بازگشت
1396/1/28 (( 73 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

 نویسنده: Stefan Martens
مترجم: صابر صالح زهی(البلوشی)

 

مارسیل آلبرخت قهرمان دوست داشتنی مسافت بلند بلژیک :

لیبیک: استانی است در شرق فنلاندر و شهرت خاصی به داشتن بیشترین مربیان کبوتر مسابقه در بلژیک دارد.و رقابت برای به دست آوردن مقام استانی در اینجا همیشه سخت و دشوار است.وقتی به رقابت مسافت بلند کبوتران جوان نگاه میکنیم به پیرمرد دوست داشتنی مارسیل آلبرخت برمیخوریم که بهترین مربی در شرق استان فنلاندر است.و این ثابت میکنه که پرندگان آلبرخت از بهترین و بالاترین کیفیت برخوردارند.مارسیل آلبرخت تمام مسابقات ملی در رده جوانه های Bourges, Argenton, Gueret و La Souterraine را با مقامهای اول و دوم کسب کرده است.و کسب این مقامها در این سطح کار ساده ایی نیست.
در سال ۲۰۰۸ ورزش کبوتران مسابقه ای به طور کامل برای مارسیل آلبرخت تغییر کرد.در این سال دزدها بزرگترین پرنده های استوک او را دزدیدند.مارسیل و همسرش سیلین هیچ وقت تصور نمیکردند که همچین اتفاقی برای کبوترخانه آنها رخ دهد.کسانی که سیلین و مارسیل رو خوب میشناسند میدانستند که در خانه آنها به روی همه مردم باز است و مارسیل همیشه آماده بود که مربیان را راهنمایی کند. آنها هیچ دشمنی نداشتند ولی ناگهان آن اتفاق ناگوار افتاد.مارسیل و همسرش ورشکست شدند و تنها خوش شانسی آنها این بود که دزدان تیم بیوه ها رو نبرده بودند.با تمام این اوضاع و احوال و با اینکه دزدگیر نصب شده بود ولی سیلین و مارسیل خواب خوش و آرامش نداشتند.آنها میترسیدند که دوباره مورد دستبرد قرار بگیرند به همین خاطر همه مسابقه دهنده ها را در یک مزایده به فروش رساندند و مارسیل فقط مولدها رو نگه داشت چون اون نمی توانست بدون مسابقه طاقت بیاورد مارسیل فقط تعدای جوجه برای استفاده و سرگرمی خودش پرورش داد و این جوانه ها را برای مسابقات ملی در رده جوانه ها امتحان میکرد‌.مارسیل در فصلهای گذشته هر سال فقط یک دوره جوجه برای استفاده خودش پرورش میداد ( حدود ۴۰ جوانه) و آنها را همیشه با موفقیت در مسابقات ملی شرکت میداد   این خیلی حیرت آور بود که مارسیل همیشه بالاترین مقامها رو کسب میکرد. و این دوباره کیفیت کبوتران آلبرخت را تایید میکرد.


مردی که همیشه سبد راهکش به دست دارد:  مارسیل در تمام دوران زندگیش معروف است به مربی که همیشه سبد راهکش کوچکی به همراه دارد.حتی زمانی که بیوه ها را مسابقه میداد او فقط یک تیم با ۱۴ پرنده قدیمی داشت به همراه کبوتران ۵ ساله.مارسیل فقط یک لافت برای بیوه ها داشت و دیگه جای اضافی برای بیوه های بیشتر نداشت.بیوه های که در امتحان موفق بودند وقتی که به تعداد ۱۹ بیوه میرسیدند بقیه بیوه ها رو رد میکرد و هیچ ترحمی در کار نبود.مارسیل فقط در مسابقات ملی شرکت میکرد و به این دلیل بیوه های خود را به گروه کوچیکتر تقسیم میکرد تا بیشتر بتواند در مسابقات ملی شرکت کند.در واقع مارسیل فقط میتوانست ۲ تا ۵ پرنده را برای هر مسابقه در سبد قرار دهد.و این برای مارسیل یک نقص به حساب می آمد ولی وقتی به نتایج مسابقات مارسیل 
نگاه میکنیم واقعا تحسین برانگیز است: 
۲ مقام اول قهرمانی ملی KBDB در سال ۲۰۰۶، و مقام اول قهرمانی ملی KBDB در سال ۲۰۰۵ و یک مقام اول و مقام دوم KBDB در سال ۲۰۰۳ ...و مقام سوم ملی قهرمانی خیلی مسافت بلند KBDB در سال ۲۰۰۵ و همچنین مقام چهارم در سال ۲۰۰۵ و مقام هشتم ملی KBDB در سال ۲۰۰۷ در کارنامه خود دارد.

"BAK 17 and DE MARSEILLE" 


بک ۱۷ و ده مارسایل
ما الان به دو تا از مهمترین و بهترین لاینهای پرورش مارسیل آلبرخت به نامهای بک ۱۷ و دی مارسایل میپردازیم.و حتی امروزه مارسیل آلبرخت با این کبوتران به موفقیتهای چشمگیری دست یافته است. 
ما اول با بک ۱۷ شروع میکنیم : معروفترین بچه های قهرمان بک ۱۷ اینها میباشند: "942-04" ۱۵ مقام ملی Limoges در بین ۱۷،۴۵۶ پرنده. ۴۸ مقام ملی Bourges دربین ۴۸،۵۵۳ پرنده،۸۱ مقام ملی La Souterraine در بین ۱۶،۲۹۷ پرنده کسب کرده است.
"943-04" ۲۰ مقام ملی Bourges در بین ۱۱،۹۳۳ پرنده..۲۴ مقام ملی Aurillac در بین ۶،۶۱۱ پرنده.. ۹۳ مقام ملی La Souterraine در بین ۱۶،۲۹۷ پرنده...۱۰۱ مقام ملی Montelimar در بین ۷،۸۷۳ پرنده..۱۳۸ مقام ملی Souillac در بین ۶،۴۷۵ پرنده به دست آورده است.
"530-06" ۱۴ مقام ملی Gueret در بین ۱۰،۶۷۰ پرنده کسب کرده است.
نر بک ۱۷ B02-4333378 از میکس لاکی ۸۴۸ و دختر دین درومر به دنیا اومد. لاکی ۸۴۸ B00-4065848 از پسر و نوه دختری Albert و Paola به دنیا اومد. 
این پدر کبوترانی مانند: ۱. نر بک ۱۷ مارسیل آلبرخت... ۲. بلو آس اریک لمبورگ... بلو آس کلی مقام ملی و استانی کسب کرده است.و پدر بزرگ ۱."Bolleke Watten" اریک لمبورگ است که این نیز کلی مقام ملی کسب کرده است.۲. Nicole که مقام اول کبوتران جوان Argenton ,کسب کرده است. و در کل از لاین بک ۱۷ قهرمانهای زیادی به وجود آمده است.
از لاین  MARSEIL


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
شایان یکشنبه 6 فروردین 1402 9:39:2
سلام چطور میتونم استعلام پرنده بگیرم شماره پلاک بلژیک ممنون میشم راهنمایم کنید
سعیدظفری یکشنبه 21 اسفند 1401 23:10:16
واقعاخیلی عالی بود
بازیاری سه شنبه 29 شهریور 1401 1:51:53
درود و سپاس فراوان بر شما بزرگ مرد ممنون از اطلاعاتی که از قهرمان مارسیل البرخت گذاشتی
رضا خیری پور یکشنبه 8 اسفند 1400 1:35:29
ممنون از اطلاعات خودتان در مورد قهرمانان مسافتی
عمیرزهری سه شنبه 30 آذر 1400 12:58:49
ممنون ازاطلاعاتی که ازقهرمان مارسیل البرخت گذاشتی خیلی ممنون

آمارگیر وبلاگ