بازگشت
1396/2/1 (( 97 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

شناسایی کبوتر مختص کوه ( مسافت  متوسط سرعتی) *

شرایط متفاوتی در پرورش و مسابقه  بین کبوتر کوه و دشت است، در اینجا‌ در مورد الزامات مسابقه و پرورش در مورد کبوتر مختص کوه اورده شده است. 

1_ بدنه متوسط، و جسته اندازه نسبتا کوچک، عضلات نرم و الاستیک، 
استخوان سینه گذار (باد) صاف ، شکل حالت V کوتاه. 

2_ پرهای نرم، و بال باز، وقتی در دست میگیریم بسیار متعادل، حرکت نمیکند، در کف دست خوب جا میگیرد احساس خوب‌ فقط وقتی درحال مشاهده چشم این حالت است. 

3_ دم بسته بندی شده، استوانه ای شکل،  یک خط خروج باد خوب برای بستن بلافاصله تا بتواند رابطه موقعیتی خود را بین طول بال پر و دم در فاصله کوتاه کبوتر در حال پرواز، در همان سطح با توجه به دم کوتاه تر به کبوتر سریع اشاره کرد. 

چشم ☆☆*** 
4 _ دانش اموز ( مردمک و حلقه تقابل) روشن سیاه سفید و مقعر به پایین (به پایین گودتر)، انقباضات ریتمیک " ریتم" چشم و حالت باز بست منظم مانند که کبوتر در حالت عصبانیت. 

6_ پورت. پسوند:  همبستگی چشم عمدتا نواری یا شیارهای حلقوی، سفت و سخت نیست ( میانه‌، متعادل) زیگزاگ کمتر که در ناحیه جلو و پایین ( سه تا شش ویا پنچ تا هشت ) خط سیاه‌ و سفید، ترجیحا کل ناحیه قوص مردمک ( قسمت پس از عرض قسمت نازک) ترکیب دو رنگ باشد بهتر برای پرواز، (منطقه ناحیه نوسان هم گفته میشود). 

7_ شن ماسه پایین: ضخامت بیشتر، مسافت ‌متوسط( به عنوان مثال دیوار تشکلیل "همبستگی" یک خط نامنظم در اخرین خط ناحیه ساعتگر و زاویه نوسان در شن ماسه پایین)، تعداد کمی کرک فورم ( کبوتر سریع )، شن ماسه پایین تراکم‌ خوب. 

8_ شن ماسه سطح: سطح شن ماسه تعداد نسبتا زیادی از مخمل خوب و یا حساب براینکه اکثریت بیشتری دارد، مخملی به شکل ریشه، مش مانند اکثریت شن ماسه و مخملی یک مولد خوب است، سطوح ماسه زبر که به نسبتا نازک، متراکم و به تراکم‌ زمانی نازک است. 

9_  شن ماسه خالی: یک ورودی هوا از عنبیه به لبه همبستگی بصورت خالی (فاقد شن ماسه صاف) متشکل شده از عنبیه از طریق شن و ماسه صفحه پایین در لبه پایین چشم خطوط وار، این یکی از شرایط ضروری از کوه ۵۰۰ کیلومتر نرمال است و این پدیده در مقاله ۱۶ چشم جانسون بهتر اشاره شده است‌ مطالعه برای درک بهتر این مسئله. 


*** پرورش دهندگان: برای به کیفیت رساندن کبوترهای خود به  پنج اصول زیر اشاره شده است استفاده نمایند. 

1_ دانش اموز: مانند یک چاه عمیق، تاریک، درخشان، و ساعتگر بزرگ نمایان ضخامت و دنده شکل، گسترده، حلقه ای شکل، به عنوان مثال باید وزن سنگین و ضخیم، رنگ و تغییرات ترجیح داده شده خطوط دار، چرخش ۱۸۰ درجه( باز بسته شدن مردمک) 


2_ شن ماسه پایین: انبوه بدون صفحه ساختاری، نفوذ پذیری هوا خوب.    

 3_ شن ماسه: شن ماسه مخملی، خزه ای، شن ماسه حس برتر بشاش متالیک، شن ماسه از نقش. 

4_ شن ماسه خالی: بزرگ اما خالی از شن ماسه های رنگی و چند رنگ بهتر است. 

♤♤☆☆☆ بطور خلاصه به منظور بالا بردن نرخ خانگی ( نشاندن کبوتر)، بالاتر از همه، پرورش دهندگان با کیفیت برتر، تطبیق باید معقول باشد، پرورش علمی، هوشمند و هیکل استاندارد این موارد بصورت علم دور از هدف فوق نیستند. 
باتشکر.


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
مسلم شنبه 6 خرداد 1402 14:37:14
ما که نفهمیدیم درست ولی خوب بود
مهدی یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 11:26:48
کاملا صحیح وبه جا باتشکر وخسته نباشید وآرزوی موفقیت روزافزون.

آمارگیر وبلاگ