بازگشت
1396/1/22 (( 51 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

دایره المعارف ‌دانش طولانی( بدانید طبقه بندی‌ خوراک‌ کبوتر) 

خوراک کبوتر ☆☆ 
خوراک کبوتر جز موارد اصلی: ذرت، نخود فرنگی، گندم، جو، ذرت خوشه ای قرمز، آفتابگردان، گلرنگ، بذر کتان، کلزا، ارزن، برنج، و دانه های دیگر.
پرورش دوره های مختلف، دوره پوست اندازی، دوره استراحت، و همچنین در فصول مختلف، نیازهای مختلف، میتوانید به نسبت های مختلف داشته باشید. 
توجه داشته باشید پرورش کبوتر از ویتامین ها مکمل ، بخصوص ویتامین یک بار در هفته برای تنظیم سوخت و،  E ساز بدن الکترولیت، تغذیه یک بار در هفته مخلوط با روغن سیر و مخمر آبجو. 

تغذیه جوانان** 
غذای جوانان مواد تشکیل دهنده اصلی: گندم، حبوبات، افرا، نخودسبز، نخودفرنگی زرد، عدس، ذرت خوشه ای سفید، دانه گلرنگ و دیگر دانه های گیاهی، انواع مختلف در مرحله های رشد کردن، نیازهای مختلف، مختلف نسبت، 

بازی خوراک پرواز*** 
بازی خوراک پرواز، همچنین به عنوان " خوراک اشکار"؛ ذرت، گندم، ذرت خوشه ای سفید، خوشه ای قرمز، لوبیای نخود سبز، نخود، نخود پخته، لوبیا فرنگی زرد، لوبیا سبز، عدس، گلرنگ، شناخته شده است. ویتامین گروه ب برای بدن کبوتر مسابقه الزامیست، تغذیه خوراک صبح و بعد از ظهر است. در خوراک حاوی چربی انواع لوبیا و ذرت و سویا بو داده‌که میتواند برداشته شود چون مانع جذب مواد مغذی جزء عامل ضد جذب میشود. همچنین حاوی دوزهای بالایی از لسیتین، ویتامین های اسید امینه است. 

پوست اندازی: 
خوراک پوست اندازی در طول پوست اندازی و رشد پرها نیاز به تبدیل حداقل بیش از 90% به پروتئین، کراتین به انها نیاز دارد. یک پروتئین نسبت بالا( بیشتر قعطعات اسید امینه). انواع محصولات روِغن از جمله علوفه زراعی، میتوانید پوست اندازی شتاب و پر جدید مقاومت بالا، زیبایی، قویی در برابر شکستگی الاستیکی بودن، مقاومت در برابر اب افزایش یافته است. تغذیه از آغاز تا پوست اندازی و پرها کاملا رشد کرده باشند. 

تغذیه خروجی:
خوراک تغذیه، اشاره به روند رشد و توسعه کبوتر، به منظور ارائه توسعه از پروتئین های لازم و یا کبوتر مسابقه کبوتر در روند علوفه مورد نیاز برای ذخیره چربی بازسازی کبوتر، بنابراین قابل مشاهده است: خوراک مغذی برای این را میتوان به دو نوع: یعنی مواد پروتین و روغن تقسیم شده است. کربوهیدرات ها، پروتئین، چربی، سه مواد مغذی، تغذیه نظم طبیعی از سه خوراک اصلی است. برای روروک مخصوص بچه ها، و حتی تمام حیوانات، پروتئین بطور عمده از بدن مواد، مواد پروتینی در رشد و توسعه از اهمیت خود آشکار تشکیل شده است. بنابراین در رشد کبوتر خوراک پروتئین ضروری است. 
نفت اشاره به ارائه علوفه به مواد مغذی انرژی بالا مبتنی بر چربی است. به طور کلی، کبوتر تغذیه را به چربی ذخیره شده در بدن قند. در این دوره از بازی، یک بار مصرف انرژی از مصرف کربوهیدرات، لازم با تبدیل چربی بدن برای دریافت انرژی برای تکمیل مسابقه است. بنابراین قابل مشاهده است ، روغن مورد استفاده برای مسابقه کبوتر در طول بازی، اما نه در زمان تغذیه ورود، اما قبل از مسابقه؛ بطور که ذخایر کبوتر باشد. 

خروجی روشن:**** 
به اصطلاح خوراک پاکسازی گفته میشود. به عنوان اغلب به اجرا دمنوش کردن، خوراک پاک سلولز مبتنی بر، کربوهیدرات به عنوان منبع مواد مغذی اصلی، بطور کا تنها مسابقه کبوتر برای تامین انرژی اولیه زندگی، بدون ایجاد بیش از حد کبوتر مواد مغذی مسابقه با توجه به چاقی است. روشن خوراک کبوتر بیش از دوره استراحت، به عنوان مثال سلامت خوب است حفظ بدن است. 

خوراک پروتئین:***
خوراک پروتئین به معنی رطوبت طبیعی ماده کمتر از ۴۵% خشک است، فیبر خام و ماده خشک کمتر از ۱۸% است و پروتئین خام ۲۰% یا بیشتر از لوبیا ، نوع غذا پودر ماهی گوشتخوار( جیگر خشک) و خوراک های دیگر است. در خوراک از ترکیب حاوی نیتروژن به نام پروتئین خام است که حس کامل از پروتئین، حاوی پروتئین های دیگر پیچیده، پپتیدها، اسیدآمینه، آمیدها، نیتراتها، و غیره، همه خوراک صنعت خوراک پروتئین تقریبا بر روی دانه های رسیده، اصلی ترکیب حاوی نیتروژن خود یک پروتئین است. یکی دیگر از خوراک محدود پروتئین است که محتوای فیبر خام زیر ۱۸ درصد، به این معنی که یک خوراک پروتئین نسبتا بالا  حاوی انرژی موجود کبوتر، حبوبات خوراک پروتئین دار رایج است. 

خوراک معدنی****
 معدنی و صنعتی تنها ترکیب سنتز شده به طور طبیعی، و همچنین به عنوان یک تنوع از مواد معدنی مخلوط شده با یک ترکیب حامل مخلوط مواد معدنی فرمول شده، بدون در نظر گرفتن که فراهم میکند عناصر بزرگ و یا عناصر کمیاب در این بسته قرار میگیرد. شن ماسه مختلف از جمله پوسته تخم مرغ، صدف ها، شن ماسه، لاتریت، و غیره خوراک معدنی


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
قربان نژاد چهارشنبه 15 شهریور 1396 18:10:42
بسیار عالی
مهدی یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 11:39:4
کلیدی وکاربردی میباشد ممنون
حمید کردنوقابی دوشنبه 28 فروردین 1396 0:13:48
خوبه
حمید کردنوقابی دوشنبه 28 فروردین 1396 0:13:47
خوبه
حمید کردنوقابی دوشنبه 28 فروردین 1396 0:13:45
خوبه

آمارگیر وبلاگ