بازگشت
1396/1/19 (( 28 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test
فلسفه مسافتی:
mehdi:
شناسایی برخی از دانش آموزهای چشم ؟؟

دانش آموز ( دانش به معنی مردمک و آموز به معنی حلقه انطباق )
دانش اموز سیاه تیره،و دارای حاله سفید در کبوترهای مسافت بلندو اکثرا با مردمک نمره بالای یک هستند که کبوتر با داشتن این مردمک راحتر خود را با محیط جدید آمیزش میدهند و برای مناطق گرما عمل کرد بهتری دارند این حاله سفید موجب میشود فونداسیون چشم دچار سوختگی کمتری شود و یا کلا نشود این به شدت گرما و اندازه حاله و عوامل دیگه زیست محیطی دارد .

دانش اموز در حال غرق شدن : غرق شدن مانند یک لنز دوربین در داخل بدنه چشم است این موجب میشود درک کبوتر از محیطش بهتر باشد، دانش اموز را به انبساط انقباض قوی موجب میشود،، در نور روشن به کوچکتر شدن عنوان کوچکی به اندازه دانه کلزا است، این دانش آموز میتواندیک بذر عالی برای پرورش باشد.

اتساع مردمک و فرکانس انقباض سریع باشد این کبوتر دارای جهت گیری سریع، کبوتر سریع ، برای پرواز و بازی کوتاه مناسب است.

فرکانس دانش آموز آهسته کبوتر از راه دور است.
کبوتر دارای دایره دانش آموزعادی بیضی شکل بخشی از ذرات رنگدانه تیره تر برای بازهای سرعت هستند برای مسافت کوتاه عملکرد سریع بالای دارند.

توضیح بیشتر : مردمک هر چه بیضی باشد جریان خون در چشم افزایش پیدا میکند و سبب سرعت بیشتری میشود. مردمک هر چه گردتر شود قدرت دید بهتری به چهار طرف اطرافش پیدا میکندو برای مسافت متوسط کارای دارد. مردمک هر چه بزرگتر شود عنبیه ساختارش باید کم شود. کبوترهای مسافت بلند با مردمک های بزرگ میتوانند در شب مسیر خود را طی کنند. مردمک های که به نور حساسیت نشان نمیدهد برای مسافت خوب نیستند‌. در مسافت بلند مردمک باید حالت تسویی باشند یعنی مردمک را به دو قسمت روی هم قرار دهیم تقارن ایجاد کنند مثل برگ آچاری که از وسط تا کنیم روی هم بیفتند.
کبوترهای لانه گرو حلقه همبستگی و مردمک گودتری دارند نمونه بارز نژاد جانسون اینگونه است ( چشم کاسه ای) گفته میشوند.
تصویر اولی حلقه همبستگی سفت خشک از نژاد مسافت متوسط کوپمن
۲.۳.۴ حلقه همبستگی سفت و گود از نژاد باک ۱۷ و جونس تونی است.
۵.۶ نژاد برگفته از سابلون مسافت کوتاه ومتوسط است

مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ