بازگشت
1396/3/14 (( 26 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

فلسفه مسافتی:

بیشتر بر روی عضلات کبوتر **** 


پس از علم مدرن عضلات میتوان به سه دسته، یکی عضله سفید، دوم‌ رنگ قرمز، سوم صورتی تقسیم شده است. 

فیبرهای عضلانی سفید به نام فیبرهای عضلانی سرعت سرعت شناخته شده است. 

فیبرهای عضلانی قرمز رنگ به نام استقامت. 

فیبرهای عضلانی صورتی رنگ به عنوان تمام فیبرهای اطراف عضلات به نام سرعت و استقامت است. 

هر یک از این سه نوع کبوتر که برخی از عضلات نسبت به انها یکسان نیست. آن را به یک نژاد مختلف ایجاد شده است. 


من فکر میکنم الیاف قرمز عضلانی در کبوتر معمولا بیشتر در اواخر، توسعه دیرتر انجام میشود، اما عضله قرمز میتواند تامین انرژی به پرواز کبوتر در مسابقات طولانی و کوتاه سخت است. و دولت آن کند است. اما‌پس از اینکه به دولت خود ( اوج ) برسد میتواند مدت طولانی ان را حفظ نگه دارید. در حوادثات فاصله طولانی ایستادگی کردن و قادر به پاسخگوی هستند. 


الیاف سفید: این عضلات بیشتر معمولا زودرس هستند. خوب به پرواز خانه، بلکه توسعه فیبرهای عضلانی سفید زود برای اراعه قدرت، فرکانس بالا کبوتر در حال پرواز، سرعت نیز سریع تر، اما  توانایی برای تحمل به پرواز که در اب هوای سخت خیلی کمتر است، نقاط ضعف این کبوترا این است. و اینکه در یک پیروزی با ان برای مسابقات بعدی هیچ‌اعتباری به‌ پاسخگویی نیست. 


فیبرهای عضلانی صورتی و‌کبوتر بیشتر جذب مزایای استفاده از فیبرهای عضلانی قرمز و فیبرهای عضلانی سفید، جلوگیری از معایب که انفجاری قدرتمند است در استقامت، سرعت بلوغ، چنین کبوترای هم جانبه مسابقه نامیده میشود. اگر چنین کبوترای نایاب است افراد با تجربه میتوانند چنین کبوتر را پرورش و اصلاح نژاد کنند، اگر شما چنین کبوتری دارید قدرش را بدانید. 


کبوتر عضلات قوی چگونه***** 


در زندگی حرفه ای ورزش کبوتر، هر عمل فعال ‌است که تکیه بر انقباض عضله از تکمیل، به دلیل انقباض عضلات کبوتر میتواند پرواز کند، انقباض عضلات و در نتیجه سطح مقطع متناسب با قدرت سطح و اندازه عضله است. در عضله سطح و اندازه عضله است. در عضله علاوه بر نقش مهم دیگر این‌است که به ترویج گردش خون، خون در پمپ اب به عنوان قلب ترویج بدن‌ سازگار به هر مواد فرستاده شده ‌به هر تغذیه سلول ها و انرژی، و پس از ان قبول متابولیسم سلولی. بازگشت خون‌ به قلب میشود. هنگامی که این خون به قلب فرستاده میشود شما نیاز به قدرت عضلات دارید، و همچنین عضلات شناخته شده به قلب دوم‌ گردش خون در بدن است. در نتیجه افزایش توده عضلانی کبوتر بسیار مهم است.


کبوتر حفظ فعالیت های اساسی تنها مقدار کمی از بسته نرم افزاری فیبر عضلانی به کار گرفته میشود، و بسیاری از بسته نرم افزاری در یک حالت استراحت . این مویرگ ها در عضله البته بسته است. هنگامی که ما به کبوتر نگاه میکنیم، کبوتر که فعالیت های منظم و بدون اموزش ویا مسابقه به قرار دادن عضلات خود را نه تمایل به از دست هیچ کشش، دلیل این است که در فعالیت های اساسی از کبوتر در واحد حجم عضلانی، تعداد بسیار کمی از مویرگ ها باز، و بسیاری‌ از مویرگ ها در حالت خفته، تا زمانی که روروک‌ مخصوص بچه ها  مویرگی قرار داده و به اوج اموزش، همراه با افزایش فعالیت های بدنی، مسابقه بدن در خواب رگ های خونی آغاز شد، و به تدریج بیدار، تا حد زیادی افزایش تعداد مویرگ ها باز، به عضلات خون و مواد مغذی بیشتری ارسال میشود، زمان طولانی، خواهد بود ‌فیبرهای عضلانی ضخیم شوند، و طیف عضله اسکلتی ضخامت یابند، انقباض قوی شود، مشاهده میکنیم که هر خیال باف در  آموزش زمانی که دولت قرار داده است، نگاه به سینه کبوتر بخش مهمی ضروری، قفسه‌ سینه قرمز  براق و الاستیک، به طور کامل نشان داده مویرگها به طور کامل بسیج شده اند، گردش خون قوی است، در بدن‌ مواد مغذی کافی، همین دلایل است که غالبا میگویند که به اوج رسیده، این شرکت کنندگان از زمان بخوبی استفاده کرده باشند. 


افزایش عضله جوانان تودهای عضلانی کبوتر  از همان اول آغاز شده، کبوتر جوان به تحریک عضلات واضح تر برای ورزش شدید، میتواند توده عضلانی را بالا ببرد، مرحله دوم دوره رشد قوی است، مسابقه مورفولوژی کبوتر است، که اساسا رشد استخوانها و عضلات و تصمیم گیری است، جوانان اموزش زود هنگام قرار داده است، میتواند گردش خون را تسریع ببخشد، افزایش جریان خون به استخوانها و عضلات، استخوان ها و عضلات از حد معمول به اکسیژن و مواد مغذی بیشتر، به دلیل فعالیت عضلانی، فیبرهای عضلانی ضخیم تر، حجم عضله را افزایش میدهد، استقامت عضلات و توانایی کار بر این اساس افزایش یافته است، قرار دادن جوانان اموزش زود هنگام، به ایجاد شرایط مناسب برای بهبود هوش، ساخت استخوان و رشد عضلانی روند. 

رشد عضلانی کبوتر از طریق فاز بهبودی انجام میشود، بهبود عضلات و رشد است یک چرخه خاص، به ترتیب اموزش در محل پس از پایان یک چرخه، به منظور دستیابی به‌نتایج خوب است. اگر چه اموزش یک ابزار مهم برای قرار دادن رشد توده ع


ضلانی است، اما تامین مواد مغذی به اندازه کافی توده عضلانی را افزایش نمیدهد، مکمل های غذایی میتواند کمکی در این باره انجام دهد. 

پروتئین یکی از مواد تشکیل دهنده اصلی تشکیل عضلات است، افزایش میزان سنتز پروتئین به منظور رشد عضلات بیشتر، اگر چنین است ارائه پروتئین در خوراک به موقع با افزایش در نرخ زمان سنتز پروتئین به عرضه اسیدهای آمینه، سنتز پروتئین در داحل بدن به عنوان ماده خام، به علاوه‌پروتئین در رژیم غذایی خود را‌  در سنتز پروتئین داخل بدن تحریک اثرات، این دو مکمل میتواند پروتئین‌ در  خوراک به استفاده موثر و سنتز پروتئین بدن برای رسیدن به نتایج خوب. 


تعیین شدت تمرین قرار دادن زمان بهبود ماهیچه، اموزش عمومی در عرض ۵۰ کیلومتر، بسیاری از روروک مخصو‌ص بچه ها قادر خواهند بود تا در یک روز بهبود میابند تحت تغذیه کافی و سایز شرایط در مورد ملاقات باشد.

علاوه بر این، طول اموزش از راه دور نیز متفاوت است با توجه به کبوتر، در همان قدرت قرار دادن اموزش و پایین تر، در سنین مختلف، فیزیکی، وضعیت تغذیه ای خواهد بر عضلات اثر گذاشته و بازیابی کند، فرایند بازیابی سرتاسر تمام بدن و تمام سیستم های آن، به جای به بافت های عضلانی محدود شده است، بنابراین، به منظور اجازه استراحت کافی به عضلات ، جذب مواد مغذی، پس از صد کیلومتر، دویصد کیلومتر از قرار آموزش، گاهی اوقات نیاز به استراحت مناسب، کبوتران مسابقه ای استراحت ذهنی، دریافت راحت جسمی، چگونه به کارشناسی کبوتران مسابقه قرار دادن به اموزش قدرت، شما باید به خود مهارت های سخت و اجازه دهید بعد از هر آموزش، صاحب کبوتران مسابقه به انبار شخصا مشاهده وضعیت سیستم و بال پر کبوترها برای شرکت در مسابقه وضعیت روانی را قضاوت درست هر کبوتر انجام دهیم، کبوتر مسابقه  از وضعیت بد روحی برداشت، مدفوع بحالت بیریخت شکل، پرهای کرکی، نشان دادن مقدار آموزش به اجازه رفتن در این زمان، باید به سرعت تنظیم برنامه های آموزشی قرار داده است. نمیتوان مجبور به انتشار آموزش. با استفاده از مکمل پروتئین پس از ورزش سریع، شما میتوانید این سریع زمان را سنتز پروتئین داخل بدن، استفاده از بیشترین افزایش در عضلات. مخلوط کردن خوراک، افزایش تعداد دانه پروتئین بالا در محتوای خوراک، و میتواند به طور کامل تضمین بقیه کبوتر، ترکیبی خوراک متعادل مواد مغذی قرار داده است بهترین تضمین مواد آموزشی. راههای ترویج جبران بهبود عضلات به مولتی ویتامین به آب اشامیدنی اضافه کرد. ویتامین کند تا برای جذب پروتئین و اسیدهای آمینه کمک میکندC . ویتامین تا بهبود توانایی سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از تهاجم ویروس، عناصر کمیاب شن ماسه در سلامت نیز ضروری است، به ویژه آهن است، در این دوره مبارزه انتخاباتی، سلول های قرمز خون، فیبرهای عضلانی به خطر بیفتند، محتوای آهن کافی، بنابراین باید توجه داشت که جذب آهن در طول بازی آموزش آزاد است.

اگر شما در اموزش ها بهبودی در عضلات نبینید یعنی کارتون بیهوده بوده است. شما کبوترای نژاد دار نگه دارید که انرژی ذاتی هم در عضلات داشته باشند. برای انجام آموزش باید بصورت علمی انجام‌ شود.


رنگ قفسه سینه: 

رنگ‌ قفسه سینه ابی رنگ یعنی روروک‌ به اوج خودش نتوانسته برسد. در مسابقات شدید هم‌ این اتفاق رخ میدهد در کبوترها که این حالت در اثر اسید لاکتیک و آبی در عضلات و گردش خون باعث تحت تاثیر قرار میدهد. خوراک جو میتواند رگرسیون آبی رنگ را شتاب دهد. برای محدود کردن زنامی که جو استفاده میشود، خوراک حداکثر دو روز به دلیل عدم کالری در جو، روروک مصرف طولانی مدت از مقدار زیادی از جو، آن را به از دست دادن کبوتر که منجر روانی شود. 

محتوای کربوهیدرات بالا از رژیم غذایی نیز کمک میکند برای از بردن ر‌نگ ابی ذرت است.

برای دیدن اینکه ایا روروک به اوج‌خود رسیده است قفسه سینه پوستش پوسته پوسته (بقای پوست) بهتر است، که مربوط به درجه حرارت بدن، وقتی که به اوج باقی مانده دمای روروک نسبتا بالا، پوست را نمیخواهد به بدن بجسبد. 

اگر پوست قرمز و حالت تاول در مشاده بدن وجود دارد، این چیزی است که به اوج عملکرد رسیده، این رنگ تاول زده است خون نیست، یک پروتئین عضله آهن قرمز است که، زمانی که عضلات تحت فشار، آن را اجرا خواهد کرد از دیواره سلولی، در این موقعیت جنبش کبوتر روروک افزایش میابد، اما به عقب و نزدیک به موقعیت قرمز خون آغشته پایان بهتر در قفسه سینه نشان دهنده که مقدار روروک ورزش بهتر است. 

پس از تمرینات باید مشاهده دقیق کبوتر روی عضلاتش باشد. به خصوص در آب و هوا بد، پس از منابع انرژی چربی و کربوهیدرات سوزاندن به اتمام است، اگر روروک هنوز به خانه باز نگشته است، این زمان کبوتر برای حفظ پرواز توسط یک پروتئین در بدن لازم است، وقتی روروک به نقطه ای که از ان صدمه دیده عضلات به طور مستقیم، روروک به از دست دادن وزن و بعضی عضلات بطور جدی زخم میشود. اگر این علایم وجود داشته باشد پس


از ان است عضله روروک آسیب وجود دارد و آن را از بازی حرفه ای پایان میرسد. 


۱_ قانون روغن سویا: 

اضافه کردن کمی روغن کانولا در نوشیدن کبوتر biaofeitizhuang 


اضافه کردن روش پودر: 

پودر شیرین بیان ۱۰%، عصاره مخمر۱۰%، آب نمک۱۰%، عسل ۱۰%، 

آرد سویا پخته شده ۲۰%، ارد نخود ۲۰%، پودر سیر ۱۰%، سولفات آهن ۱۰% با دوز قوی فرموله شده به عنوان پرندگان پودر در کبوتر هر 1-0.5 گرم اضافه کردن در مخلوط خوراک روزانه  و زمان تغذیه هر روز. 



قانون متیونین: 

اضافه شده در هر ۵ کیلو گرم غذا مقدار کمی از ویتامین ها و ۴ گرم خوراک متیونین کبوتر، رشد سریع عضلانی.


روش تغذیه ذرت پخته شده: 

هر کبوتر هر روز برای تغذیه ۲۰ گرم آرد ذرت پخته شده، در صبح تقسیم میشود، دو در تغذیه بعد از ظهر، مناسب برای اضافه کردن برخی از برگ کلم اثر بهتر است.


پودر  هوش مصنوعی  روشش تغذیه: 

درصد از رژیم غذایی پودر هوش مصنوعی، افزایش وزن عضلانی کبوتر را میتوان با ۱۰%، و زیر ۲۰ درصد افزایش یافت. 


با تشکر


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
علی دارابی شنبه 7 بهمن 1402 16:2:12
سلام ممنون بابت اطلاعات مفید لطفا بفرماید.. روروک .. یعنی چی؟
اسماعیل انزابی سه شنبه 4 بهمن 1401 0:36:43
باسلام ممنون از راهنمیت بزرگوار برای باز کردن نفس کبوتر راهکش چه کاری انجام دهیم

آمارگیر وبلاگ