بازگشت
1396/2/15 (( 119 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

Mehdi pipa:

خصوصیات فیزیولوژیکی سلول های قرمز خون؟ 


خصوصیات فیزیولوژیکی سلول های قرمز خون در خون و اهمیت کبوتر: 


حیوانات عالی( مهره داران اتهامات کلی متعلق به ) ادامه زندگی، همه بستگی دارد به ارگان های مهم در سیستم گردش خون در بدن تحت سلطه "قلب"، این است که چرخه خون از دستگاه گوارش از مواد مغذی جذب میشود، به بخش های مختلف بافت حمل نقل در داخل بدن ( در بخشی از سلول واحد) و سپس حمل و نقل گاز ( اکسژن برای حفظ زندگی) 

در بدن سازمان ها، سازمان ها و پس از آن توسط گاز ( دی اکسید کربن پس از سوخت ساز بدن) حمل نقل به ریه ها( به اصطلاح عملکرد تنفسی فیزیولوژیکی). خلاصه یک کبوتر در بدن زائد سوخت و ساز تولید شده توسط فرایند شکل گیری حیات، حمل نقل به ارگان دفعی( ارگان تنفسی بینی دفع) رگ های خونی از کبوتر در سال از عمر، در سراسر ساعت در شارژ از عناصر ضروری از مواد مغذی حمل نقل، زباله، اکسژن، دی اکسید کربن و دنیگر ن زندگی کبوتر برای حفظ به خارج از بدن همیشه مشغول کار، سلول های قرمز به عنوان مقدسیت کار بزرگ است.


نویسنده این کشف خاصی خون کبوتر استادانه‌ درست شده " سلول های قرمز خون" از خصوصیات فیزیولوژیکی و اهمیت دانش مربوطه، به اشتراک گذاری با دوستان و درک کبوتر، متعهد به حفظ روروک مخصوص بچه ها رقابت را به‌ نفع خود افتخار پیروزی از این روند، انتخاب میشود به عنوان یک دانش علمی مرجع است. عامل اصلی این است که د مورد کبوتر خون سالم شامل " سلول های قرمز خون" در تمام مراحل بود، در واقع ارزش درک و دانش از موضوع در عمق وجود دارد. اطلاعات خواهد شد به شرح زیر است : 

خون کبوتر: 

خون کبوتر سلول های قرمز خون، 

سلول های سفید خون و لخته شدن خون( به عنوان مثال سلول های قرمز، سلول های سفید و پلاکت ها) باهم مخلوط شدند در پلاسما به حالت تعلیق درامد است. به طور کلی، عملکرد پستانداران ( از جمله انسان) ان بسیار شبیه به عملکرد اصلی ان عبارتند از: 

۱. گردش خون مسئول سازمان از جذب گوارشی از مواد مغذی است، حمل نقل مواد مغذی به تمام نقاط بدن( واحد برای رسیدن به تمام نقاط سلول های بدن) 

۲. حمل نقل " تنفسی" گاز استنشاق از خارج به داخل بدن بافت های بدن، و بافت های گاز( گاز خروجی از عبور از سوخت وساز بدن به طور معمول دی اکسید کربن) و سپس به ریه ها ، از طریق بینی دفع منتقل میشود. 

۳. کبوتر در داخل بدن، علاوه بر گاز " تشکیل زائد سوخت و ساز" به دلیل فرایند زندگی حفظ در حال ظهور، حمل نقل  به اندام دفعی ( اتهامات کلی پوست، کلیه ها و غیره) 

۴. حمل نقل  از هورمونها ( عمدتا جنبه های عمومی رشد، توسعه تولید مثل هورمون محرک) رسیدن به اندام بدن نیاز دارد.


درجه حرارت و هیدروژن غلظت، درستی تنظیم و نگهداری در رطوبت بافت داخل بدن یون در داخل بدن( برگزاری کبوتر در حال پرواز و تندرستی نیرو) 


خواص فیزیکی خون کبوتر  


معمولا فراموشی حجم خون در بدن مورد با شرایط نژاد، سن، دما و مواد مغذی مختلف است. به طور کلی، هنگامی که کبوتر سن یک هفته ( هفت روزه انکوباسیون) مقدار خون بیشتر است، حدود  ۱۲% از وزن بدن است. پس از آن رشد افزایش و کاهش سن پرندگان زمان که خون حدود ۶.۵ % از وزن بدن است. با این حال، دمای محیطی بالا است( به خصوص در تابستان) دوره، بیش از خون ، مواد مغذی و شرایط نیز فرد کامل تر میباشد. خطاب در حجم پلاسما، در عصر از هفته، زمانی که در مورد ۸.۷% از وزن بدن، برای رسیدن به کبوتر زمانی که در مورد ۴.۶% از وزن بدن است.( مقدار خون پلاسما میتوان در مورد استفاده  کبوتر رادیوایزوتوپ یا روش رقت رنگ از اندازه گیری) 


مقدار خون کبوتر * 

پرندگان در یک وزن کل پرها در حدود ۴۵۰_ ۵۰۰ گرم، هستند واکنش حال حاضر مختلف برای مسابقه در روروک مخصوص بچه ها تایوان در نر و ماده، و یا انواع کبوتر در مورد ۴۵۰_۴۰۰ گرم از خون محاسبه را cc-33cc انجام داده است. در مورد ۲۹ سی سی به ۲۳ سی سی پلاسما در حدود ۲۱ علاوه مقدار پلاسمای مقدار کل در خون‌cc-56cc مورد ۵۰ است. 


اجزای خون کبوتر**** 

محتوای اجزای شیمیایی عمده، با نژاد کبوتر، سن، سلامت، وضعیت تغدیه انبار، و همچنین اموزش ورزش از نزدیک با درجات مختلف است. 

یک: گلوکز ( در پستاندارن بالاتر از چربی) از جمله چربی های ( خنثی، تری گلیسرید، فسفولیپیدها، 

پروتئین است. نیتروژن غیر پروتینی ها، کلسیم و فسفر. 


سلول های قرمز خون***

پرندگان ماده پستانداران گلبول قرمز متفاوت، بیضی شکل، هسته ای، بزرگتر از اندازه یک um×7.5um


تولید خون سلول های قرمز خون 


جنینی ( مادر زمان انکوباسیون توسعه) از کیسه زرد ساخته شده، ناشی از مقدار کمی از مغز استخوان است. شیر توسط جوانان در مغز استخوان داخل بدن به سایت اصلی خون پس از خروج از تخم است. در پایین اکسیژن فشار جزئی در سطح دریا و منطقه فلات، مقایسه، ممکن است عملکرد خونساز ترویج، عوامل خونساز اضافی( ایتروپویتین). 

همچنین میتوانید برای تحریک سلول های قرمز


 خون، 

زیست شناس engleBert ۱۹۶۹) پرندگان جوان میتوانید غشاء گلبول قرمز هسته ای بالغ که یک سلول به نام سلول های کلون، مانند سلول های طرح ریزی لوله از غشاء هسته ای شروع میشود رشد میکنند، و پس از آن دوباره شروع به تمایز سنتز هم را که پس از ان میتواند همچنان به توسعه را به سلول های قرمز خون. 


زندگی خون کبوتر گلبول قرمز در حدود ۴۵_۳۵ روز است. 


هموگلوبین خون کبوتر: 

پروتئین گلوبولین نامیده میشود" گلوبین" با جرم یک رنگ رنگدانه آهن " هماکسژناز" توسط هموگلوبین ادغام ترکیبی به نام شد. هم را ابزار اصلی برای حمل اکسیژن، و در نتیجه تنفس، مقدار هموگلوبین در پرندگان داخل بدن مربوط مختلف % موجود در سلول های قرمز خون بین حدود ۲۲% - ۳۸% است. حدود در کبوتر ۳۵ % است.  


خون کبوتر هموگلوبین است که با مصرف مواد رنگ تشکیل شده توسط گلوبولین ترکیب: اسکارلت جرم مولکولی_ رودوپسین اصلی / آهن_ سنتز به عنوان مثال رنگ تشکیل ماده 


هموگلوبین یک پروتئین مسئول حمل اکسیژن در موجودات است. آن را پروتئین های قرمز خون است. از چهار زنجیره هموگلوبین: دو زنجیره a و دو زنجیره b زنجیره متشکل از یک اتم آهن به شکل حلقه از هم را دارد. ملزم به اتم اکسیژن از آهن، آن است که خون منتقل میشود. ویژگی های هموگلوبین عبارتند از : اکسیژن بالا در محل، به اسانی با اکسیژن ترکیب شده و در محل های کم اکسیژن، و به راحتی از اکسیژن جدا شده است. این ویژگی هموگلوبین گلبول های قرمز داشتن عملکرد حمل نقل اکسیژن.


شایان به ذکر است که هموگلولبین با دارای (co) مونوکسید کربن یک میل است، مونوکسید کربن و میل اکسیژن بیشتر از میل ترکیبی هموگلوبین و هموگلوبین از ۲۰۰ بار، و مونوکسید کربن به یون های آهن، نه تنها هموگلوبین میتواند اکسیژن را حمل میکند، و اکسیژن به انسداد هم را بافت منتشر شد، بنابراین اگر مقدار زیادی از مونواکسید کربن استنشاق (۱.%) منجر به کاهش هموگلوبین اکسیژن ظرفیت حمل، که در نهایت باعث تشکیل مسمومیت با مونوکسید کربن، نور، کما شدید مغزی از دست میدهد توانایی برای شناسایی جهت، تکان و لرزش بال ضعف شدید، چطور سرنوشت، دوستان کبوتر باید درک کرد. 

با تشکر


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ