بازگشت
1396/4/13 (( 21 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

کارشناسان توضیح: بدن کبوتر نیاز مهم ترین عنصر***** 


♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

بیماریهای متابولیک*** 


بدنی که به درستی کار نکند، مصرف کننده طیف گسترده ای از ترکییات آلی و معدنی نیاز دارند، بدن در یک پردازش راه بسیار پیچیده  این مواد از جهان خارج می ایند و بدست اوردن انرژی، جذب آنها و برخی نیازی به تخلیه و با اسیب احتمالی. 


اگر بدن مقدار مناسبی از مواد آلی و غیر آلی خاصی نشده است، یک گروه از بیماری های متابولیک رخ میدهد، این بیماری از کمبود تغذیه ای است، اگر مقدار یک ماده به بدن در یک بار بیش از حد بالا است، سوخت ساز بدن نیز اثر منفی‌ داشته باشد، از ان میتوانید به مسمومیت جزئی یا جدی تر منجر شود. 


بیماری های کمبود تغذیه ای♤♤ 


فقدان کامل: منظور ما از متوسط راه اجرا در بدن مقدار کافی از کمبود مواد وجود دارد.

فقدان نسبی: زمانی که بدن افزایش تقاضا برای یک ماده، و در نتیجه یک عامل است( به عنوان مثال، با فشار دادن) و یا اگر ماده ای که جذب ( به علت بیماری) یا پردازش اختلال شود، تایید کرد که از حد لازم از مواد به اندازه کافی در چنین مواردی نیست، بنابراین در حالی که ابتلا به این بیماری ناکافی بود. 

کاملا و کمبود نسبی ممکن است مشابه را نشان دهد. با این حال، تفاوت اصلی این است که‌ اداره به طور ویتامین ها، fanciers  همه اسید امینه ها و مواد معدنی، تلاش اگاهانه برای جلوگیری از کمبود به طور کامل، پرورش دهندگان میتوان به فقدان های نسبی توجه به امکان بیماری های عفونی مانند فوری یا طولانی است. 

در پارگراف زیر، ما از مهم ترین مواد آلی و غیره آلی نیازهای بدن کبوتر، جذب بطور مداوم ناکافی، اغلب بوجود اختلال یا بیماری موجب میشود. 


ویتامین ها***** 

در این روند از سوخت و ساز ویتامین لازم است، به حیوانات و انسان هستند، ترکیب ضروری نیست، بطور مستقیم نیست از ویتامین غذایی را بدست امده است به شکل به اصطلاح به عنوان مثال به ویتامین pervitamin در بدن فعال تبدیل شده است‌. 

دو گروه از ویتامین که یکی محلول دراب و دیگری محلول در چربی مانند A,D,E,K ,ودر اب رایج ترینش C بیوتین، اسید فولیک و ویتامین های خانواده B . 


بدن میتواند ویتامین محلول در چربی را ذخیره کند، و پس از عدم ان شکل اهسته تری در مناطق بدن نشان میدهد، ویتامین D و A اسانتر به مصرف بیش از حد مصرف به خصوص ویتامین محلول دراب به سرعت با ادرار خارج میشود بنابراین عدم ان سریع تر نشان میدهد، اما خطر کمتری از مصرف  بیش از حد دارد به دلیل مقدار بیش از حد سیستم تولید خودکار انجام میدهد. 


نیازهای بدن در حال تغییر همیشگی است. نیاز به یک مقدار ثابت در طول عمر، کبوتر وقتی جوان رو به رشد و پوست اندازی، یا در موقع جفت بیشتر در این دوران نیاز دارد، به ویژه به نیازهای فوری به برخی از ویتامین ها به طور معمول افزایش میابد. 


در هنگام پرورش کبوتر، ما بطور منظم ویتامین برای از ظهور رشد تقاضا به علت کمبود ویتامین است که باید درک کنیم با توجه به دلایل مشاهده و تقاضا را بیشتر افزایش میابد. 


ناکافی یا کمبود میتواند توسعه بیماری منجر شود، البته شما میتوانید یک دوز مناسب برای پیشگیری با درمان استفاده کنید، ویتامین های محلول در چربی اضافش میتواند باعث مشکلات شود، تا زمانی که داده میشود، ما باید توصیه پزشکی را جدی بگیریم و دوز مصرفی را کم زیاد نکنیم. 


بین ویتامین ها جذب به علت متفاوت است، محلول در اب میتواند به راحتی از طریق دیواره روده جذب شود، و محلول در چربی تنها چربی ها و روغن ها برای کمک به جذب انها میشود، در محتویات روده موثر وجود دارد‌، به همین دلیل، حتی اگر به مقدار کافی از اب اختلاط در ویتامین های محلول در چربی، اما نه به اندازه کافی برای هضم مقدار مواد غدایی و یا اگر حاوی روغن نباتی کافی نباشد،قادر به توسعه را به کمبود ویتامین های محلول در چربی میشود، هنگامی که آسیب کبدی ناشی از انتی بیوتیک ها بیش از حد، ما باید توجه به اختلالات سوخت و ساز چربی بدن، مانند کمبود ویتامین به کبد چرب منجر شود. 


در زیر مهم ترین ویتامین های کبوتر: 


ویتامین A 

ویتامین های محلول در چربی، کارو تئوئیدها، تولید در حضور یک گیاه است، رشد بافت پوششی و استخوان آن را برای پوست مهم است، برای چشم نقش بسیار مهمی ایفا میکند، کاروتن ان یک‌کلید مهم در فعالیت های تولیدی Pervitamin مثلی است، آن را به عدم علاقه و فقدان تخم بدون لقاح منجر میشود.


 جزء اصلی گیاهان " کاروتن" است که بخودی خود وجود دارد، در حالی که ویتامین A بافت های حیوانی بخصوص در کبد، روغن کبد ماهی، وجود دارد که خوردن سبزیجات سبز کمتر است و این از آن اسانتر است، به منظور توسعه کمبود کاروتن باید بطور منظم مکمل ویتامین آ داده میشود. در مورد عفونت های اپیتلیال مانند آبله بسیار مهم است، در چنین مواقعه ویتامین A تجویز میشود، در چنین وضعیتی با دوز بالاتری از ویتامین آ  داده شود. 


اگر اختلالات باروری بنظر میرس


د، به دلیل مشکلات کبدی ناشی از کار به عنوان مثال با توجه به انتی بیوتیک بیش از حد بوده که مهم است، در اوایل بهار در مجموعه پرورش در این زمان کمترین محتوای کاروتنوئید" از خوراک است، پس از ان جذب ویتامین کم است، که قبل از جفت انداختن از دوره زمان با انتی بیوتیک دوز کاروتن و ویتامین به‌خصوص مهم است، عوارض جانبی انتی بیوتیک فعالیت در کبد است که باید در طی ان زمان تقاضا ویتامین  A و کاروتن افزایش یافته، فقدان نسبی  در بسیاری از موارد تخم کبوتر ممکن است نابارور باشد. 


ویتامین های گروه B ♡♡♡♡ 


این ویتامین محلول در اب هستند، و بنابراین باید بصورت یکنواخت داده شود، هر مولکول از این ویتامین ها در فعالیت های مختلف سوخت وساز بدن از تغییرات بزرگ، نقش بازی میکند، بنابراین عدم ان میتواند بسیاری از نشانه های مختلف نمایش دهد جذب ناکافی ان علایم عصبی، کاهش وزن، تمایل به بیماری افزایش یافته، 


حاوی مقادیر زیادی از ویتامین  unhulled دانه است، بنابراین مصرف روزانه معمولا کبوتر گروهی از ویتامین را تضمین بگیرد، اگر برای برخی از دلایل مواد غذایی یا خوراک را کاهش بدهیم، که کمبود را میتوان با استفاده از ویتامین محلول دراب استفاده کرد، اگر بیماری شدیدتری داشته باشیم که میتوان از حالت تزریقی استفاده کرد. 


برخی از داروهای پروپیل امونیاک بر علیه اخراج شده B1 کوکسیدیوز مورفولین نقش ویتامین ب۱ در بدن انجام میدهد،  امپرولیم مسدود کردن ویتامین و فعالیت سیستمیک است که نه تنها در جنس کوکسیدیا، در نتیجه باعث خستگی و وضعیت ذهنی را، بنابراین قبل از مسابقه، ما باید آمونیاک پروپیل و داروهای مورفولین را استفاده نکنیم. 


ویتامین C ****)) 


ویتامین محلول در آب، اگر بیش از حد مصرف شود خواهد صدمات بسیاری منجر شود، میتواند سنگ های ادراری در کلیه  بسازد، اگر چه سیستم کبوتر خود توانایی تولید دارد، ما میتوانیم در مواقع فوریتی در زمان حمل نقل و یا هوای گرم استفاده کنیم. 

یکی از ویتامین های بسیار مهم است ، برای کمک به بدن و مواد سمی و تخلیه مضررات است، از انجا که اکثر آنتی بیوتیک ها به سیستم سمی هستند، به خصوص در دورهای طولانی که استفاده میشود که برای انها ویتامین C درمان و مکمل خوبی میتوان باشد. 

 کبوتر که در موقعیتی پرواز مسابقه قرار اسید لاکتیک‌تولید شده در سلول های ماهیچه از اسیب سلولی قبل از ویتامین سی بیشتر در اسید لاکتیک میشود، اسید لاکتیک از سلولهای عضلانی برای کمک به رد کردن، چرا که این دلیل اگر قبل از مسابقه ویتامین C و پس از بازگشت فوری داده شود بسیار موثر است. 


ویتامین D * 


محلول در چربی است، پوست در پاسخ نور خورشید قادر از ماده ویتامین سابق میسازد اما در صورت لزوم میتوانید با محصولات داروی تجویز شود، مهم ترین نقش ان در ترکیبی از کلسیم و فسفر و مدیریت سوخت و ساز بدن است. 

کمبود ویتامین اختلال استخوانی بنام بیماری گوژپشت جو، برای مادها در طول تخم گزاری نیاز افزایش به بدن از پایه جفت انداختن داده میشود، از انجا که جذب کلسیم کافی نیست که کمبودش میتواند روده اختلال بندازد، 

مصرف بیش از حدش خطرناک است، زیرا میتواند استخوان گسترده شکننده و سازمان بدن و تحرک را بهم بریزد. 


ویتامین E * 


محلول در چربی است، در سبزیجات و دانه  فراوان است، 

کمبود آن دیستروفی عضله قلب و اسکلتی رخ میدهد، به خصوص در مسابقه اسیب جدی میبینت، و برای باروری خیلی مهم است، یک اسپرم سالم نمیتواند بدون ان زندگی کند. 


ویتامین K ****((( 


محلول در چربی است، برای کبد و انعقاد خون مورد نیاز است، فلور نرمال روده در تولید مستمر اساسی آن است، بنابراین ناکافی باشد باکتری مزمن روده محدود میشود اسیب دیده و یا نابود میشود، به عنوان مثال، پس از یک دوره انتی‌ بیوتیک که وقوع کمبود ویتامین میتواند عملکرد کبد، و اختلالات لخته شدن خون شود، زیرا انتی بیوتیک موجب از بین بردن K میشود و سموم مانند کومارین مرگبار میشود. 


عناصر عظیم***** 

چیزی است که نیاز بدن تعداد نسبتا زیادی از عناصر و مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، منیزیم که کم و زیادش باعث مشکلات میشود. 


کلسیم*****) 

این عنصر متعلق به گروه فلزات قلیایی خاکی  است، نیازهای کبوتر به کلسیم بیشتر است، که نقش مهمی در عملکرد سیستم عصبی ایفا میکند، و کار عضله قلب، اسکلت را انجام میدهد. 

برای جوانان در رشد اسکلت ها حیاطی است، کمبودش در جوانان پرواز را ضعیف میکند، تخم را ضعیف نرم میکند، کاهش تعداد تخم. 

کبوتر نیاز به یک مصرف مداوم کلسیم را دارد، برای جذب کلسیم از رودها دشوار است به خصوص در زمستان و اوایل بهار وقتی نور خورشید کم است بنابراین کربنات کلسیم با همراه ویتامین D محلول ویتامینی شده و عرضه شود. 


منیزیم*****)))) 

به عنوان فلز قلیایی خاکی است، نقش مهمی در فعالیت طبیعی سیستم عصبی و روند استخوان سازی را دارد، برای حفظ سطح بالایی از سیستم ایمنی بدن نتیجه اولیه کمبو


د منیزیم استخوان غیر طبیعی و مشکل انتقال سیگنال است، عملکرد ضعیف پرواز، و تمایل خود را به توسعه تومور، فرمول مجهز معمول آن است سولفات منیزیم، که بصورت خوراکی، آن را یک اثر ملین، که مقدار کمی میتوان افزایش اشتها است، 

کمبودش نادر است، اما اضافه فوریتی  و تمدید زمان و یا در مورد یک بار سنگین بر روی سیستم ممکن است لازم باشد. 


فسفر***** 

این عنصر بصورت آزاد بسیار سمی است، اما در شکل ترکیب که فعالیت های اساسی یک موجود زنده را دارد، 

بر روی بالها و استخوان توسعه میدهد، سلول های عصبی ضروری کار میکند، و بسیار مهم در تقسیم سلولی و تولید مثل است. 

کمبودش بصورت مزمن کاهش وزن است، 

در طول دوره پرورش و جوانان نیازهای فسفر از بدن در طول بهبودی بعد از بیماری بالاترین است، و ممکن است نیاز به افزایش جذب فسفر باشد.


پروتئین و اسید آمینه**** 

پروتئین ها مولکول های نسبتا کوچک هستند، و مولکول های بزرگ به نام اسیدهای آمینه میباشد، اولین کار به منظور تغذیه شکستن  پروتئین در بدن و دسترسی به این عناصر که تشکیل میدهند، و پس از آن ساخت پروتئین از درون بدن است. 


مولکول های پروتئین کبوتر ۲۲ اسید آمینه مختلف ایجاد شده و بدن است که توانایی برای تولید بسیاری از اسید آمینه ها، اما ۱۰ نوع اسید امینه وجودش به غذا است، و این اسید آمینه های ضروری است، بیشتر نوع حاوی اسیدهای امینه در غذای های که پروتئین بالای دارند است که تنها کمبود اسید امینه در مقادیر کوچک، و مهم است و کاهش به اندازه کافی برای حفظ اختلالات متابولیسم پروتئین بدن است که در نتیجه عملکرد مستقیم ضعف پرواز و سیستم ایمنی است، مقادیر مختلف از انواع اسید امینه در ذرت حاوی تنها مقدار کمی از اسیدآمینه آزاد و لوز العمده است، در نتیجه به طور مداوم تغذیه کبوتر خود را فقط ذرت شیرین دهیم، اختلال خواهد داشت در سوخت ساز پروتئین خود را بزودی نشان میدهد. 

در خارج از فصل مسابقه، چند ساعت نیاز به جذب و تکمیل از اسیدهای آمینه است، در دورهای پوست اندازی و بلوغ، و بمیاری به هر دلیلی  معمولا نیاز به افزایش جذب اسیدهای آمینه بیشتر است. 


با تشکر


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ