بازگشت
1396/2/15 (( 16 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test


Mehdi pipa:

نتایج روش های مختلف پرورش ایجاد شده نیز مختلف است **** 


عمومی به معنای پرورش 


هم خونی: به تولید خالص تنها روش خطوط تولید است 

همخونی یکی از بستگان نزدیک کبوتر به طور مداوم به جفت گیری، مانند پدر مادر از فرزندان، برادران و خواهران از خود است، همخونی میتوانید همگن اتصال بالاترین درصد ، بالاترین ارزش ژنتیکی تولید کند 

که پدر و مادر همگن ترکیب با یک عوامل ژنتیکی بسیار عالی میباشد، کیفیت فرزندان خود را نیز میتوانید جدا شوند، زمانی که همه از نسل اجداد از همان سرزمین آبا و اجدادی مانند دودمان تنها دارای یک ارزش بسیار بالا است. همخونی: تولید با کیفیت بالا خون و مواد زائد جدا نسل 


مداوم به خصوص همخونی 

همخونی، برخی از محصولات زائد مانند عقب ماندگی ذهنی، اختلال عملکرد فیزیکی، اندازه کوچکتر، و تعدادی از کافه های  تولید پر آتروفی اختلالات ژنتیکی ناشی از بستگان نزدیک، ان را از این لیست است، با این حال همخونی والدین بهتر است، کیفیت، نسل زباله کمتر احتمال دارد. 


جفت گیری های مختلف: تنها راه برای تولید گونه های جدید: 

جفت گیری مخلوط نیز است: 

ترکیبی: که باعث گونه های مختلف تغییر است پس از ژن ترکیبی به علت. نه به دلیل عامل ژنتیکی تنوع ژنتیکی، اما به دلیل ظهور ناگهانی یا ناپدید شدن عوامل، و در نتیجه یک هیکل خوب، توانایی خوب، صلح سازگاری فرزندان پیش پا افتاده، فرزندان بی فایده است. 

همسر مخلوط مانند یک ازمایشگاه شیمیایی، ما مشتقانه منتظر به انچه که در لوله آزمایش و یا چه به دور انداختن پیدا شده است، فرض جفت گیری مخلوط است که پدر مادر یک کبوتر خوب است، لازم است به بهبود آن را با نقاط قوت نژاد دیگری از طریق جهش، پدر مادر ژنتیکی توانایی جفت گیری مخلوط شده است اساس تغییر به طور مستقیم بر دامنه تنوع اندازه. این روش استفاده از جفت گیری بین گونه های مختلف تکرار شده است، به منظور دستیابی به‌ نتایج مورد نظر. 


بک کراس: روش جفت گیری اعتدال: 


هدف بک کراس است به منظور ارتقاء ویژگی های فرزندان دورگه پس از جفت گیری یک یا چند بار به منظور فعال کردن، این ویژگی به ثبات و تقویت شود، جفت گیری بک کراس دورگه است. اما بر خلاف هیبریداسیون ساده است. نتایج بک کراس فرزندان هر دو گونه، همچنین با ثبات همخونی. 

انتخاب طبیعی است عوامل صرفا زیست محیطی نیست، به سادگی از ژنتیکی انتخاب طبیعی نفوذ به دست آورد در همه جا در میان تمام عوامل پرورش، پشتیبانی اموزش محیط زیست طبیعی نیست؛ تعیین موفقیت یا شکست کبوتر 

هر مورفولوژی های خارجی به ارگانیسم زیستی، فیزیولوژی و توانایی ویژگی برای واکنش به دیگر جنبه داخلی از شرایط خارجی قادر به انتقال به نسل های آینده نسبتا پایدار هستند. 

اما گاهی اوقات به دلیل منطقه؛ آب و هوا، درجه حرارت، حفظ محیط زیست، ساختار مواد غذایی، نگه داشتن مربی و تغییرات تاثیر ژنتیکی فرایندهای بیولوژیکی، باعث جهش است. 

توجه به استفاده از انتخاب طبیعی در تعدادی از کار کبوتر: کبوتر بزرگ خارجی است دوره انطباق زمانی کوتاه مدت یک یا دو ماه، سازگاری به عنوان مثال از تغدیه کبوتر جایگزین خارجی، پس از واکنش معکوس از پرواز، جفت گیری محیط پرورش. 

برخی از پرورش دهندگان کبوتر قوی تر از توانایی بلند مدت را به شما معرفی میکنند وقتی که به معرفی برخی از پرورش دهندگان محلی عالی برای همسر بیش از یک کبوتر خارجی دوم جفت گیری پرهای خالص توانایی پرواز قوی تربیت از برخی از کودکان، این تفاوت خواهد شد به تدریج در پرورش فرزندان کاهش میابد. 


جفت گیری طبیعی:     

رد عوامل انسانی، از پرورش دهندگان را پیدا دلبر همسر مناسب ترین آنها است. همه موجودات در طبیعت تکامل قانون اهنین انتخاب طبیعی را دنبال کرده اند، از نسلی به نسل تولید تقویت خود را خوش مشربی، پوما دفاع مردان قوی اغلب میتواند برنده زن بیشتر از همه سنین، فرصت بیشتری برای توسعه ظرفیت تولید مثل انها وجود دارد. 


اندازه استاندارد باید باشد: 


۱_ وقتی کبوتر ایستاده موازی با زمین و یا به بدن زاویه ۴۵ درجه 


۲‌. سر از پیشانی به عقب عرض دارد 


۳. چشم های روشن، روشن مانند رنگین کمان، خشک شده، شن ماسه درشت یکنواخت توزیع شده. 


۴. عضلات شانه قوی و کمر بیرون زده 


۵. گسترش به کمر از شانه، طبیعی، شانه کمی منحنی 


۶. دم باید با هم همپوشانی، بازده تنگ، موازی به حالت پایه. 


۷.قفسه سینه نباید بیش از حد بیرون زده، شکم باید محکم بسته، تخم پرنده نباید دراز باشد. تخم گرد استاندارد است. 

۸‌. پر بال اصلی بشکل فن، و باید به طول کل بال برابر باشد، بدن باید با پربال متقارن و متعادل شده باشد، شاهپرها باید انعطاف پذیر باشد. براق و پودری تیره به نگه داری از زیر باران، پاها به رنگ قرمز تیره پر از نور باشد. 

با تشکر


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
.moha......zadehErfan سه شنبه 16 خرداد 1396 17:8:14
عالیه نرم افزار خیلی خیلی عالیه
عرفان‌مقدم‌قوجق سه شنبه 9 خرداد 1396 14:11:14
بسیار‌اموزنده عالی
وحیدشهرکی .زاهدان دوشنبه 8 خرداد 1396 3:9:39
تشکرفراوان عالی

آمارگیر وبلاگ