بازگشت
1396/3/14 (( 21 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

استراتژی ( برنده مسابقه پاییز)

اول: شکستن حالت معمول 

دو ماه قبل، بدن کبوتران مسابقه به  تنظیم کردن آن است. این تنظیم با معنای: بدن کبوتر، عادات، رژیم غذایی، رایت و غیره. 

بدن کبوتر: به بدن کبوتر اشاره دارد، قبل از همه چیز  طیف دارو معمول ( یعنی: مواد دفع حشرات، انگل ها، روده، تنفسی، و غیره) قبل از بازی برای روروک‌ مخصوص بچه ها. از انجا‌ که برای بازسازی زود هنگام به مواد نیروزا و مواد مخدر به اوج رقابتی در دو ماه رساندن بازتاب های بعد خواهد داشت. شاید خوب باشد اوایل اما آن توهمی بیش نیست. اگر در مسابقات اول دوم خوب باشند ولی قبل از انتشارات نهایی مشکلات: سکته قلبی، پژمردگی، اسهال، بی اشتهایی، و حتی از دست دادن پرواز. 
بسیاری از مسابقه دهندها در دو ماه اول انجام پیشگیرانه و تعمیر نگهداری و در پایان عمل  واکسن نیوکاسل و مانند ان را انجام میدهند.

عادات **** 

عادات: آن را پرواز در خانه اشاره دارد، دو ماه قبل از بازی، علاوه بر تقویت روروک مخصوص بچه ها زمان پرواز در خارج از خانه، وعده های غذایی به طور منظم برای شکستن حالت معمول پرواز در خانه، همانطور که‌ قبلا تا الان در ساعت 6:30 کبوترها را پرواز خانه به مدت یک ساعت میپراندید، و دوباره ساعت 17:00 تکرار پرواز تا یک ساعت انجام میدادید. در این مورد در این دوماه ساعت پرواز تا صبح ساعت 09:00 انجام‌ شده و کبوترها در آلونکها‌ باشند.‌ و تکرار در ساعت 2:30 باز میشود. 
شکستن حالت معمول دوره اموزش خانه به منظور: زمانی که روروک مخصوص بچه ها به اوج خود در اموزش اصلی به طول زمان بازی رسیدن. برای انطباق با اختلاف زمان و شرایط روز  مسابقه  برای رسیدن به  پرواز عودت با سرعت بالا‌. در مرحله دوم، زمان اموزش خانه را نمیتوان هرگز کمتر از ۴۰ دقیقه در هر سری پرواز باشد‌. 

رژیم غذایی: به تنظیم قبل از روروک مخصوص بچه ها در این دو ماه اول به مواد غذایی و اب اشامیدنی اشاره دارد. 
اب قابل شرب باید متنوع باشد. مانند کمتر از یک بار در هفته آب  الکترولیز و شکر یا عسل قهوه ای. 
غذا، به عنوان نزدیک شدن به روز مسابقه تدریج افزایش به نسبت ذرت. 
مواد غذایی دیگر قبل از بازی بیشتر بهتر است، اما آنرا نمیتوانند غذا باشند. آموزش های قاپ زنی بشقاب غذا مورد استفاده است و در این هنگام هفته ای یکبار با تشنه گذاشتن و ظرف اب را قاپ زنی انجام میشود که برای درک تشنگی هنگام مسابقه تلقی میشود. همیشه اول دانه را بخورند بعد آب را جلوشان بزارید. 

رایت: اموزش های انفرادی برای کنترل استرس و ظرفیت های ذهنی انجام میشد. تمرینات ۵ الی ۱۰ کیلومتر انفرادی تک لانه انجام میشود. 
در کشورهای مستقل مشترک المنافع فرصت همیشه به کسانی است که اماده هستند تعلق خواهد گرفت. موضوع قفل شده برای پیروزی است. 

دوم، توجه به جزئیات کبوتر شناخته و استفاده شده است 

تنظیمات کبوتر آن است به‌نفع خود‌. 
در مقایسه با بهار و فصل بازی پاییز، فصل پاییز دشواری وجود دارد، عواملات متعددی از قبیل اب هوا، سن کبوتر، زمان کوتاه روز، برای کبوتر های یکساله زیر پنصد کیلومتر انجام میشود. ارزیابی وضعیت، توجه به جزئیات استقاده مناسب از کبوتر مطمن شوید و مرحله به مرحله رو به جلو بروید و در هر مرحله لایه لایه انجام دهید کارها را. 
با توجهات دقیق به جزییات پرداخت در غذا در هر روز خوردن را با دست انجام دهید تا سیگنال اصلی بین شما و کبوتر رعایت شود. 

با تشکر


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ