بازگشت
1396/2/11 (( 16 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

Mehdi:

سیستم رقابت ( هلند و بلژیک )


بلژیک: واقع در شمال غربی اروپا، مرز شرق با آلمان، هلند و در شمال نزدیکی مرز جنوب با فرانسه، غرب دریای شمال، مساحت کل کشور ۳۲۵۴۷ کیلومتر مربع، که در ان ۱۰ استان، و ۵۸۹شهرداری تقسیم شده است. ۱۰ استان: آنتورپ، غرب فلاندر، شرق فلاندر، لیمبورگ، برابانت شمالی پرداش، لیژ، استان انو، نامور nanbu و لوکزامبورگ، که بسیاری از مربی های جهان با این سرزمین رویای اشنا هستند. 


کل جمعیت بلژیک بیش از ۱۰ میلیون نفر، تاریخ ورزش کبوتر در ورزشی مانند تنیس روی میز در چین، به عنوان فوتبال در برزیل بود، تعداد فعلی بلژیک سلطنتی انجمن کبوتر ثبت نام از سی هزار نفر( kBDB )، چگالی شایسته عنوان پادشاهی بلژیک در کبوتر است. و هیچ عدمی  وجود ندارد در ورزش کبوتر نامهای جانسن، درب مورلی، هافکنس، جیشی، و غیره را انکار کند. 


ورزش کبوتر بلژیکی مطابق با فاصله از هر نژاد را میتوان به مسابقات کوتاه( ۵۰ کیلومتر_ ۲۵۰ کیلومتر) نژاد فاصله فاصله میانی( ۲۵۰ کیلومتر_ ۵۰۰ کیلومتر) نژاد از راه دور( ۵۰۰ تا ۷۵۰ کیلومتر) و نژاد استقامتی راه دور ( بیش از ۷۵۰ کیلومتر چهار طرف است. 


هر سال در بلژیک، یک فاصله کوتاه از شروع بازی، زمان آغاز شده تمرینات، در هفته اول ماه مارس، در هفته گذشته از سال به پایان اکتبر تمامی بازی ها، بازی است به طور کلی در تعطیلات اخر هفته به هفته انجام شده است. پرندگان یکسالها مسابقه در هفته اول ماه مارس آغاز شده و در پایان هفته ماه اوت است. فصل دوم طولانی که در هیچ جای جهان سطح رقابت شدید توصیف نمیشود.  سپس مسابقه پرنده جوان است به طور کلی از اواسط ماه ژوئن، نقاط مشترک بازی پرواز وجود دارد:اسم مسابقات: دانه های دن، نیواورلئان، بلویس، وینسنس، تور، tanpu، بورژ، اسپرمیدین، دیتون، در کشورهای دیگر به خصوص مسابقه جوانان در پایان هفت هفته ماه اوت است. نقطه مشترک از این بازیها است: بورژ، اسپرمیدین، دیتون، 

پرندگان یکسالها در مسابقات طولانی از پایان پنچ هفته از شروع هفته اول تا پایان ماه سپتامبر، شرکت میکنند. این برجسته رقابت در سال است. سایت های پرواز عبارتند از : لوبیا قرمز، نیواورلئان، بلویس، وینسنس، بورژ، اسپرمیدین، دیتون، سال شاتور، ruifu، souterrine، لیموژ و غیره 

مسابقه فاصله فوق العاده طولانی در طولانی ترین افتاب تابستان انجام شده، در پایان ماه ژوئن، سایت های پرواز معمول استفاده میشود: مونتوبان، بوردو، دکس، سنت وینسنت، برای دولت است و مارسی، پرپینیان،pau، بارسلونا، سباستین و غیره. 


همه انجمن کبوتر بلژیکی است. صرف نظر از اندازه از این باشگاه ها، پس از پایان هر سال در طول فصل زمستان خواهد شد بنام بهترین انبار کبوتر و پادشاه با توجه به گروهای مختلف پرندگان یکسالها و جوانان) و فاصله پرواز در به رسمیت شناختن بازی برنده این بدون شک یکی از قهرمانی استان با ارزش ترین و مسابقات ملی بوده است. 


کبوتر در بحث برنده AS آس جایزه خود را در تعداد معینی از کبوتر پرواز در سال با توجه به معیارهای خلصی است، از اول برای پرسیدن به کبوتر عبور مورد نیاز است. این فرمول ان است: تعداد برنده / ورود پارامتر در حال حاضر = ۱۰۰× تعداد کبوتر جایزه  ( kBDB ) بلژیک ملی آس، آس فاصله کوتاه، از راه دور، فوق طولانی، فاصله شاه کبوتر سرعتی، البته نتیجه نهایی خواهد بود یک ارزیابی جامع مطابق با انبار جایزه ملی برای بهترین انبار فاصله. 



هلندی کبوتر حامل سیستم رقابت♤♤☆☆☆☆♡♡♡ 


هلند یک کشور بسیار زیبا در شمال غرب اروپا، هلند اسیاب های بادی در دنیا معروف است. در حالی که هلند یکی از شدیدترین ورزش کبوتر در جهان است، منطقه بسیار توسعه یافته است، جمعیت ملی هلند ۱۶ میلیون نفر، تعداد کل افرادی برای  نزدیک به بیش از ۳۰۰۰۰ NPO. درگیر در ورزش کبوتر، مخفف انجمن کبوتر ملی هلند( هلند POSTUivenhouders organisatie است ) که او تنها سازمان حامل ملی است NPO. 


 سازمان ملی chouzu77 سال پیش توسط کنفدراسیون هلند۴- هر کدام به 5NPO یورو، بودجه فروش سود برای حفظ کبوتر و عملیات حلقه پا. 



سالانه در 12 ولسوالی از نژاد NPO کشور برگزار میشود( مختلف بسته به که در ان مسابقه در کشور هلند زندگی میکردند به ۱۲ منطقه تقسیم شده) قبل از سال 2000، جوانان اورلئان تنها مسابقه ملی هلند از جوانان در مسابقه ملی راه دور است. پس از آن شد در سال 2000 در NPO بسیاری از نژادها پرنده جوان بیش از ۵۰۰ کیلومتر محدود است، بنابراین جوانان مسابقات ملی تغییر برگزاری منطقه بندی برای تبدیل شدن به وزیر قرار داد امتیاز نیواورلئان ، ابی الیس، مورین کارتر و شانتلی واقع شده است و بیش از ۵۰۰ کیلومتر پیروزی داشته باشند. 


بیش از ۷۵۰ کیلومتر فاصله طولانی، مونتوبال، بوردو، دکس، سنت رابه دولت، مارسی، Pau وینسنت، پرپینیان، بارسلونا، سباستین و غیره. 



مسابقه راه دور ( 500 تا750 کیلومتر ): دن باقلا سبز، نیو اورلئان، بلویس، وینسنس، 


تور، بورژ، tanpu، اسپرمیدین دیتون،  ruifu، لیموژ، souterraine، کئور، و غیره


در حال حاضر به معنای واقعی در  pau، مسابقه ملی تنها بوردو، دکس رابه دولت، مارسی، پرپینیان، بارسلونا، سنت وینسنت، بیجی مبارک، Le در فاصله، تنها مسابقات که از ۲۰۰۵ و درحال حاضر بافت mans ملی قهرمانی در جام حذفی به این بازی توسط انجمن Rotorua کبوتر هلندی بزرگترین مسابقات در مسافت های طولانی برگزار شده است. 


علاوه بر سازمان دهی مسابقه ملی یک سطح قابل توجهی از، NPO فعالیت های است که سالانه رتبه بندی بهترین کشور در مسابقه شیروونی کبوتر و W، H، Z ( مخفف انگلیسی برای ) این است معادل KBDB معادل بلژیکی B فعالیت به تقسیم وجود دارد: بهترین را از بهترین، بهترین مرغ B، بهترین یکسالها cocks، عضو D، جوانان اعضای گروه و همچنین به عنوان E،F بهترین تک خال بزرگسالان کبوتر، بهترین مسابقه G، بهترین کبوتر جوان کبوتر فاصله H، کوتاه فاصله میانی، من روروک مخصوص بچه ها، فاصله طولانی بهترین. 

با تشکر‌.


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
علی دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 8:44:1
شریفی

آمارگیر وبلاگ