بازگشت
1396/2/7 (( 2 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

Mehdi:

بیماری های ناشی از کمبود تغذیه ☆☆☆



مقدمه: علت بیماری ناشی از مواد مغذی باقی مانده در بدن های مختلف بیش از حد و یا عدم آن، به منزله پدیده علائم بیماری رخ میدهد. 

علت این است که برخی مواد مغذی باقی مانده در داخل بدن کبوتر هضم جزئی یا جذب، بنابراین باعث بروز علائم بیش از حد یا باقی مانده از بیماری در بدن به طوری که پیکربندی جذب مواد مغذی، در نتیجه در فقدان بیماری تولید خواهد کرد. 

وقوع این بیماری علائم نگاه در ظاهر های کبوتر و نشانه های باکتری بسیار مشابه است. و بنابراین عجله برای درمان از طریق انتی بیوتیک و غیره بیهوده است. چون علت واقعی از باکتری نیست. 

بنابراین تمرکز از مشکل در آن نهفته است که؟ این رایج است کبوتر حس خود را با نیازهای تغذیه مورد نیاز برای حفظ عملکرد فیزیولوژیک ناشی از عدم آگاهی از دانش تغذیه است. در این دوره از زندگی خود از مواد مغذی مختلف کبوتر تغذیه خوراک اصلی موجود است و اغلب پدیده ناشی از حد یا ناکافی بودن است. این پدیده بیماری شناخته شده به عنوان " اختلالات تغذیه و سوخت ساز" 

برای این منظور برای کشف این طیف گسترده از علائم وقتی پدیده کبوتر میشود. پس از آن تا بیشتر به هرج مرج و بیماری شدت بدهیم و در نتیجه از دست دادن مسابقه و فرصت ها به دلیل مصرف بیش از حد و یا عدم وضعیت دقیق ناشی بشویم : 

اول _ بطور کلی بدن کبوتر بیماری کمبود تغذیه: 

۱_  کمبود پروتئین و اسید آمینه 

کبوتر مصرف افزایش مصرف مواد غذایی در غیاب یا وزن بدن کبوتر را کاهش میدهد غذا، اما بطور قابل توجهی افزایش چربی بدن است. اسید آمینه خاصی وجود دارد که تاثیر  ویژه ای در غیاب کبوتر ماننده کولین،

متیولین در B12 ( کولین) و یا کمبود ویتامین غیاب منجر شود. همچنین امادگی جسمانی از بازیکنان پرواز در بازی تاثیر می گذارد. لیزین کمبود نامساعد باعث از دست دادن پر کبوتر و درخشش خود را 

هنگامی که کبوتر پروتئین بیش از حد از خوراک دریافت کرده باشد باعث خواهد شد " نقرس" احشایی به عنوان آن را خیلی بیش از حد و طولانی تر کرده باشد نقرس مفصلی منجر میشود. 


2_ کمبود کربوهیدرات**** 

هنگامی که کبوتر عدم خوراک از کربوهیدرات ها، علائم خاصی از کمبود القا است. هنگامی که با پروتئین ها و چربی به عنوان خوراک همیشه باشد رشد و توسعه کبوتر کند میکند. 


3_ کمبود چربی 

خوراک کبوتر عرضه چربی رشد و توسعه کبوتر و فعالیت ادامه پرواز انرژی بازی آموزشی به وضوح کاهش سرعت، توسعه کمبود وقت، کبد خواهد شد ارگان های داخلی بدن بزرگ و باعث کبد چرب، و یک نتیجه مستقیم از کاهش مقاومت به عفونتهای تنفسی، و در خوراک مورد استفاده باید توجه بیشتری در جزء اسید چرب غیر اشباع پرداخت. اگر فساد از اکسیداسیون اسیدهای چرب ضروری را شکسته است. که در آن ترکیب " آلدهید" خواهد بود پروتئین در اسید ازاد و کاهش میزان جذب پروتئین خواهد شد. در ضمن همچنین چربی و اخلال در روند A,D,E عملکرد ویتامین های فساد ( مدفوع)  به ویتامین های محلول در آب مانند بیوتین از بین ببرد.   


دوم، مربوط به اختلالات ناشی از کمبود ویتامین*** 


ویتامین ها نمیتوانند در داخل بدن از یک ماده آلی کبوترها ساخته شود. اما برای حفظ زندگی، و ترویج رشد تنظیم مواد از پروتئین است. کربوهیدرات و سوخت ساز چربی برایش لازم است. 

تعریف ویتامین به عنوان خلاصه شده: 

۱. لازم برای بدن،  در بدن سنتز میشود. برای مصرف مواد غذایی است. 

۲. متعلق به مواد آلی 

۳. اگر چه تعداد کمی از نیاز، اما برای حفظ سلامت حیوانات و توسعه طبیعی کاملا ضروری است. 

۴. عملکرد اصلی این است به عنوان مکمل و تنظیم سوخت ساز بدن در بدن است. 

۵. گرما و نه مواد از بافت های بدن تولید نمیکند. 

۶‌. وجود خواهد داشت در فقدان علائم 

ویتامین ها را میتوان با توجه به حلالیت آنها تقسیم میشود: 

۱. محلول در چربی از جمله A.D.E.K. 

۲. محلول در آب شامل B . C 


1_ ویتامین های محلول در چربی و آب 

ویتامین های محلول از تفاوت  

۱. ویتامینهای محلول در چربی با صفرا را از مدفوع، ادرار ویتامین های محلول در آب است. 

۲‌. ویژگی های ذخیره سازی: 

ویتامینهای محلول در چربی ذخیره شده در کبد. مصرف مکرر میکند. و مصرف بیش از حد پدیده مسمومیت ویتامین A به عنوان مثال: ویتامین های محلول در آب میتواند مصرف بیش از حد ذخیره نمیشود. استثنا ممکن است ذخیره کند.

ویتامین B12 طولانی ترین است در داخل بدن نیاز است. توسط ادار بیش از حد ترشح میشود. آن را همیشه در نظر گرفت. 

ویتامین C بیش از حد دارای عوارض جانبی. 


کمبود ویتامین های محلول در چربی


Aکمبود ویتامین

در اوایل شروع اموزش مسابقه برای مطابقت روروک مخصوص بچه ها حدود یک ماه یا بیشتر اعمال میشود علائم در اصلاح ظاهر اگر کمبود در غذا، زمان، به دلیل کبد و ویتامین آ در بدن ذخیره شده مربوط به مقدار کمبود آ قابل توجهی از بدن ویتامین معمولا پیشرونده است و ایجاد کاهش وزن، ضعف کبوتر، پر کرکی فقیر، 


تخم فقیر، جوجه دراوری یا لقاح ضعیف را نشان میدهد، افزایش ترشحات چشم و بینی، تجمع ترشحات در چشم، ترشحات پنیری، اختلال رشد، بی حالی و خواب آلودگی،ضعف، عدم تعادل، لاغری، برخی از کبوترها میتواند سندرم چشم خشک ( رمد چشم ) میشود، ویتامین آ در پرورش کبوتر لازم است، و نیاز بالاتر برای جوانان، کمبود جدی ویتامین خون در تخم است. 

  کبوتر ویتامین آ را براحتی در بدن جذب میکند بنابراین کمبود آن بسیار جدی است. در صورت استفاده از مواد افزودنی درمانی اثر کلی بسیار خوب خواهد بود مواد را همراه اب و یا تغذیه مطابق با دستور العمل برای استفاده از مقاله استفاده شود. 


بیماری و کمبود ویتامین D 

در کلسیم و فسفر هستند ویتامین D کبوتر مورد نیاز، سوخت و ساز بدن و استخوان نرمال، منقار، چنگال ها، نیاز به تشکیل پیوسته هستند. هنگامی که در داخل بدن برای کمبود ویتامین D2 سه ماه زمانی که تخم کبوتر تولید شده توسط اصلاح نژاد تشکیل پیوسته تخم، یا پوسته تخم نرم بود، پس از ان گاهی اوقات لقاح تخم نامنظم و کاهش میابد، بعضی وقت ها پا شبیه پنگوئن، هنگامی که کمبود ادامه یابد استخوان جناغ سینه چنگال ها و منقار قابل انعطاف نرم میشوند، دندها بشکل مقعر و بیش از حد نرم میشود. کمبود در جوانان دچار عقب ماندگی رشد و پرها رشد ضعیف است. 


 کمبود ویتامین Eو C  

در پرورش دهندگان معمولا علائم ظاهری ندارد، اما عدم لقاح نطفه از گونه E است،  جنین اسان به مرگ زودرس است. 

در جوانان کمبود ویتامین E دارای  پدیدهای: 

دیستروی عضلانی) فیبرهای عضلانی، قفسه سینه، معده و قلب (تاندون) مستعد ابتلا به شکستگی، انحطاط شفاف( دژنراسیون شفاف، نکروز زینکر) است. 


اختلالات ناشی از کمبود ویتامین K 

روروک مخصوص بچه ها انها را برای K 2 3 تغذیه اگر کمبود ویتامین در تغذیه هفته خواهد شد نشان دادن علائم، اگر غذا یا آب اشامیدنی را نیز اضافه کنید" عوامل آسه سولفام" وصعیت حتی جدی تر بیماری است. علائم اصلی  هستند خونریزی شدید، کم خونی، جنین در تخم مرگ خونریزی در روند دیسپلازی اسکلتی را، پایان مرگ  جنین در زمان جوجه‌بودن است. 


اختلالات ناشی از کمبود ویتامین محلول در اب: 

ب۱ : کمبودش یک بیماری در جوانان رخ میدهد بطور ناگهانی، علائم ظاهری در سه هفته با نوریت متعدد، بی اشتهای کبوتر، کاهش وزن، تاج ابی، ضعف پاها، ضعف عضلانی، عضلات پا تحت تاثیر گردن، انگشتان پا به سمت بالا فر .  


اختلالات ناشی از B2 کمبود:   

جوانان کوتاه، ضعف، راه رفتن با مچ پا، انگشتان پا فر به سمت داخل، پا‌ انحطاط عضلانی، متوقف کردن رفتن، پوست خشک، افزایش مرگ میر جنین، کاهش جوجه دراوری، پرهای که کمبود جدی در بال کبوتر جوان دارند حفره عصب سیاتیک و تورم. 


اسید پانتوتنیک اختلالات ناشی از کمبود: 

در رشد تخم و نمو جنین نرمال لازم است، عدم وجود بصورت زیر جلدی جنین خونریزی، معمولا حدود دو الی سه روز قبل از مرگ جوجه ریزی است و به احتمال زیاد رخ میدهد که جوانان بازیکن فاقد درماتیت، قطع تاندون ها پر، توسعه فقیر، افزایش مرگ میر، لب ها و پلک ضایعات زخم مانند. 


نیاسین احتلالات ناشی از کمبود: 

مستعد تورم در غیاب تاندون زانو. 


علائم کمبود B6 ویتامین E :: 

بازیکنان جوانان به از دست دادن اشتها، کاهش رشد، علائم عصبی، تشنج، و در نهایت اغلب باعث مرگ میشود، اما بازیکنان تغذیه در صورت نادرست-" محتوای پروتئین بالا(۲۲%) ، حتی اگر کمبود ویتامین بازیکنان جوانان میشود علائم عصبی، ب۶ ندارد، پرورش دهندگان این ویتامین را نداشته باشد، انرا به یک کاهش تولید تخم و درصد تفریخ منجر شود، کاهش مصرف هضم غذا، کاهش وزن، شدید و خواهد مرد. 


ویتامین H ) biotine *: 

همچنین شناخته میشود R به عنوان انزیم کمکی ) اختلالات ناشی از کمبود: 

جوانان در مرحله نشانه های مانند عدم‌ کمبود اسید پانتوتنیک، در پا، منقار، دور چشم تولید درماتیت، 

پرورش دهندگان از تشکیل جوجه دراوری، پرندگان جوان صوفس تاندونها، در واقع تعداد کمی از کبوترها پدیدار میشود. 


فولات ( اسید فولیک ) اختلالات ناشی از کمبود*: 

فولیک اسید برای سوخت ساز طبیعی اسیدهای نوکلئیک مورد نیاز است. در شرایطی که از بازیکنان جوانان بی اشتهایی، کاهش رشد، توسعه فقیر از پر، کم خونی، حذف تاندون، رنگ مو، اسید فولیک، اهن و لیزین، جلوگیری از پرهای کبوتر بی رنگ شد ( محو رنگ) لازم است. 


علائم کمبود ویتامین B12 H :: 

یک عنصر نوکلئیک ب۱۲ ویتامین مصنوعی، سنتز متیل، کربوهیدرات و سوخت ساز چربی لازم است،، در صورت عدم ‌وجود رشد کبوتر آهسته، بازده روبه رشد ضعیف، افزایش مرگ میر، اندازه کوچکتر از تخم، جوجه ریزی بی ثباتی نرخ، صوفس تاندون. 


من کولین" اختلالات ناشی از کمبود: 

علامت اصلی توسعه دوران‌ شیری فقیر، محتوای کولین از انبار خوراک اگر ناکافی نیست، تجمع کبد کبوتر از چربی براحتی، و در نتیجه شکل گیری سندرم کبد چرب رخ میدهد. 



عدم جزء عناصر معدنی علائم:::؛ 

فق


دان بیماری مواد معدنی ضروری 


۱.متابولیسم کلسیم فسفر است از نزدیک با تشکیل استخوان، تشکیل پوسته تخم، برای توسعه پرندگان جوان مهم است، لخته شدن خون ضروری است کلسیم، فسفر و کربوهیدرات و سوخت ساز چربی همراه است، کلسیم، فسفر، و یا کمبود علاوه بر جوانان مستعد، ویتامین D ابتلا به نرمی استخوان، سفارش نمیشود برای تخم گذاری عدم انبار، پوکی استخوان شدید، توقف توسعه، خواب اسان است. 


۲. رابطه نزدیک با کلسیم و منیزیم: 

فسفر و تشکیل استخوان به دو سوم از زمان حال منیزیم در استخوان و بدن کبوتر، منیزیم متابولیسم کربوهیدرات لازم، حاوی 4.% منیزیم پرورش دهندگان پوسته درونی مربوط میشود. هنگامی که رشد کمبود منیریم را کند میکند رشد متوقف میشود، خواب اسان است. 


۳. کمبود سدیم عقب ماندگی رشد، 

نرمی استخوان، کراتینیزه قرنیه، هیپرتروفی غده آدرنال دارد. اگر روروک مخصوص بچه ها اضافه کردن نمک در غذا، اختلالات رشد، کاهش مصرف خوراک، گاهی اوقات اختلالات از وضعیت تخم طبیعی کبوتر زمانی که پدیده از دست دادن وزن. 


هنگامی که کمبود کلر، روروک مخصوص بچه ها رشد ضعیف، میزان مرگ میر بالا، خون غلیظ، کم شدن آب بدن، گاهی اوقات علائم عصبی اگر روند قرار دادن کبوتر خاک رس بیش از حد و نمک را در تامین خوراک بیش از حد" تغذیه محدود" کبوتر مستعد ابتلا به مصرف بیش از حد گرسنگی خاک رس نمک ناشی از مسمومیت نمک، موارد شدید مرگ، 

علائم کلی مسمومیت:(( نمیتواند ایستاده، تشنگی فن ( باز کردن دهان)، عضله ضعف، تشنج، مرگ، 

اندام های احشایی کالبد شکافی از طریق انواع ازدحام شدید و یا خونریزی، دستگاه گوارش بخصوص، کبد، عضلات و ریه ها)) 


۵. علائم ‌کمبود پتاسیم: 

َضعف، عضلانی عمدتا طیف، و در نتیجه حرکت دودی ضعیف، گسترش روده، ضعف عضلات تنفسی، مشکلات تنفسی شدید، 

تخمگذاری از سفارش زمانی که پرورش دهندگان فقدان پتاسیم نازک شدن پوست تخم. 


۶. منگنز شرایط کمبود: تاندون خاموش، ضعف پوسته، تخم کوچک فقیر، جنین اغلب ۱۵_ ۱۸ روز تا مرگ جوجه ریزی، سوء تغذیه غضروف جنین، پاهای کوتاه و ضخیم، بال کوتاه، منقار خمیده، شکم بیرون زده، بال افتاده به پایین. 



۷. اختلالات ناشی از کمبود "ید"  

کمبود ید میتواند در کبوتر " گواتر" رخ بدهد. 


۸. اختلالات ناشی از کمبود " مس" و " آهن" :: 

آهن و مس هستند هموگلوبین در داخل بدن در خون کبوتر تشکیل لازم است. اما مقدار و نسبت آهن به مس لازم است به درستی، مانند آنهای که PPm مس 4 Pmm حاوی آهن و 40 مناسب برای نابالغ هموگلوبین کبوتر و فرم از جوانان است. اما اگر مقدار مس اضافه شده است، مقدار PPm به ۱۰ اضافه بهترین  PPm آهن به نیاز ۶۵ است. 


" روی" اختلالات ناشی از کمبود: 

رشد اگر عدم‌ بدن کبوتر از روی علاوه بر دیسپلازی علاوه بر این، تورم مفصل خواهد شد، تشکیل سنگ فرشی پوست خشن، در طول تغذیه جوانان اگر مقدار کلسیم در خوراک ۱% به ۲% افزایش یافته است، علائم کمبود روی پدیده جدی تر است. 


خاتمه: 

توضیحات بالا از " میکروارگانیسم" های بیماری زا غیر مضر ( یعنی باکتری و یا مقاومت در برابر بیماری) بیماری های تغذیه ای ناشی از قصد این است. که  به یاد دوستان مشتاق است. هنگامی که انها پیدا شده است کبوتر  مطرح زمانی که ناهنجاری وجود دارد. و نه با تجربه و نه با مواد مخدر درست میشود. بهتر است انواع : خوراک ها، مواد معدنی، خاک رس، نمک، قرص سنگ، محصولات بهداشتی ویتامین ها محصولات با کاربری بالا خوب استفاده در طول سال باشد.  با تشکر


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ