بازگشت
1396/3/28 (( 33 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

 

گابی واندنابیل و همسرش**
بی شک گابی اسطوره بلژیکی در تاریخ کبوتران مسابقه می باشد، که توانسته رد پای کبوتران خود را در بسیاری از شناسنامه های قهرمانان دنیا به جا بگذارد.

 

گابی واندنابیل و همسرش**
بی شک گابی اسطوره بلژیکی در تاریخ کبوتران مسابقه می باشد، که توانسته رد پای کبوتران خود را در بسیاری از شناسنامه های قهرمانان دنیا به جا بگذارد.

 

کانال کبوتر مسابقه ایران
 

گابی واندنابیل از سال 1976 فعالیت خود را در زمینه کبوتر آغاز کرد، بی شک پدر او که خود فرد مشهوری در بین کبوتر بازان آن موقع بود، کمک بسیار بزرگی در زمینه مشاوره و راهنمایی  برای گابی بود.فعالیت حرفه ای او از زمانی آغاز شد که او کبوتر معروفی به نام Zitterke را از جوزف دلودر قرض گرفت. گابی نمی توانست ماده خوبی، از کبوترهای خود برای جفت کردن با این کبوتر پیدا کند بخاطر همین زیترک را  ابتدا با ماده شگفت انگیزی به نام Ameyke از دوست خوبش Gilbert van parijs  جفت کرد.


 این جفت کبوتر کبوتر نری بنام Kleinen BE81-3238253 را بوجود آوردند که سرآغاز موفقیتهای گابی بود، فرزندان و نوه های این جفت واقعا کبوترهای قوی و شگفت انگیزی بودند که توانستند مقامهایی را برای گابی تصاحب کنند. Picanol, Fideel, Turbo و البته کبوتر شگفت انگیز wittenbuik از جمله قهرمانان بودند.


 

ویتنبویک برنده سه مقام اول بین المللی، سوپر بریدر !

بعد از بدست آوردن چندین مقام بین المللی توسط این خانواده،  گابی به شهرت جهانی دست پیدا کرد، با متولد شدن بلیکسم که نوه ویتنبویک می باشد گابی به یک کبوتر فوق العاده قهرمان و سوپر بریدر دیگری دست پیدا کرد. از معروفترین و درخشنده ترین بچه های بلیکسم Rudy  و Super Romeo هستند


رودی، یکی از معروفترین بریدرهای جهان که تاکنون توانسته قهرمانهای زیادی بوجود بیاورد!

 

سوپر رومئو، پسر رودی، 
مقام اول ملی مسافت بلند 2008،

 

با داشتن خط خونی قوی شامل ویتنبویک ، بلیکسم ، رودی ، سوپر رمئو و بسیاری کبوترهای دیگر گابی توانست مقامهای زیادی در طی سی سال گذشته کسب کند. گابی با استفاده از روش تلقیح مصنوعی و داشتن بانک اسپرم در مدت زمان کوتاهی نرهای خوب خود را با ماده های زیادی ترکیب کرد و توانست جوجه های زیادی در زمان کوتاه بوجود بیاورد.

گابی هنوز هم تلاش خود را متوقف نکرده و به مبارزه با رقبای خود ادامه میدهد. 
در ادامه کبوترهای جدید و قهرمانان تبار خونی این کبوترباز را مورد بررسی قرار خواهیم داد

 

سیاری از کبوتر بازان دنیا وقتی که می فهمند گابی هیچ اسراری در موفقیتهای خود نداشته، مأیوس می شوند، تنها رمز موفقیت او مجموعه کبوترانش بود، که در واقع خیلی قویتر از کبوترهای رقبایش بودند. 
مخلوط گابی از شرکت Beyers هر روز برای کبوترانش استفاده می شود، ولی 10 درصد شاهدانه و تخم آفتابگردان دو روز قبل از سبد برای مسابقه به دانه کبوتران اضافه می شود، همچنین روز آخر قبل از سبد به کبوترها ب کمپلکس در آب آشامیدنی اضافه میشود و دوروز هم الکترولیت.

زمان بازگشت کبوتران از مسابقه دو روز مخلوط پرورش داده می شود. گابی به سبک خیلی ساده و  خلاصه، برنامه مراقبت از کبوترهای خود را به خوبی اجرا میکند. برنامه پرواز دو بار در روز هر بار به مدت نیم ساعت جهت آماده سازی مسابقه هست، به نظر او پرواز بیشتر فقط کبوتر را تخلیه می کند و برای آمادگی کبوترها اثری ندارد.
سه بار در سال  پاکسازی و درمان دستگاه تنفسی بوسیله بلوکهای دودزا Koudijs dry انجام می دهد، به هیچ وجه با درمانهای دارویی بی دلیل موافق نیست و فقط درمانهای ضروری مثل واکسیناسیون و درمان شبه حصبه قبل از فصل را انجام میدهد. 
هر سال او حدود 50 کبوتر یکساله بیوه برای مسابقات متوسط آماده می کند و کبوترهای چند ساله را برای مسابقات 600 تا 800 کیلومتر میفرستد.

ابی هنوز هم تلاش خود را متوقف نکرده و به مبارزه با رقبای خود ادامه میدهد. 
در ادامه کبوترهای جدید و قهرمانان تبار خونی این کبوترباز را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اولین قهرمان گابی واندنابیل ، کبوتری که در مسابقه اورلئان در هوای گرم و باد شدید پرواز کرد.

 

برادر کلینن، مقام دوم مسابقه بورژ در مقابل 6911 کبوتر

 

نپتونوس*** دختر  spy مقام دوم باشگاه میلیون دلار سال 2010،، برنده 120.000 دلار جایزه
اورجینال گابی واندنابیل

فالکو ، گابی واندنابیل

 

 

گابی طلایی*** برنده مقامهای متمادی در مسابقات هلند.  مالک m&d Evans

 

مکسنس*** از تبار خونی بلیکسم، 
برنده چهار مقام اول . 
پرورش دهنده بارت دبوسچر

 

 

ماریانو*** کبوتر  نر دوساله ای که توانست مقام اول ملی برایو 2017 را در بین 9.123 کبوتر بدست آورد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ماریانو مسافت655.777 کیلومتر را با سرعت 1155.87 متر در دقیقه(69.35 کیلومتر در ساعت) پرواز کرد

 

این کبوتر از تبار خونی کبوترهای قهرمان گابی واندنابیل می باشد، نژاد کبوتران گابی همچنان درخشنده اند


مقالات مرتبط

  گابی واندنابیل و همسرش** بی شک گابی اسطوره بلژیکی در تاریخ کبوتران مسابقه می باشد، که توانسته رد پای کبوتران خود را در بسیاری از شناسنامه های قهرمانان دنیا به جا بگذارد.   ...
نظرات درباره این مطلب
گابب شنبه 1 آذر 1399 14:52:4
حرف نداری
اس چهارشنبه 7 تیر 1396 11:20:40
عالی.عشق من گابی.دستت طلاخوجملییییی

آمارگیر وبلاگ