بازگشت
1396/2/28 (( 28 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

Mehdi pipa:

دانش و درک از الکترولیت 


الکترولیت چیست؟ 


الکترولیت به اصطلاح، از جمله کاتیونی و آنیونی. نصفه کاتیونی سدیم، (   k ) و پتاسیم ( Na) اصلی یون ( -  Cl ) آنیون است شامل یک یون کلرید و برخی (-  HCO3 ) و بی کربنات دیگر و  شامل برخی از یون کلسیم سدیم، ( Mg2) و منیزیم ( Ca2)، پتاسیم، کلسیم و منیزیم خود یک ماده معدنی است، ابعاد دیگری داشته باشد که میزان مواد معدنی مانند: آهن، مس، روی، کبالت، منگز، مولیبدن، فسفر، فلوئور، سدیم، پتاسیم، و یونهای کلسیم مایعات بدن،SEQ و منیزیم دولت الکترولیت به اصطلاح است، اسید و باز در ارگانیسم نقش مایعات بدن،Heng پیام های عصبی و رطوبت را در تنظیم نقش مهم دارد. و دیگر مواد معدنی عناصر ضروری تشکیل بدن ( مانند استخوان ) و یا ساختارهای سلولی هستند( به عنوان مثال، هموگلوبین و آنزیم مختلف داخل سلول و همکاری عوامل‌.


ترکیبات الکترولیت؟ 

سدیم: 2.0 درصد از ساختار بدن حیوانات، در حال حاضر در استخوان حدود یک چهارم، سه چهارم، از سیال در محیط خارجی سلولی، سرم ۳۳ درصد از نمک سدیم از ترکیب، و اسید و باز در خون نیز در حضور عضلات سدیم مرتبط با انقباضات عضلانی است. 


پتاسیم، کلسیم و یون منیزیم: تشکیل یک جزء سلولی، به طور عمده در سلول است. پتاسیم و کلسیم، منیزیم را تحت تاثیر ضربان قلب میگذارد. 


کلرید، یون بی کربنات: یون های کلرید موجود در بافت، هر دو  در داخل و خارج سلول بالا است.کلرید و بی کربنات یون تشکیل بدن از گروهای اسید و باز در داخل بدن بخشی آنیون است، در درجه اول از یون های کلر از نمک( نمک طعام)، به دست امده در مایعات بدن یون بی کربنات دی اکسید کربن  عمدتا توسط سوخت و ساز بدن در داخل بدن حل شده تولید میشود. 



نقش الکترولیت**** 

اول از اسهال خونی یعد از ورزش شدید و یا باعث از دست دادن آب و الکترولیت ها برای دوباره پر کردن سطح آب بدن،  سرکوپ کردن تشنگی. 


زمان مناسب برای دوباره پر کردن الکترولیت برای کبوتر؟؟؟ 


بهترین زمان برای بطور مستقیم بعد رقابت شدید خانگی استفاده میشود. بنابراین کبوتر خانگی نوشیدن الکترولیت در اب، در یک زمان کوتاه میتواند به سرعت از بین بردن خستگی، بازگرداندن آمادگی جسمانی. علاوه بر این کبوتر مسابقه در بهبود بیماری پس از اشکال زدایی نیاز الکترولیت‌ مناسب اضافه کنید، به طوری که اسید و باز در بدن است. 


علاوه بر این در زمان پوست اندازی نمیتوان نادیده گرفت، اگر چه قوانین   فیزیکی پوست اندازی یک پدیده طبیعی است، اما برای کبوتر مسابقه یکبار برای بدن است که در دوره پوست انداختن بهتر است برای اطمینان از مکمل الکترولیت یکبار  در هفته خوب است. 



استفاده از خطاهای الکترولیت ***



از انجا‌ که جزء اصلی از الکترولیت یونهای سدیم، پتاسیم،‌ یون های کلرید و یونهای کربنات هستند، الکترولیت میتواند مناسب برای کمک به بازی خوب است. اما در صورت استفاده بیش از حد، برای بدن مضرر خواهد بود، 


علاوه بر این fanciers  به عنوان الکترولیت منتشر شد، اغلب برخی از داورهای که به بخش های خاصی از بدن ( به عنوان مثال، کلیه ) اسیب در پزشکی، نمیدانستند در کبوتر احتباس سدیم اضافی بدن ممکن است باعث شود این دارو به ماندن طولانی در ان زمان در داخل بدن کبوتر، در بیشتر نتیجه عواقب جدی است. بنابراین لطفا مطمن شوید که به خاطر داشته باشید با استفاده از الکترولیت برای حل مشکلات کلیه کبوتر موثر نیست. 


با تشکر


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
مصطفی رهام جمعه 6 بهمن 1396 19:56:6
سپاس عالی بود

آمارگیر وبلاگ