوتر باشد. 
هنگامی که کبوتر گرسنه است به دنبال غذای مورد نظر خود بطور قابل توجهی افزایش میابد در اینجا مربی برای دانه دادن قاب زنی دانه و صدا کردن کمک میکند تا کبوتر وابستگی به مربی پیدا کند. 
وابستگی یک وسیله ای مهم بهبود کیفیت جدول حس کبوتر است. کبوتر با اموزش گرسنگی و اینکار میتواند احساس خود را تحریک کند. هنگامی که غذای گله گرسنه داده شد و سپس کبوتر ها راهادر خارج از خانه. گله خلق خوی هیجان زده بطوریکه که انها یک طیف گسترده ای از زمان پرواز ویژگی های حرکت است. که توسط اثر اموزش گرسنگی الهام گرفته است.
کنترل استفاده از گرسنگی روزانه یک وسیله مهم برای تحریک احساسات کبوتر است.  
با توجه به بررسی بیشتر دو وعده غذا در روز تغذیه کنند. هر مربی میدار کنترل تغذیه خود را جویا شود. صبح زود با شرایط اب هوای خوب کبوترها ازادی از خانه و گله به حفظ یک الی دو ساعت پرواز اموزش زمانی که کبوتر بخانه بازگردد. و تغذیه مقدار کمی از غذا را براحتی قابل حضم داده شود. کبوتر باید قبل از بعدازظهر باز گشنه شود و این بار غذا کامل داده میشود.


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
مهدی جمعه 7 مهر 1396 23:26:27
دوست عزیزکبوتری که به تایم ننشست دانه حیف است بخوره سرگردانیش یااتلاف وقت سود چی هست

آمارگیر وبلاگ