بازگشت
1396/2/6 (( 28 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

گلوکز اکسیداز اثرات فیزیولوژیکی کبوتران مسابقه ( عسل داروی) 


کبوتران مسابقه ای ( fanciers ) بسیاری از تغذیه عسل و نقش عسل در مراقبت روزانه در کبوتر شناخته شده است. 

اما میدانید؟ عسل همچنین شامل یک‌ آنزیم است، بله و آن گلوکز اکسیداز است. 

♤♤☆☆ 

از طریق تحقیقات علمی، گلوکز اکسیداز است که دلیل اصلی فساد عسل میتوانید برای نگهداری طولانی مدت، نشان میدهد که گلوکز اکسیداز دارای یک ضد باکتری، اثر ضد عفونی کننده است. 


مطالعه بیشتر از اکتشافات علمی مدرن، گلوکز اکسیداز اثرات فیزیولوژیکی مهم بر روی حیوانات، بطور عمده: 

گلوکز اکسیداز را به معده توانایی کاتالیز، و روده گلوکز، قند خون با اکسیژن ترکیب شده و تولید پراکسید هیدروژن و اسید میشود. 


پراکسید هیدروژن یک عامل اکسید کننده  قوی است. و آن را sterilizable، اکسید کننده قوی باکتری. 

باکتری ساز و با آن سلول های ایمنی خود بدن توسط فاکوسیتوز " انفجار تنفسی" ساز و انتشار پراکسید هیدروژن عقیم سازی اکسید باشد. 

و میتواند باکتری بیماری زا، سالمونلا، ویبریو، استافیلوکوکس اورئوس، قارچ ها و غیره، که نقش مهمی در کاهش عفونت روده بازی را مهار کند. 


گلوکز نیاز به مصرف اکسژن هنگامی که روده کاتالیز، و مقداری اکسیژن روده کاهش میابد، باعث شکل گیری یک محیط بی هوازی، 

بی هوازی ترویج پرورش باکتری های مفید در دستگاه گوارش، مانند بیفیدو باکتریوم، لاکتوباسیلوس، و غیره حفظ فلور پینگ هنگ کند. 


گلوکز تولید شده که اسید کاتالیزوری، میتوانید به gluconic تشکیل یک‌محیط اسیدی روده کمک کند. 

افزایش هضم خوراک کبوتر، و اسید نیز نقش تکثیر فلور روده    gluconic است. 

بنابراین، به نوشیدن کبوتر عسل، 

کبوتر مسابقه است که نه تنها شتاب بهبود فیزیکی، همچنین راه به منظور صدمه زدن به کبد و کلیه ضد باکتری نیست، گلوکز اکسیداز دریافت کرده است. 

البته، هر جز کاربردی به حیوانات استفاده میشود، به منظور اعمال اثر آن و غیر دوز کافی نیست. محتوای گلوکز اکسیداز در عسل خود را به طور عمده برای حفاظت در برابر خوردگی استفاده میشود. در مقایسه به اثرات فیزیولوژیکی میتواند یک دوز مورد نیاز بازی باشد، محتوای هنوز در حیوانات بسیار پایین است. 


بیوتکنولوژی مدرن قادر به تولید گلوکز اکسیداز با کیفیت بالا برای بیرون آمدن و بازی دوز مورد نیاز از توابع فیزیولوژیکی در بدن کبوتر بوده است. و لزوما در قالب عسل ارائه میشود. اما به ارائه اماده سازی مناسب توسط گلوکز اکسیداز، بنابراین بیشتر یک کبوتر بهداشتی میتواند ضد باکتری باشد، و اثر ضد میکروبی جزء پروتئین را بازی کند.


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ