بازگشت
1396/2/20 (( 82 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

Mehdi pipa:

تنظیم و تغییر دان کبوتر مسابقه ای * 



بسیاری از مربی های تازه کار با‌ روش تغذیه مربی های حرفه‌ای یک تفاوت بزرگ وجود دارد. آن پدیده هدف مسلم است. این تمایز قابل درک‌ است که عمق مواد مغذی خوراک کبوتر و پرنده یک مقاومت علوفه همه چیز خوار است. که تشکیل شده است مقاومت ژنتیکی به محیط زندگی سخت است. 

در خارج از کشور از کارای محبوب به تغذیه کبوتر هر هفته به کبوتر کلم خورد شده و هویج برای تکمیل افزایش پرنده انجام میشود. کبوتر تکمیل  عناصر کم مصرف طبیعی است. بنابراین کبوتر پدیده همه چیز خوار است. حالا بطوری که برخی از پرورش دهندگان تقریبا فراموش کردن خون خود را هنوز هم رژیم غذایی همه چیز خوار در ارثی حفظ کرده اند. برای مثال در نمونه شامل خوراک بیشتر، کبوتر اغلب در مورد نادر بودن نوع خاصی از خوراک دام را در آسیاب خورد میکنند. از طریق فهرست خود سالهاست استفاده میکنند.‌بر اساس این پدیده، برخی از خوراک پرورش دهندگان با استفاده از روش تغذیه مختلف، از جمله به عنوان اولین تغذیه نوع خاصی از غذا،  و پس از آن خوراک دیگری را به کبوترها میدهند. برخی از افراد حتی از روش گرسنگی استفاده میکنند تا کبوتر مجبور بشود آن سویج کرده خوراک اول را بخورد. کبوتر اینجا هیچ جاره ای جز تسلیم برای گرسنگی خود ندارد. یکی دیگر از روش های تغذیه: این است که صرف نظر از فصل سال، دوره های مختلف فیزیولوژیکی، صرف نظر از پرورش دهندگان، پرندگان جوان، مسابقه کبوتر، پوست اندازی، دوره اموزش، دوره رقابت، تغذیه خوراک همان فرمول همیشگی است. 


روش فوق: تغذیه تجزیه تحلیل خوب میتوان به دو دسته تقسیم میشود: یکی از اولین است با توجه به رفتار کبوتر  تغذیه منفعل باعث خوراندن باشد که یک ضربه شدید برای مربی دربر دارد. نوع دیگر است بطور مداوم تغذیه فرمولاسیون،خوراک همان، و در نتیجه شکل گیری کبوتر و یا کبوتری که یک رفتار منفی دارد به نیاز تغذیه مورد را خورانده شود. 

هر دو روش تغذیه، اگر چه برخی معنادار و کار مثبتی در بر داشته باشد اما هر دو به دور از تغذیه علمی است. 

در اینجا به بحث در مورد چگونگی استفاده از علم از دوره های مختلف فیزیولوژیکی مسابقه ای است، دوره اموزش در تامین خوراک برای بدن به منظور افزایش کیفیت مسابقه کبوتر در هدایت علمی برنامه ریزی شده، به طوریکه تمام قسمت های تاندون بدن در حالیکه شرکت در رویدادهای مهم، انرژی رسیدن در شرایط اوج، البته راهنمایی بدن را نمیتوان در  کنترل انگل جدا کنیم که یکی دیگر از طبقه بندی اموزش به منظور به طور کامل تغییر تغذیه و عادات تغذیه قدیمی منفعل تنها راه، کبوتر به نژاد تحقیق تدریجی تخصصی علمی، تغییر از منفعل به فعال، بدن کبوتر را از طریق توسعه علم و فرمول تغذیه مصنوعی برای هدایت فراز و نشیب های دولت  را بر روی بدن و در ظهور انرژی، صاحبان کبوتر باید کنترل موثر بر مراحل مختلف رشد و نمو  مسابقه کبوتر  مطابق فیزیولوژیکی با فرمول تغذیه را انجام دهند‌. ما باید این یک ایده تسخیص: برای حفظ سلامت اساسی کبوتر در روزها و هفته ها و کیفیت قبل از بدن راهنمایی دو مفهوم متفاوت و زنجیره پردازش میباشد. یکی باقی مانده است، تشدید بیشتر را بهبود بخشد، علاوه بر این تفاوت بین این دو نقطه، یکی است اموزش و مسابقه استقامت کبوتر پرواز موشک اگاهی در سلامت قابل توجهی است. در حالیکه که دیگر در مفهوم‌ خانگی مقاومت است تشکیل شده است. به افزایش بیشتر تامین مواد مغذی، برای شرکت در فینال انباشته قدرت تبدیل خستگی مواد مغذی بیشتری، افزایش سرعت پرواز، به بدن کبوتر بیشتر، 

خوراک کبوتر انفرادی: پرورش دهندگان باید به خوراک تغذیه در یک درک اشتباه است، به خصوص در مادها مواد مغذی اضافی در کبد ذخیره میشود. و شکل گیری تجمع زیر جلدی چربی اضافی در زیر پوست، و در نتیجه جذب و سوخت و ساز بدن بلوکه میشود. در تخمدان فشرده سازی فولیکولی توسعه یافته، و تاثیر در تخم بارور شده اند، بنابراین برای اطمینان حاصل شود که تولید تخم در سلامت کامل، اطمینان از خاموشی اسپرم های سالم و پویا است، در پرورش دهندگان   چاقی لزوما سالم نیست، حق تنظیم عرضه خوراک خود، به پایبندی به روزانه صبح و زمان تغذیه دوبار در شب، در صبح تغذیه علوفه، شب خوراک تغذیه کبوتر، برای ماده ها انفرادی به پایبندی پاک کردن چربی در کل روز شب برای تغذیه علوفه در هفته اول داده شود، و پس از ان خوراک در روز صبحانه تغذیه علوفه و در شب خوراک کبوتر، به تناوب تغذیه. میتوان آن را به خوراک مناطق سرد و مناطق شمالی سردتر در صبح اضافه شده به روش خوراک کبوتر به منظور افزایش عرضه از گرما، زمان عرضه قبل از جفت شدن در طول روز تا ۱۵ روز، اینکار به ترویج اوج جنسی جفت ها میشود. 


دوم، به نژاد خوراک تغذیه: 

به عنوان دوره کمون است که پرورش دهندگان سخت ترین زمان در توسعه جوانان است. انرژی بالا لازم است برای حفظ مهم دوره تغذیه بدن پدر و مادر توسعه سالم  و طبیعی جوانتر


ین پسر، قبل از جوانترین پسر سه روز از تخم شروع به تغذیه روز برای تغذیه رژیم غذایی مغذی و اضافه کردن یک خوراک دانه کوچک است. برای اطمینان از این دوره عرضه خوراک، برای اطمینان از پر کردن محصول جوانان، هشت روز پس از شروع جوانان به پرتاب خوراک کبوتر، 

یک پدیده گاهی بنظر میرسد، در اب هوای گرم، کبوتر به بالا اوردن استفراغ به مقدار زیادی آب برای کمک به خنک کردن بیشتر در جوانان، معمولا اب به سرعت از بدن دفع میشود، بیشتر در جوانان ضعیف ظهور میکند، این امر به کیفیت کبوتر جوان تاثیر دارد و مراقب  های ویژه انجام شود. 


خوراک لانه: ***

برای جوانان ۲۱_۲۸ روز به ترک کبوتر، که بدن به طور کامل توسعه‌ یافته،‌ اولین روز فقط‌ برای حفظ عرضه به اضافه کردن انواع ویتامین ها در الکترولیت،‌علاوه بر یک قطب عرضه تغذیه مقدار کمی از علوفه پک دانه کوچک، تغذیه در شب برای ورق اسید روده و کبد حفاظت از سلامت انجام میدهد، 

از روز ۲۸ تا شروع به استفاده از صبحانه خوراک کمتر از شب‌ را جوانان  برای ربودن غذا حاضر هستند، تغییر فرمول در مواد مغذی تغذیه اصلی در خوراک، اضافه کردن ۵۰% خوراک پاک ( تبدیل خوراک) به شما اجازه جوانان مورد استفاده برای تغذیه انتقال، و خوراک به هضم اسان به راحتی به منجر گرسنگی است. و اموزش قاپ زنی تسهیل ببخشد. 

از صبح چهلوم مقدار کمی از غذا را به طور کامل حذف، اگر تمایل به رقابت ندارید به سرعت از طریق فهرست تغذیه حذف کنید، مقدار تغذیه را به ۵۰% از مقدار خوراک شام را به ۶۰% کاهش دهید، خوراک ترخیصی کالا از گمرک خوراک مغذی، مخلوط خوراک یک مقدار کافی از علاوه بر این از تنها ۲۰ درصد از عرضه خوراک تغذیه فرمول شده است. پدیده قاپ زنی زدن تکان دادن بشقاب غذا انجام بشود،  جوانان را از لانه و پس از جایگزنی جیره غذایی، عمدتا به تقویت اموزش از جوانان با اشتها رقابت، شوک فرهنگی اواخر ناشی از بازگشت سریع به شکل لانه اگاهی، در صورت پرندگان جوان پوست اندازی است سپس به اضافه کردن خوراک دانه کوچک است‌‌. شام سوم خروجی نسبت به اختلاط است‌.‌ 


توجه داشته باشید که بطور کلی نسبت لانه معمولا ذرت در خوراک نیست. چرا که مقدار نسبتا کمی از فعالیت جوانان اوایل است در حالیکه اب چربی در بدن رخ میدهد. 


اموزش خوراک، 

دوره اموزش رفتارهای اموزش خصوصی کوتاه است، پس از پایان جوانان از پرواز خانه، این دوره برای تغذیه مناسب از اضافه کردن ذرت تا ۲۰% در حالیکه کاهش نسبت در دانه لازمه است. برای افزایش  تبدیل کربوهیدرات انرژی جنبشی، پس از پرواز خانه برای تغذیه صبحانه در این دوره از دانه های هضم اسان برای اینکه در اسرع وقت گرسنگی، شام اموزش یک مقدار کافی از خوراک تغذیه همیشه حفظ یک رفتار شیار کبوتر گرفتن، زمانی که بسیاری از کبوترها به خوردن، و پرواز بازگشت به تخت پس از نشیمنگاه بلافاصله حرکت میکند،

در مورد اموزش کبوتر چربی نگران نباشید، دلیل آن است که مسابقه در دوره رشد و هم تاندون است، که معمولا در یک کبوتر احساس استخوان دوره اموزش این دوره سخت و عضلات احساس تنگ به عنوان یک چوپ لاستیک است. 


دوره اوج بازی خوراک: 

هنگامی که ۲۵ روز به دور از مسابقه، 

مسابقه وجود دارد و باید زوتر جایگزین و یا بعد از تغذیه خوراک مغذی باید داد. این یک راهنمایی گام مهم بیشتر به ترویج تاندون سالم است. همه ما میدانیم که چاقی کبوتر به دلیل وزن سنگین خود را بار بر روی پرواز افزایش دهد، اما انچه ما نیاز داریم یک  استخوان قوی و کامل، عضلانی جامد، جمع جور شناور، 

تجمع وزن افزایش چربی، جهت مصرف چربی بیش از حد در این دوره، علاوه بر افزایش اموزش های خصوصی زمان پرواز، بلکه نسبت ذرت در خوراک به ۳۵ درصد افزایش میدهد، با فصل نزدیک زمانی که ۱۲ روز دور از نهایی وجود دارد، نسبت به ذرت به ۵۰% -۶۰% به منظور سرعت بخشیدن به پس از کربوهیدرات افزایش یافته است شود، اصول شرکت صبحانه شام کمتر از مقدار کافی غذا خوردن و با این وجود کبوتر در مخزن همیشه دانه نگه دارد. 


روش از بالا پنچ مرحله در تغذیه لانه پرندگان جوان در بدن پس از اینکه ابتدا به تدریج کردن آب بدن اغلب هم چربی است. سپس در اموزش با وجود احساس کمتر گوشت و استخوان بیشتر ظاهر خواهد شد، اما استخوان قوی تر، کامل تر، با انعطاف پذیری بیشتر  واکنش نشان میدهد، سپس در اواخر تغذیه و مکمل سلامت و تغذیه به تدریج تحت عمل بدن کبوتران مسابقه ترمیم در اوج دوم ظاهر میشود، آب پز از چربی های موجود را به تاندون، پر از خون  بازسازی سینه خود را پر از کشش، رشد محور  سنبله جامد و‌سیستم عامل از تاندون پسواس و فراوانی در بال قوی مشترک. یک جفت چشم شفاف روشن، نور نرم در پر گوش مو، کبوتری مشتاق به منفجر شدن در جاده برای سرعت.

همانطور که میتوان با علم فرمول خوراک کبوتر را در بهترین شرایط تناسب اندام دید. برای کبوتران مسابقه با راهنمایی دارو و مراقبت از بدن یک رابطه مکمل است. 

با این حال استفاده از 


تولید کنندگان حرفه ای خوراک دام با کیفیت بالا بدون گرد غبار و عاری از هرگونه الودگی و در دمای بالا " سترون" شده تمیز که ارزش استفاده بالای برای پرورش کنندگان دارند یک مجموعه گردیده که مربی ها بدون نیاز به اعمال مکانیکی و زحمت افتادن و بدون شک تردید که ایا واقعا  دانه عاری از هرگونه  باکتری و غیره استفاده نمایند، تلاش و صرف زمان بیهوده را نداشته باشند. 


با تشکر


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ