بازگشت
1396/3/14 (( 15 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

[Forwarded from Mehdi. Pelaki]
پرواز مثلث و ساختار بال و بازی **** 


پرواز مثلث و ساختار بال و رقابت  

ترجمه 6:59:23    2007/02/09
کارلین واکر♤♤Dr  

ساخت و ساز   و پرواز بال 

کبوتر  fanciers هنگام ارزیابی بال خود را بررسی، بال کبوتر چه ویژگی در عملکرد بازی دارد؟؟ و تاثیراتش؟؟؟ 

 و tingzaikon gzhong کبوتر در استفاده از بال خود را، روبه جلو و قابلیت‌.ارزیابی هوشمندانه به دلیل ساخت ساز از بال میکند‌، توانایی خود را برای اماده سازی هر دو نیروی محرکه افزایش و روبه جلو، بررسی این مناطق در برخی از درجه    میتواند مورد قضاوت تاثیر میگذارد. 

پرواز کبوتر مانند بالهای هواپیما بی موتوری است که با افزایش هوا میتواند حرکت روبه جلو برود. 

بال زدن کبوتر و بال هواپیما ، دو عملی است برای روبه جلو رفتن. 

افزایش * 
در هنگام ارزیابی در افزایش بال  مهم این است که: بال های قوسی،  کیفیت پر، پرهای ثانویه و اولیه به اندازه خوب و پشتیبانی از شانه ها که کمترین فشار وارد شود.  

بال قوس  
از جلوی قوس که مربوط به گسترش بالای بال، " برامدگی( دور کم)"، ویا خمیده. ما نیاز به کاهش فشار هوا در یک طرف بال، بر بال افزایش قوس تکمیل کرده اند، بال و یا برامدگی در سطح بالای خم با مقایسه نسبتا کم ( تخت) سطوح بال از هوا مدت زمان طولانی تر ناشی از به کارگیری از فشار کم هوا طول میکشد، اختلاف فشار باعث میشود که قدرت گرفته بشود و افزایش نامیده میشود‌.

این مورد اثر " برنولی" نامیده میشود. برنولی حمایت فشار هوا ( یعنی فشار هوا تولید) تولید قدرت، احساس به عنوان اگر کسی به باد و فشار استاتیک راه میرفت ( که شده است، وزن هوا) هنگامی که آن راه میکند. همه ترکیبی از فشار هوا این دو فشار، بنابراین، هنگامی که جریان هوا سریع تر میشود، وزن ان را باید کاهش داد، که یک هوا رادیان عبور یا سطح نوک بال منحنی یک منطقه کم فشار ناشی از افزایش ایجاد میکند.

اگر کبوتری در حفظ ارتفاع خود مشکلی داشته باشد‌. و آن کبوتر قدرتش روبه افزایش میابد به حمایت از وزن کبوتر کافی باشد.
بال کبوتر باید یک خمیدگی قابل توجهی داشته باشد. اگر یک  کبوتر نسبتا مسطح باشد، برای حفظ کردن خود انرژی بیشتری مصرف میکند، به همین دلیل آن کبوتر سریع خسته و خواهد نشست. 

کیفیت پر** 

به دست اوردن حداکثر افزایش، مهم است که در اطراف بال جریان هوا ادامه داشته باشد،  "کارآمد" است، اگر جریان هوا  ساده نباشد، ایجاد تلاطم و پرها باعث شکل دار شدن، افزایش بار بر روی بال، افزایش هنوز هم اتفاق می افتد اما از طرفی تخلیه میشود در کبوتر با کیفیت پر و ژن های خوب که از نتایج های بدست آمده، و از طرفی میتواند از طریق سرعت ارزیابی بشود. 

بر اساس مساحت سطح بال  افزایش  یافته **** 

مساحت سطح بال بستگی به عرض و طول که این‌ توده اصلی و ستون ثانویه، بال بزرگ در مقایسه با‌  بال های کوچک، هوا بیشتر میتواند تولید کند و عملکرد بهتری دارد، بنابراین بنظر میرسد بال بزرگتر بهتر است،
وقتی پرهای اولیه و ثانویه بلندتر پهن تر باشد هر چند سرعت افزایش میابد و از طرفی زمان خستگی فیزیکی زودتر میشود. و ارتفاع پرواز کبوتر کاهش میابد. و اگر پرهای ثانویه کوتاه تر از پرهای اولیه باشد یک پرواز کندتر اما پایدار تر و مدت بیشتری نسبت به حالت اولی دارد. و در نهایت طراحی شده است به پیروزی در مسابقه استقامت. 


اعلام شانه ها:*** 

بسیاری از مردم برای احساس کردن شانه اطراف ان را نگاه میکنند، احساس در طول استخوان از شانه ها تا ارنج (بازو) است. 
ارزیابی بال  از fanciers طول بال و پرها و متفاوت بودن هر استخوانی به پرها، که میتواند طول بال از توابع مختلف را تحت تاثیر قرار دهد‌. 
عضلات هنگامی که تبدیل شدن آنها به عضلات کامل و محکم، عضلات قفسه سینه بسیار مهم است و در هنگام که در تنش قرار میگیرد کبوتر قوی تر میشود. 
هنگامی که استخوان بازو براورد میشود در زمان که روروک مخصوص بچه ها خواهد عملکرد برتر، به ویژه تاکید آن بر طول استخوان است. 

با لبه بال منحنی به جریان هوا را میتوان افزایش به افزایش است. هنگامی که لبه پیشرو از بال افزایش میابد جریان رد کرد تفاوت بال عقب، و در نتیجه جریان هوا به رنگ قرمز در زیر موثر باشد‌. در مواجعه با جریان هوا بال بیشتر تعادل مغرضانه به طوری که برای رسیدن به یک درجه افزایش در مقدار تولید بیشتر هوا است.


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
محسن رجبی سه شنبه 3 مرداد 1396 10:55:21
عالی بود تشکر
محسن رجبی سه شنبه 3 مرداد 1396 10:55:21
عالی بود تشکر

آمارگیر وبلاگ