بازگشت
1396/1/17 (( 33 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test
دایره المعارف دانش طولانی( درک بافت ماهیچه ای کبوتر ( شکل))

عضلات ( عضله ) است که عمدتا از باف های عضلانی، سلول های عضلانی شکل دراز، فیبری تشکیل شده است، بنابراین سلول های عضلانی اغلب فیبرهای عضلانی نامیده می شود.
عضلات یک منبع انرژی برای سیستم حرکتی، بلکه جنبش عصبی راکتور است. سیستم عصبی با تحریک عضلات برای رسیدن به کشش سیستم اسکلتی، بنابراین دستیابی به نقش فیزیولوژیک ورزش به طور کلی، پرندگان توجه به رنگ‌آنها و عملکرد دو الگوی اساسی عضلانی، مانند دیده میشود در بسیاری از عضله سفید سینه مرغ رنگ پریده وجود دارد، عضله قرمز در کبوتر، اوردک، غاز و انواع دیگر قرمز بر روی قفسه سینه ظاهر میشود.
کبوتر در واقع رنگ قفسه سینه قرمز و سفید، اما اکثریت عضله قرمز است. بدن سینه کفتری، کمر و پشت و سایر عضلات تعیین قدرت پرواز خود را به سرعت، انواع مختلف عضلات به‌نوبه خود تعیین کبوتر خاص توانایی پرواز قوی و‌ یا استقامت انفجاری است.
تصویر اول



مکانیسم عضله:☆☆
در زیر میکروسکوپ مشاهده میکنید عضلات قفسه سینه اصلی است از بسیاری از الیاف کوچک تشکیل شده است. مانند یک سیگار برگ، بخش مشاهده از فیبر تشکیل شده است. برش گرد یا بیضی شکل، قطر الیاف باریک قرمز، الیاف سفید گسترده ای است. تفاوت در عملکرد فیزیولوژیکی، تامین قرمزی خون غنی از فیبر است. از ظرفیت بالای از اکسژن استفاده میکند برای تبدیل به سوخت و عملکرد، این فیبرهای عضلانی میتوانید از راه دور پرواز مداوم را اداره کند. به سرعت تخلیه نمیشود. از سوی دیگر، تنها یک منبع فیبرهای سفید خون نسبتا کوچک، آنها میتوانند مقدار کمی از اکسژن به احتراق سوخت میشود استفاده کنید، اجازه میدهد به طور ناگهانی کبوتر در حال حرکت به سرعت، مانند کبوتر کنترل لحظه به هوا و یا تغییر مسیر، بطور مشابه، این کار از الیاف سفید است.
استفاده بیشتر از میکروسکوپ:**
الکترونی قرمز، تقویت فیبر سفید هزاران بار مشاهده شده، ما میتوانیم تفاوت معنی داری بین دو را مشاهده کنید.
هستند بسیاری از الیاف قرمز " میتوکندری" میتوان به " کوره" در مقایسه وجود دارد؛ هر یک از کوره بدون استثنا احتراق انجام دهد، هر کوره منابع سوخت کافی مورد نیاز است. با کمال تعجب بسیاری از سوخت چیزی جز " چربی" به عنوان ذخیره شده سوخت، کربوهیدرات، پروتئین و چربی کاملا آسان برای استفاده است؛ چرا که یک واحد چربی میتواند معادل دوبرابر کربوهیدرات ها و پروتئین را فراهم انرژی ترکیب شده است.
علاوه بر این، هنگامی که چربی در حال استفاده است، آن را به آب، تعداد آب منتشر از کربوهیدرات ها و پروتئین به کار بیشتر را آزاد کند. آب هوای گرم، منبع این آب را برای پرواز در مسافت های طولانی بسیار مهم است. علاوه بر این، الیاف قرمز همچنین حاوی نشاسته حیوانی(قند): اما نکته اصلی چربی به عنوان سوخت، یکی دیگر از محصول از سوزاندن چربی زمانی که خروجی است از خون، ریه ها و دیگر حرارت توزیع به نگه داشتن کبوتر سرد.
عضلات "روند" برای ایجاد یک ترکیب شیمیایی با انرزی بالا به انرژی کار عضلانی عرضه میشود.
تنها چند سفید الیاف "کوره"
بنابراین تنها مقدار بسیار ناچیزی چربی، پر از کربوهیدرات تشکیل واحد بسیاری از قند طبیعی، گلوکز از نشاسته حیوانی (گاهی اوقات به عنوان الکترولیت نامیده میشود) هنگامی که کبوتر در زمان خاموش؛ سوخت و نشاسته حیوانی است که به سرعت پایین را به نیازهای تامین انرژی بهینه گلوکز شکسته شده است.

در پرواز کبوتر،به عنوان مثال،
زمانی که کبوترمسابقه قبل از پرواز مسابقه فیبر سفید در سوخت نشاسته حیوانی ذخیره شده است به طور کامل در ده دقیقه قبل از پرواز به اوج شکستگی خود رسیده است و پرنده تا جهت گیری خود را بگیرد از این استفاده کرده و به سرعت رسیده، پس از هدف گیری الیاف قرمز به عنوان سوخت چربی، بقیه پرواز را ادامه دهد؛ اولین ساعت از پرواز تعداد زیادی از جریان چربی سهام در مکان های مختلف از بدن از جمله شکم، پوست، شکاف عضله بین بسیاری از این سهام پس از چربی کبد به جریان خون از طریق عضلات، بررسی نشان میدهد که نیم ساعت اول کار عضلانی ناپدید میشوند مقدار چربی در خون 18 درصد افزایش یافت، به طوری که در مورد کاهش چربی در کبد، حدود 2% از سهام، قفسه سینه اصلی در مورد 3_4 % ، تقریبا 25% در حالی که بسیاری روروک مخصوص بچه ها نمیتوانند به آن پایبنند باشند و یا نیاز به نگه داشتن پرواز به فراز بیش از 14_15 ساعت. زمانی که سوخت ذخیره شده هضم چربی انجام میشود. اما در چنین مدت زمان طولانی، در فیبر سفید در سوخت نشاسته حیوانی ذخیره شده همیشه در هر زمان اضافه شود، آن است که به گلوکز توسط کبد از طریق خون منتقل شده به عضلات به منظور جلوگیری از برخورد سیم ها کابل ها و اسیب های دیگر.شما بخاطر این چیزها که در تمرین این اتفاق بیفتد به پرنده بدهیدو اینکار دچار اختلال در اینده در مسابقات میشود به هر حال این دید غلط

ای است چون جلوی یک عمل را شاید بگیرد اما جلوی شاهین گرسنه را که با سرعت حمله میکند را نمیشود گرفت. خود را گول نزنیم.

تجزیه و تحلیل بالا نشان میدهد که کبوتر پروتین در پرواز نیاز نیست. به خصوص برای ترمیم عضله و بهبود پرواز در وضعیت بدی، اما ما به وضوح درک که تغذیه خوراک یک پروتئین بالا و گران قیمت و بهترین راه اروپایی بینش به این fanciers است واقعیت است که برای چندین سال رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا میتوانید اما چربی زیاد مانند گندم نیاز ندارد دلیل آن ساده است.و ما کبوتر مانند انسان، قابلیت و توانایی تبدیل کربوهیدرات بیش از حد در غذا ، اما چربی ذخیره میشود یا خواهد شد. براساس این واقعیت است که چربی زمان پرواز مورد نیاز برای سوخت است، بسیاری از جوایز استفاده از کربوهیدرات و چربی از پروتین است.

عضلات کام قانون کبوتر ☆☆☆
عضله - بدن سینه کفتری ، کمر و پشت و سایر عضلات تعیین قدرت پرواز خود را به سرعت، انواع مختلف عضلات به نوبه خود تعیین کبوتر خاص توانایی پرواز قوی تر و یا استقامت برخی توانایی پرواز قوی تر و یا استقامت برخی مواد منفجره است، آن را در مورد این ویژگی ها و حرکت مختلف قرمز ، فیبرهای عضلانی سفید و همچنین تفاوت در نسبت حضور انها در بدن کبوتر شناخته شده است. منعکس شده در نتایج شما میتوانید سه ویژگی سخت ، متوسط و نرم احساس کنید، آنهای که سخت سفید عضلانی، متوسط( نه خیلی سخت و نه خیلی نرم) قرمز رنگ نسبت به عضله سفید، سمت متوسط عضله قرمز نرم، و آنها را به دقت قادر تشخیص کوتاه و متوسط و بلند سه نوع توانایی به پرواز کبوتر، بنابراین یادگیری به لمس با انگشت حساس به تشخیص عضلات کبوتر نوع یک روش حامل مناسب توانایی کبوتر در حال پرواز موثر از شناسایی سریع است.
تصویر دوم




مفهوم نرم و انعطاف پذیر$$**
بطور معمول برخی از نوع عضلات کبوتر عالی اغلب مورد نیاز و یا به عنوان نرم انعطاف پذیر ، در واقع این شرط بیش از حد بالا، کبوتر مشترک بطور کلی دشوار است این فرصت را به استفاده از این نوع روبه رو میشوند؛ ممکن است در پایان تشخیص مشخص نشود توصیف چه نوع کبوتر میتواند واقعا نرم الاستیک بنابراین آن را میدهد تا یک القای بالای از مفهوم، این شرط برای بسیاری از آن بسیار مبهم است. در واقع fanciers چه نوع نرم و پر انعطاف پذیر دو نیاز است. بسیاری واقعا میتوانند در رسیدن به چنین وضعیتی خوب، ویا هم برای حفظ این حالت. بسیاری از عضلات کبوتر برای یک مدت طولانی در واقع تنها رسیدن به حالت که در آن یعنی یک حالت نرم ، تنها زمانی که آن را در اوج‌ عضلات باشد. انعطاف پذیری تبدیل خواهد شد اما دوره حفظ انعطاف پذیر بسیار محدود است.

عضلات سخت ¤¤¤
این عضلات به اندازه کافی نرم است که حالت درست ایست کند به همین دلیل استخوان سینه به عظلات بسیار غنی‌ متصل است. بعضی از ضخامت توسط یک گرفتن انگشت عضلات کبوتر فشرده است. وزن باید به ماهیت عمق بدن است. اما تنها یک فشار کوچک ( سطح لایه بخش روی را فشرده کند) یا به لایه پوستی احساس کند. این نوع عضلات کبوتر سفت سخت قدرت و استقامت متعدلی دارد و برای مسافت متوسط خوب است کشش عضلات برایش خوب نیست پرندهای قدرتی محسوب میشوند.


عظلانی و نرم:******
براساس این نوع فشار به عضله با انگشت بدون سختی و در پایان میتواند احساس مانند کشش عظلات کبوتر نیز معمولا تا حدودی کمتر وجود دارد.
کبوتر با این نوع عضله، عضله معادل توانایی انسان برای دور دوندها باشد. قدرت و استقامت با توجه به عملکرد خوب و اقتباس به پرواز فاصله بین 800_1000 کیلومتر است. چنین عضله لمسی؛ به مردم یک احساس متناقض : عضلات تا نرم و انعطاف پذیر میتواند پرواز ؟ در واقع مربی دولتش اضافه شده است برای تنظیم یک هزار کیلومتر است. برای تنظیم برای رساندن به هزار کیلومتر تمرینات نرم حاصل شود در اوج امادگی خود در موقع نرمی و انعطاف پذیری یک هزار کیلومتر برده شود.

سختی متوسط عضله: ☆▪☆▪
عضله نشان میدهد در لمس ایا نرم است یا حالت لاستیکی است بین این دو برای اولین بار فشار میتواند حرکت کند اما حالت بسیار نرم نیست‌.یک درجه خاصی از انعطاف پذیری است، اما در دوره اوج وجود دارد نرم و انعطاف پذیر احساس است که هنوز برخی از راه دور بیاید با این نوع عضلات. معادل این عضله به توانای از انسان مانند ورزشکاران میماند. قدرت و استقامت میتواند خود را به بیرون‌منتقل دهد. به احتمال زیاد به بیرون از پرواز به نتایج فاصله مناسب از پنصد الی شصد کیلومتر.
برخی مشکلات نیز توانایی مبارز دارند گرفتن رتبه بالا‌. اینگونه برای رتبه گرفتن در هزار کیلومتر به برنده شدن است. این نوع عضلات کبوتر اغلب نیز بخشی مناسب برای چند فعال در کل مسابقات میتواند برای تمام کبوتر تولید کند.

توانایی کبوتر دور برد پرواز فوق العاده است به خصوص قوی نیست‌. اما توانایی خود را برای خستگی عضلانی و قابلیت اضافه بار در انواع دیگر پرندگان است. اگر چه عضلات خود را بدون نوع کبوتر کوتاه برد همان است، اما به تفاوت کبوتر دوربرد. بنابراین توانایی احساس تفاوت بین پرواز روش مناسب کبوتر مناسب برای فوق العاده طولانی کبوتر نیست.

برای شروع یادگیری به احساس کبوتر تبعیض نوع عضله از نزدیک شدن به انگشت، شما باید با یک کبوتر فاصله کوتاه شروع کنید و به کبوتر فاصله طولانی برسید. اول یادگیری به کارشناسی و بعد به کارشناسی ارشد هر دو سخت و نرم دو نوع احساس کبوتر دوباره تجربه سختی متوسط نوع عضله کبوتر احساس هستند. و قبل از نزدیک شدن به اوج تجهیزات ویژگی های کشش عضلات کبوتر است.
چندان اسان به استاد شدن و پیدا کردن احساس در اسرع وقت، تجربه، و یا به بیراهه بکشانید.
هامی که انگشتان خود لمس است عضلات کام کبوتر باید با همان دست به لمس مانند کبوتر. گرفتن کبوتر به طور کلی راست دست، دست چپ را زیر کبوتر قفسه سینه حس تنی به داخل انگشتان چهار انگشت دست فشرده شده در عضلات گرفتن کبوتر. دست بصورت تصادفی به جلو و عقب میتوانند احساس را پیدا کند. و سپس عاقلانه نقاط قوت و ضعف را شناسایی کند

با تشکر

مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ