بازگشت
1396/4/3 (( 27 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

تجزیه تحلیل بال کبوتر مسابقه  **** 



در این دوران دیگر مسابقات از بازی حوادث ساده گذشته است و بنا به برنامه ریزی و تناسب اندام انجام میشود.با توسعه تجاری مسابقه کبوتر تغییرات بزرگ است،این ورزش رقابت بر سرعت با استانداردهای بین اللملی، در اواسط قرن بیستم، از راه دور، رقابت های فوق العاده طولانی، که امروزه به مسابقات کوتاه تر روی اوردند به دلیل رفاه این ورزش. 


پرواز کبوتر بر روی بال، بال کبوتران مسابقه اساسی ترین آن سخت افزاری استخوان است. عرض و طول بال، ستون های اصلی و شکل و اندازه از قدرت تولید شده کبوتر در پرواز یک رابطه نزدیک است، بال میتواند ساختار مطلوب و رانش شناوری داشته باشد، کاهش درک کبوتر در حال پرواز، کبوتر در حال پرواز تولید به منظور کاهش انرژی و به حداکثر رساندن سرعت پرواز مناسب است، بنابراین ما باید به استفاده از ایرودینامیک، مکانیک پرواز، دینامیک سازه از قانون اساسی به مطالعه و بررسی نژادها و عملکرد های مختلف از بال باشیم. 


 ورزش کبوتر در از راه دور، سیستم رقابت از اجرای طولانی مدت بر حسب محیط زیست و مسابقات هر ساله تشکیل یک ساختار ثابت از قبیل طبق مسابقه هر ساله، پر بال کبوتر، طول عرض شکل. در رقابت های طولانی بنا به طول بال بزرگتر دم هم باید بصورت همگن آن باشد، نیاز به بال سرگرد خمش به داخل، سه شاهپر اصلی همگن، این استاندارد در چین توسعه داده شد، صرف نظر از نژاد کبوتر این یک بال خوب گفته میشود. همراه با کتاب یک دوره طولانی تجربه در مورد کبوتر، با توجه به عرض طول استاندارد، و جنس پرها، چشمها، اناتومی توصیه میشود. 


در سالهای اخیر، با سیستم ورزش کبوتر با رقابت های سیستماتیک بین المللی، در فرهنگ غربی و مسابقه کبوتر و مبادلات فرهنگی همچنان به تقویت و تعمیق، تنوع، عمق نژاد، که برای بودن رفاه کبوتر به روز است. تایوان و غرب خصوصا بلژیک بسیار دنبال سیستم بازی کوتاه عشق علاقه بسیاری از تبار نژادی است، دستیابی fancies به بسیاری از نتایج عالی و سیستم کبوتر نوین، عضلات، توجه به کیفیت پر و ساختار بدنی تمرکز و تحقیقات به عنوان یک پارامتر مهم داشته است. 


خلاصه انجام شده است که انطباق با برد کوتاه، متوسط، بلند و فوق بلند در نژادهای مختلف، شکل بال خود را دارای ویژگی های منحصر بفرد خود را از طریق برای هر مسابقه نژاد و گونه های مختلف به برنده شدن کبوتر در برنامه های مختلف از بازی مزایایی داشتن یک مدت طولانی تکرار کبوتر، قانون طبیعی برنده جایزه اول در بازی کوتاه و میان برد به اصول اساسی ایرودینامیک و سالهای تجربه از عمل شکل مسابقه از بال نژادهای مختلف، بهترین استفاده از تجزیه و تحلیل زیر است: 


۱_ کوتاه برد شکل بال کبوتر ♤♤♡ 


در کوتاه برد اشاره به مسابقه در ۵۰۰ کیلومتری از مسابقه علاوه بر قابلیت های جهت دار، کبوتر اگاهی از حالت موشکی و انفجاری اصلی، از انجا که این بازی مسابقه، برنده  کبوتر تفاوت در شرایط اب هوایی طبیعی باید، بیش از یک هزار متر باشد، عمومی ۳۰۰ کیلومتر حدود چهار ساعت طول میکشد، ۵۰۰ کیلومتر حدود هفت ساعت طول میکشد. 

از تجزیه تحلیل ایرودینامیک، کبوتر برای افزایش سرعت پرواز، لازم است به افزایش فرکانس و سرعت بال فن، مهم تر از آن، در صورت پرداخت از نیروی همان است، تنها به تولید حداکثر قدرت و حداقل کشیدن بال، به منظور تولید حداکثر سرعت پرواز، از انجا که تعدادی از کبوتر بال و پرواز فن، سرعت متناسب با ضریب اصطکاک با هوا است، و به‌صورت پر بال، مقامت هوا و پارامترهای ساختار مناسب و ضریب اصطکاک معکوس متناسب است، برامدگی طول سطح تماس و عرض بال و هوا، ضریب اصطکاک بالا، مقامت بالا در برابر، به ناچار کاهش فرکانس و بال های  ثانویه فن سرعت است، پس از این آن را به رانش سطح مورد نظر را از پرواز با سرعت بالا تولید نمیکند، ینابراین به ناچار کاهش سرعت پرواز کبوتر است. 

میتوان نتیجه‌گرفت در مسافت کوتاه پرهای اولیه نباید‌ بیش از حد گسترده، چند پرهای وسط به درجه خاصی خم به روی هم به سمت شاهپر، طول بال روی آریتمی خط سیاه سفید، صف آرایی پرها در یک قوس مشابه،( قوس در پرهای وسط کمی بیشتر کارامدتر، بال برای کاهش کشیدن و افزایش ظرفیت هوا و جلوگیری از فشار شاهپرها کمی باز تر باشد، کاهش ضریب مربوطه را از اصطکاک، مقاومت کاهش میابد، و در نتیجه سرعت افزایش خواهد یافت). 


۲_ بال کبوتر از راه دور ♤♤♡♡♧♧ 


از راه دور اشاره به ۷۰۰_۱۰۰۰ کیلومتر نژاد، در شرایط اب هوای طبیعی، زمان پرواز مسابقه است به یک نیم روز، ۷۰۰ کیلومتر ۱ روز است، پرواز حدود ۹ ساعت، یک هزار کیلومتر دشوار طول میکشد تا از طریق تاریخ شکست بازگشت، بنابراین این نوع از بال کبوتر برای انطباق با طول مدت پرواز. شکل اولیه از بال لازم است: ستون اصلی باریک تر، قبل از پر چهارم زاویه نوک اولیه بزرگتر، کمی نوک نوار پر گردتر، پر هفتم تا نهم‌ قوس ریشه مرتب شده، دارای چهار شاهپر کمی از هم بازتر،


 کموتاکتیک( سیستم بال کوتاه تر جمع جور تر)، پرها ابریشمی، انعطاف پذیر، چنین شکل پر بال اصلی، پرواز شناور، مقاومت، فرکانس لازم نیست برای سرعت بخشیدن چون فلپ میتواند با سرعت بالا حفظ در حالیکه صرفه جویی در انرژی، کاهش مصرف انرژی، فقط به الزامات فاصله پرواز اقتباس شده است، پرها محکم بسته بندی شده باشد، بال پایه سختی خاص، شاهپرها یک انحنای خاص، چنین ساختار بالی برای بهبود پوشش هوا و نشست نیست، بطوری که جریان هوا از برگشت جریان مبارزه با خاصیت شناوری روبه بالا و رانش روبه جلو. 



۳_  فوق العاده دور برد ***   


به طور عمده به سطح بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر نژاد اشاره میشود، این پرواز یک پرنده فوق العاده دوربرد میتواند به عنوان یک درگیر کششی طولانی توصیف، معمولا حداقل از سه روز یا بیشتر از پرواز به خانه، مستمر نیاز چندین ساعت پرواز مداوم، ان نیاز به نه تنها ساختار بدن سازگاری بهتر، بلکه نیاز به یک جفت بال در خط الزامات از طبیعت دارد. 


استخوان تنومند، توسعه یافته به ضخامت، سختی، شاهپرها طول عرض متناسب، ستون اصلی به طور قابل توجهی گسترده تر، آرایش پرها، شکاف های پر خوب، محور استخوان انعطاف پذیری خوب، مواردهای اصلی هستند که کبوتر بتواند زمان مطلوبی به بازگشت خانه. 

به طور خلاصه: بازگشت سریع کبوتر به خانه ترکیبی از عوامل، هوش، قدرت بدنی، و ساختار بال و چشم، که بهترین هارا برای مظهر مسابقه برای یکدیگر تشکیل دهد، ضروری است، بنابراین به عنوان یکی از مهم ترین در پرورش مختلف نژاد کبوتر پارامترهای ما میخواهیم به بررسی، شناسایی، پیدا کردن بهترین شکل استاندارد کبوتر که برای رفتن به مسابقات کوتاه، متوسط، بلند و فوق طولانی‌.  

باتشکر.


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
mehdi pipa یکشنبه 11 تیر 1396 5:21:18
ان شاءالله تونسته باشیم خدمتی انجام داده باشیم
اس. چهارشنبه 7 تیر 1396 11:22:55
همش عالی.خسته نباشی.عزیزم.تشکراززحماتیکه میکشین☺☺
عالی چهارشنبه 7 تیر 1396 11:11:47
عالی

آمارگیر وبلاگ