بازگشت
1396/1/28 (( 30 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

دانش طولانی( شناخت کبوتران مسابقه در اوج) ***** 

قبل از آموزش، کبوتر تنظیم وضعیت قرار داده است، برای پاسخگویی به چالش پاییز آب هوای بد، آیا میتوانید برنده مسابقات شوید. مشاهدات زیر خلاصه ای از دوره اوج کبوتر تا شما به اهداف خود برسید: 

۱،عضلانی، قوی،** 
یک پیش نیاز برای ورود به اوج از رورک مخصوص بچه ها ورود به یک دوره زمانی پس از اموزش های فشرده قبل از مسابقات را به یک استراحت، عضلات به سرعت بهبود میابد و توسعه به طور فزاینده چاق و چله، و در مسافت کوتاه متوسط به سرعت کبوتر قفسه سینه خود را به خصوص شانه ها را میسازد. چاق چله به خوبی توسعه یافته، و دارای انعطاف پذیری خوب و در مسافت های طولانی این عمل بهتر هم بهبود میابد و عضلات ضخیم تر قدرتمند خواهند شد. 

2_به دوره اوج رسیده روروک مخصوص بچه ها: 
ایستاده در افتاب، پرهای گردن آن بسیار روشن است، گردن بشاش تر روشن تر ؛ مانندای که چشمک میزند رنگارنگ؛ موهای بدن بسیار تازه، پر صورتی غنی براق، حتی در یک روز بارانی پس از بارش بدن ان هنوز خشک. 


۳.سه رنگ" زیبا، روشن ، لذت بخش*** 
در اینجا سه رنگ پوست و رنگ چشم شن ماسه: 
پرها پس از ورود به اوج، کبوتر سیستم میکرو گردش خون بسیار قوی است، بدن از مویرگ ها با غنی پر جنب و جوش ، شن ماسه (عنبیه) چشم مسابقه بسیار روشن است، هم زرد چشم و هم سفید چشم در سطح شن ماسه بسیار پویا و رنگارنگ، اقدام به افزایش فرکانس، افزایش شدت باز بست مردمک، 
قفسه سینه تنگ و پوست نازک، شوره مویرگ  بصورت نقطعه یا خط به تدریج تکمیل نشده، پوست برنگ صورتی، زیر جلدی، عضلات رنگ قابل توجهی قرمز روشن، پنچه و قرمزی پا، احساس گرم آغاز خواهد شد، در یک نگاه جدید بسیار دلپذیر است. 

4_ تعقیب، مبارزه، جوانان 
زمان طلوع آفتاب اول صبح انبار در یک سرود خوش است، بعد از زمان غذا خوردن دوست دارند پرواز کند، همیشه رقابت برای کاسه لانه، بسیار تهاجمی، همسر همیشه مست دنبال ماده خود، و با صدای خود بالا پاین پرواز میکند دور بام‌و گاهی چند کیلومتر دورتر میروند، در موقع پرواز کتف را محکم میزنند، شادی های بی پایان جفت ها.


5_ افزایش مصرف مواد غذایی و مدفوع فشرده: 
اولین کار در این مرحله کنترل غذایی کبوتر است و دمین کار دیدن مدفوع و یا تغییرات آن، از انجا که در این دوره هر روز  سلامت جسمی کبوتر بررسی میشود، در این دوره در صورت علایم ناگهانی خوردن بلافاصله کاهش میابد مدفوع نیز بلافاصله غیر طبیعی به نظر میرسد. 
در این دوره دستگاه گوارش در بهترین حالت مصرف مواد غذایی خود را از حد معمول و اشتهای خوبی، خوردن فعالانه رقابت، در مورد یک بار در هر ده دقیقه خواهد مدفوع را تخلیه کند، شما باید بازیکتان غذا خوردن و مدفوع خشک مهرموم و رنگ طبیعی را ماموریت بدهید این بار سکان اجرایی شما بستگی به بینایتان دارد.     با تشکر


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
اسحق خسروی جمعه 1 اردیبهشت 1396 4:8:46
بسیار آموزنده تشکر فراوان

آمارگیر وبلاگ