بازگشت
1395/12/22 (( 8 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

تجزیه‌ تحلیل ضریب بازگشت☆☆

اهمیت مطالعه: ناوبری کبوتر و کشف رمز راز کبوتر مسابقه‌ای. بیش از ۶۰ میلیون‌ علاقه مند به ورزش کبوتر در سراسر جهان را به رقابت سخت و طاقت فرسا قرار داده.‌  اما بسیاری از مردم پس از یک شکست دوم از این بازی نا امید می شوند و حتی این رشته را رها کرده و به پرورش کبوتر زینتی می‌پردازند. افراد دیگری در این جنبش. و برخی فقط لذت بردن از این بازی. و برخی هم تصور میکنند که با پول به مقام والا برسند ولی اینطور نیست‌. و عده ایی هم به دنبال درامد بالا‌ و افتخار عالی هستند. بسیاری از مردم هنوز علاقه مندان واقعی هستند و انها فقط به یک‌گواهی یا یک جایزه راضی هستند و سخت به دنبال اثبات قدرت خود هستند و سخت به آموزش و تمیرن می پردازند . 

پژوهش☆☆ پژوهش بر بازده کم و یا اثر مثبت بسیار کم باید بدانیم که عوامل اصلی بازگشت چیست؟ اول وجود یک غریزه قوی به بازگشت و در مرحله دوم‌ سیستم ناوبری پیشرفته، هیکل قوی در نهایت لازم است اراده استوار.  در بازی واقعی تفاوت های بین کبوتران مسابقه منحصر به فرد. درست مثل اتومبیل است. اتومبیل خوب و بد هر چند یک ماشین استفاده میشود ولی چند تفاوت وجود دارد بین خودروهای پیشرفته. بنابراین در حد خانگی غریزه قوی. 
گونه های وابسته به اصطلاح خون ملی که خوب است در مسافت های راه دور و مسافت های طولانی انفرادی که میل به خانه و بازگشت در این کبوتر بسیار قوی است. انها اغلب قادر به بازگشت هستند. اما در اب هوای دشوار با سرعت خوبی همیشه باز نمیگردند هر چند که خون استقامت ملی داشته باشند. علاوه بر این شخصیت این ورزشکاران ویژه هستند. ناوبری کبوتر پیچیده است، انها بر روی یک سیستم متناوب بین اجزای مختلف متکی هستند نه اینکه فقط روی خون  قویشان باشند و بخاطر همین همیشه بی تاب و میل به بازگشت خانه دارند. ترکیب عضلات نیز باید ارثی باشد. عضلات به عضله قرمز و عضلانی سفید تقسیم شده است معمولا عضلات قرمز برای استقامت بهتر است و عضلات سفید مانند یک مواد منفجره برای سرعت است‌.   
♤استقامت عضلات کبوتر دارای دو بخش است:* کمک برای سریع رفتن سر خوردن در هوا  تنها بخشی از کبوتر برای حداکثر سرعت دویدن است. اراده بازگشت نیاز به ژنتیک مرتبط است. در مرحله دوم** مربی باید قبل از مسابقه باید خوب عضله سازی انجام بدهد اگر پرنده از دسته دوم است باید انها را با دسته اولی ها بازی داد تا تنظیم سرعت و استقامت خود را حفظ کنند و یادبگیرند. یعنی اینکه با وجود نژاد خوب باید به انها اموزش خوب هم ارائه داد تا نرخ بازگشت بالا رود. 

مغروضات نظری☆☆☆ 
چشم کبوتر دارای یک میلیون نورون که تقریبا چهار پنچم تغذیه بدن  بر روی چشم است. 
کبوتر با توجه به موقعیت خورشید، همراه با ساعت بیولوژیکی خود را برای تعیین موقعیت نسبی از خانه مشخص میکند . علاوه بر این ناوبری نیروی جاذبه زمین است. او را میتوان فرض کرد که در محل در فاصله ۲۰۰ کیلومتری انها عمدتا تکیه بر ناوبری وابسته به جاذبه زمین هنگامی که انها طیف وسیعی از ۲۰۰ کیلومتر پرواز دهیم و اگر شرایط اب هوای خوب باشدبه شدت از برخی دیدگاه ها کبوتر خوب به خانه باز میگردد . حدود ۸۰ و ۱۲۰ کیلومتر در رابطه با اموزش کبوتر شما بارها وبارها با عملکرد بالای مواجعه خواهید بود. در این محدوده حافظه کبوتر میتواند اعلایم مانند رودخانه، راه اهن ،کوه، رودخانه، را حفظ کند و در این محدوده انها بطور عمده در بصری و حد شنوایی و همچین حس بویای خوبی را احساس کنندو با درجه حرارت در اطراف مغز پس از اتمام داده های ورودی یک فرایند تجزیه و تحلیل جامع پس از آن رفتارهای انها را هدایت میکند. 

تحلیل و نمونه برداری از موضوع مورد مطالعه:**** واحد تجزیه و تحلیل کبوتر است و نمونه برداری‌هدف ضریب هوشی بالاتر است‌، یک شجره عالی، دید بهتر تجربه پرواز رگرسیون چند گانه  ( به خصوص در اب هوای بد، باران، مه، طوفان، گردغبار،) فیزیک مناسب؛ به خوبی اموزش دیده؛ کبوتر برای دولت خود رقابت خوبی ایفا میکند.


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ