بازگشت
1396/2/16 (( 25 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

Mehdi pipa:

مواد مغذی کبوتر و نقش مواد معدنی مشخص شده**** 


کبوتر نیاز به انرژی، تقاضا از این شکل از عرضه تغذیه ای است. کبوتر خون گرم میباشد، ‌به این معنی درجه حرارت بدن خود بالا محیط باید تنظیم شود. هنگامی که آنها هضم مواد مغذی با اشاره به گرما از حرارت احتراق برای کنترل درجه حرارت، به عنوان محیط زیست در دمای پایین تر، آزاد گرما به کبوتر، بنابراین تقاضا اصلی است حیوانات خون گرم از این توانایی برای تولید حرارت به اندازه کافی برای حفظ درجه حرارت مناسب بدن خود را . دمای کبوتر بین ۴۱ درجه سانتیگراد تا ۴۲ درجه است. اگر بدن باعث شود حرارت بیش از حد، سپس مقدار بیش از حد خواهد شد به محیط زیست به تصویب رسد. هنگامی که چند کبوتر پیش هم هستند باید تولید حرارت حفظ شود، آن را وقتی کبوتر در سرما به لرزش بال پر است برای جلوگیری از سرما، کبوتر نیاز به گرما در طول زمستان، شما نیاز به تمرکز در بازی در خانه، پس از آن باید با کالری بالا( چربی) تغذیه میشود. 


بسیاری از سلول حساس به ساییدگی و پارگی و ینابراین باید به طور مداوم به روز، تعداد زیادی از پروتئین از سلول ها، حذف نیاز به پروتئین کمی در خوراک. اگر بیش از حد بسیاری به نظر میرسد، کبوتر، باید برای مقابله با پروتئین اضافی در راهای دیگر. اگر کبوتر میتوانید مقدار بیش از حد که مسئولیت رسیدگی نمیشود مسومیت، که نشان دهنده بخشی از یک عضو یا ارگان نمیتواند انجام عملکرد طبیعی از خود شود. اگر پروتئین خیلی کم، پدیده فقدان اراده و علاوه بر کبوتر مریض. 


هر نوع از کار، انرژی مورد نیاز دارد. آیا ما در مورد قلب و یا کشش عضلانی ساق پا صحبت کنیم، تفاوت_ انرژی در هر شرایط استفاده میشود. حتی کبوتر در حال استراحت، باید به کارهای عضلانی خاص( مانند عضلات تنفسی، روده و قلب) ادامه خواهد داد. درجه حرارت بدن باید حفظ شود، به همین ترتیب اغلب ساخته شده بسیاری از تحولات شیمیایی نیز نیاز به انرژی است. فرایند واحدها و تحول به منظور حفظ کبوتر و بقیه متعلق میزان متابولیسم پایه ( حداقل فعالیت متابولیک) رخ میدهد. اگر فعالیت حیوانات مثل پرواز، در حال اجرا، و غذا خوردن دیگر، انرژی اضافی مورد نیاز است، نیاز به تخم کبوتر ترشح پروتئین اضافی یا شیر کبوتر.  


غذا سوخت بدن است تولید انرژی و حرارت**** 

در اوایل احتراق نیاز به صحبت اکسیژن. این است که خون را به ریه ها و در هنگام تنفس جذب میشود. 

کبوتر هر چه رتبه نوک، تغذیه بیش از چند دیواره روده تبدیل به داخل رگ، بخشی از مدفوع هضم نشده است، هر دو حمل نقل خون " سوخت" و اکسیژن را به تمام سلول ها در برنامه های کاربردی داخل بدن، فرایند احتراق زباله تولید میکند 

دی اکسید کربن را از ریه ها منتشر شده است. همه سوخت و ساز بدن دیگر محصولات دفع توسط کلیه. 

حفظ و نگهداری یک کبوتر سالم جذب اکسیژن به اندازه کافی، انتشار سریع دی اکسید کربن و مواد زائد بسیار مهم است. 


خوراک فراهم میکند اهداف زیر است:** 

منبع انرژی است.۲. سلول ها ۳. یک ماده جدید است( پر و تخم ) 


" همراه با مواد تشکیل دهنده خوراک * 

۱.کربوهیدرات ۲. چربی است ۳. پروتئین است. ۴. مواد معدنی است‌ ۵. ویتامین ها است. ۶‌. آب است ( دسته مواد غذایی اما انرژی را فراهم نمیکند). 


کربوهیدرات ها** 

شکر و پیچیده نشاسته حاوی. 

این به مونوساکاریدها توسط دیواره روده به حمل و نقل رگ به کبد تبدیل میشود. گلیکوژن در اینجا ساخته شده است. تبدیل قند به نشاسته به گلوکز به عضلات به عنوان سوخت، گلیکوژن ذخیره شده در کبد تا زمانی که‌ کاهش غلظت در خون است، به همین دلیل این کسی که یا گلوکز پرانرژی پس از درمان است. جذب مستقیم قند خون از رگ های خونی را بدون تبدیل به قبل 


چربی"**** 

بسیاری از انرژی به عنوان کربوهیدرات وجود دارد، اما آن شامل بیش از دو بار. آنها نقش مهمی در تغذیه بازی، مانند تمرکز، سوخت سبک وزن است. آنها مهم هستند، نه تنها در زمستان نیاز به یک مقدار زیادی از هوای گرم، در همان راه، انها نیز نیاز به مقدار زیادی استفاده کنید. بسیاری از کبوتر عرضه انرژی به پرواز در مسافت های طولانی ممکن است چربی یه جای کربوهیدرات است. برای تولید انرژی کبوتر کربوهیدرات باید به اندازه کافی برای پرواز در مسافت های طولانی را، نشان دادن نتایج به دست امده از کبوتر است. علاوه بر این، تحقیقات دیگر ثابت قطرات چربی بین عضلات خواهد ساخت کبوتر به خوبی پرواز، آنها را میتوان به پرواز از راه دور تخلیه کند. 



پروتئین" **** 

متشکل از اسیدهای آمینه است. بدن شامل بیش از ۲۰ گونه مختلف، نه همه آنها در حال حاضر در هر نوع از پروتئین هستند. علاوه بر این در علاوه بر این، تعداد و توالی اسیدهای آمینه از پروتئین متفاوت از بعدی میباشد. کبوتر تولید پروتئین های خود را از اسیدهای آمینه است، خوراک ناهموار ممکن است باعث شود یک یا بیشتر از اسیدهای آمینه ضروری پدیده کافی نیست. اگر خوراک به تغییر از زمان


به زمان دیگر، این کمبود طبیعی مکرر کمتر خواهد بود. 

ما تغذیه کبوتر مطالب باید به عنوان متعادل باشد. پروتئین مانده سنتز مانند اسید اوریک، دفع توسط کلیه، ماده سفید موجود در مدفوع کبوتر است. 


مواد معدنی و عناصر کمیاب (مقداری از نیازهای دوم ناچیز) **** 


در زیر بدنه اصلی توضیح میدهد و باید از ترکیبی از قسمت تغذیه در به دست امده باشد. آنها بخشی از مواد سلولی ( به عنوان مثال، پتاسیم و فسفر ) و شکل گیری استخوان ( به عنوان مثال، کلسیم، منیزیم، فسفر) تشکیل میدهد‌. گوگرد یک عنصر دیگر  مواد معدنی( سدیم و پتاسیم) سلول های مایع، سلول های قرمز خون "آهن" و تیروئید(ید) کار است. این یک تبدیل شیمیایی نیاز به "روی "و منگز"

خوب و متعادل رژیم غذایی حاوی این مواد معدنی است. از آنجا که ما چنین تقاضای بالا برای کبوتر ما، تامین مکمل های مواد معدنی و عناصر همیشه درست است. این امر به ویژه این واقعیت که برخی دانه های کشاورزی منطقه برداشت فشرده خود را ممکن است حاوی مقدار مناسبی از مواد معدنی است. با این حال، مقادیر بیش از حد میتواند مسمومیت ایجاد کند به همین دلیل، نه تنها اجازه میدهد تا میزان عرضه مواد بصری کبوتر، کمی مواد معدنی و عناصر کمیاب کمتر توضیح داده شده است. 


ویتامین ها ☆☆☆ 

عملکرد بدن ضروری است. آنها اغلب نیز در حال حاضر در مقدار کافی میباشد. ویتامین ها مواد ساخته شده در برخی از راه، اما بسیاری از عناصر تبدیل بیوشیمیایی، اما آنها انرژی ارائه نمیدهند. 


خوراک کبوتر""''''***** 

کبوتر ما گیاه خوار هستند، خوردن دانه سخت را برای مواد غذایی است. مواد غذایی کبوتر عمدتا توسط دانه های غلات، تعداد دانه و سایر دانه از ترکیب. نخود فرهنگی مهم ترین حبوبات و لوبیا، اما لوبیا، نخود فرنگی شیرین و دانه های یک بخشی از آن است. آنها حاوی مقادیر نسبتا زیادی از پروتئین است. به همین دلیل، باید آنها را تعداد زیادی نمایندگی با بسیاری از پروتئین، مانند اهداف پرورش تغذیه، چون کبوتر جوان نیاز به یک مقدار بسیار زیادی از ماده سفید، آموزش جوانان برای تغذیه باید ۳۵ درصد غلاف در لوبیا باشد. کبوتر جوان و کبوترها برای تغذیه از شیر گرفته میتواند ۵۰ درصد اضافه کنید. درصد پوست اندازی ممکن است کمی رها اما باید به کمتر از ۲۳ درصد کاهش میابد. درصد کبوتر بیوه ممکن است برخی از کاهش دهد، اما نه در زیر ۲% فصل زمستان باید به ۸% درصد کاهش میابد. 


نخود سبز احتمالا مطلوب تر از لوبیا، اگر چه دو نوع غلاف لوبیا در تغذیه در خوراک است محل مناسب آن است. ذرت، گندم و جو از مردم آگاه ترین خوراک دانه کبوتر هستند. 


جو باید در تمام تغذیه به نظر میرسد، بزرگترین مزیت جو در این واقعیت است که زمانی که کبوتر گرسنه هست پک اول را جو داده شود، جو ظاهرا خوشمزه به انها نیست، 

پروتئین دانه کمتر از غلاف لوبیا است. بسیاری از غلات و حبوبات حاوی کربوهیدرات، آنها مهم ترین منبع انرژی هستند. به همین دلیل است که آنها را بزرگترین نسبت ترکیب غلات در خوراک کبوتر است. 


هر دانه دارای مزیت منحصر به فرد خود و معایب است.‌ علاوه بر فینال تجزیه تحلیل، حبوبات و غلات دانه، زبانی ما را به "بذر" توضیحات استدلال استفاده کنید، مطمن شوید که به عرضه مقدار کمی از آنها، علاوه بر تغذیه عمومی و یا به عنوان درمان خاص استفاده میشود. 


اشنا ترین دانه عدس( بذر خوب اما هرگز بیش از حد نباید باشد) کلزا، دانه قناری، شاهدانه و دانه افتابگردان است. این دانه ها را مقدار کمی به تشکیل میدهند خوراک کبوتر را، بهداشت و بهترین شرایط فیزیکی بدون آنها غیر قابل تصور است. 


یک خوراک ( برنج) خوب است، حاوی بسیاری از ویتامین و غلظت بالای از کربوهیدرات، B ها، کبوتر به خوردن برنج به سرعت تشنه میشود. 


مواد غذایی سبز و  ویژگی های دیگر***♤♤♤ 

استفاده منظم از سبزیجات سبز تغذیه ( یک هفته یکبار و یا دو بار) بسیار توصیه میشود. کلم پیج و کاهو میتوان غذای خوب، کبوتر به خوردن سبزیجات ریشه خرد شده. 

به یاد داشته باشید برای خرید به عقب سبزیجات باید برای شستن   چندین بار قبل از تغذیه کبوتر، به دلیل اینکه اکثر سبزیجات با آفت کش ها پیاز اسپری میشوند. تغذیه مقدار کمی دارای اثر مثبت با سیر تغذیه، این عطر و طعم وظایف گفته شده است به درایو دور انگل. در شبه حصبه سرکوپ مربوط میشود. برخی از مردم حتی فکر میکنند که آنها را به یک اثر مثبت بر میکروب های روده " سیر ". 

در این مرحله من میخواهم به تاکید زیر است. وقتی که این وضعیت نیاز به ترکیب از خوراک تغییر ( از زمستان به پرورش و یا دام از دوره مسابقه)، شما باید در نظر داشته باشید که کل سیستم گوارش در زمان به ویژه خوراک در آن زمان تنظیم میشود. اگر ناگهانی در رژیم غذایی، بدن نمیتواند به اندازه کافی تنظیم سریع، مشکل و غیر منتظره است. 


هر سال، به کلینیک کبوتر من آمد اسهال، به دلیل یک‌ تغییر ناگهانی در مواد تشکیل دهنده خوراک به طور که انها 


در ناراحتی هستند. شما میتوانید مطمن باشید که وضعیت کبوتر کاملا تشکیل میدهد 

مقدار کافی از انرژی آزاد شده که محتوای کربوهیدرات خوراک خیلی کم است. هنگامی که کبوتر، اگر مصرف کربوهیدرات بیش از حد، تجربه سفارشی ذخیره سازی بیش از حد زیاد به عنوان چربی است. همین ملاحضات اعمال محتوای چربی در خوراک، خیلی کم یا بیش از حد از یک یاهر دو مواد معدنی و ویتامین همچنین مانعی هستند، ممکن است به نظر میرسد کوچک‌است، اما برای جلوگیری از کبوتر پتانسیل کامل خود را. خوشبختانه که میتواند در تغذیه کبوتر در انحراف خفیف در نتیجه اجتناب از مشکل را جبران کند‌. روند سوخت و ساز بدن طیف را میتوان تنظیم بسیار خوب، تا زمانی که جلوگیری از دو افراطی ترین، بنابراین بیش از حد و نه خیلی کم است. 


این مورد است، اگر هر یک از نیاز برای پاسخگویی به حداقل خاص، آن را باید تمام مواد مغذی ضروری را شامل کبوتر دارند به مورد استفاده برای غذا خوردن، مواد تشکیل دهنده هرگز نباید به تغذیه هر روز به طور ناگهانی تغیبر کند. 

برای خوراک هضم آن را باید به پایین را به قطعات کوچکتر کند، باید مواد شن ماسه سنگی داده شود. اگر هیج کیسه شن ماسه " سنگ" وجود نداشته باشد رودها نمیتواند مواد مغذی را جذب کند. آنها یک بخش ضروری از خوراک روزانه هستند. شن نباید بیش از حد خشن و زود فرسوده شود. 


محتوای مصمم رطوبت ( آب ) در خوراک با توجه به روش های زیر است ♡♡♡☆☆ 

وزن دقیق از خوراک نمونه تا وزن آن دیگر تغییر ۱۰۱ درجه سانتیگراد و خشک است. کاهش وزن در طول خشک شدن است مقدار آب کاهش میابد. مثال اگر خوراک سولفات است به ۱۰ اونس کاهش ۸.۸ اونس، رطوبت


پروتئین خام خوراک با درجه قریب به اتفاق از ترکیب پروتئین واقعی است. مانده کوچک مواد پروتئینی مانند ( آمید) ترکیب بود. پروتئین اصلی و تقریبا همیشه حاوی همان مقدار از نیتروژن آمید. این معادل به یک محتوای نیتروژن به طور متوسط حدود ۱۶ درصد است. 

محتوای نیتروژن از پروتئین خام تعیین میتوان محاسبه زمانی که خوراک مورد مطالعه است. اگر تشخیص داده شود که درصد نیتروژن ۴% است، برای مثال:


پروتئین خام( براساس خوراک ۱۰۰‌ اونس ) 

قابل هضم پروتئین خام نصفه نشان داده قابل هضم خوراک دام در یک ماده سفید خام است. به عبارت دیگر، که بخشی در مدفوع دفع نمیشوند. به عنوان مثال، یک‌روز مصرف ۲۵ گرم پروتئین خام، ۵ گرم پروتئین خام در مدفوع است. توده پروتئین قابل هضم به  20= 5-25 گرم برابر است. 

تعیین مقدار چربی به وزن دقیق از نمونه تحت زمان با خوراک اتر، همه چیز در طبقه بندی استرها الیفاتیک این است که اغلب چربی، مقدار کمی از دیگر مواد به کارگردانید چون اتر مذاب( مانند واکس، برخی از ویتامین ها و رنگ ) علاوه بر چربی درست است. 

تعیین‌مقدار نفت خام خاکستر ( مواد معدنی ) از ۴۵۴ درجه سانتی گراد با وزن دقیق از خاکستر خوراک نمونه، خاکستر حاوی ترکیب متشکل از: کلسیم، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، کلر، گوگرد، سلنیوم، آهن، مس، منگز، روی، کبالت، فلوئور، ید، و مانند آن، محتوای فیبر خام: به طور عمده از فیبر خام مورد استفاده در کارخانه همه چیز دیواره،(Pentosan),( سلولز، لیگنین سلولی تشکیل شده است. 


مواد معدنی و عناصر کمیاب**** 

مواد معدنی و عناصر کمیاب مواد تشکیل دهنده مهم تغذیه ای میباشد.

تغذیه مواد معدنی و عناصر کمیاب برخی از اثر متقابل یکدیگر. مصرف بیش‌ از حد میتواند مسمومیت ایجاد. میتواند به عدم موانع و بیماری منجر شود. مهم ترین انها " آهن" است. مواد معدنی باید مقادر زیادی از آهن باشد. 

با تشکر


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ