بازگشت
1396/4/22 (( 54 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

کلسیم طبیعی برای کبوتر مسابقه ای 



کارشناسان تغذیه اروپا‌‌**** 


با توسعه کبوتران مسابقه، تکنولوژی پرورش در حال رشد محبوبیت است، استفاده از عناصر معدنی در مکمل های تغذیه ای کبوتر بطور گسترده ای استفاده میشود، آموزش کبوتر جوان و نوجوان به احتمال زیاد به کمبود کلسیم و فسفر و عناصر معدنی دیگر است، در زمانی که اموزش جوجه کبوتر و دوره اموزش و پرستاری جوجه ها، زمان های که بیشتر احتیاج کلسیم است. 


از کلسیم بدن کبوتر فسفات موجود ۹۹% در شکل استخوانها است، مغز استخوان جز اصلی است، که علاوه بر این، نزدیک به 1% از کلسیم موجود در مایع خارج سلول ( شامل خون) و بافت نرم است. رسوب اولیه کلسیم در استخوان، جذب زود هنگام نیست، و بدن برای  استفاده از کلسیم مساعد نیست، مصرف کلسیم در زمان تشکیل پوسته تخم، ‌برای مصرف کلسیم در بعد از ظهرها است، کلسیم دیر عمل میکند، بطوریکه حزب موثر در پرورش وضعیت بدن و کیفیت تخم، مقدار کلسیم در رژیم غذایی با خوراک تغییرات مصرفی، مانند آب و هوای گرم تابستان کاهش مصرف خوراک باید در این مواقع افزایش مقدار کلسیم در خوراک داشته باشیم، در همان زمان، آن را باید به ذکر است که نسبت کلسیم و فسفر و ویتامین د، که از منابع کلسیم مناسب، ویتامین A، از محصولات کلسیم طبیعی، بطور گسترده در دسترس است، اسان برای استفاده، که اثر مصرف مکمل کلسیم است، امن و سالم است استفاده شود. 


۱_ پودر: پودر کربنات کلسیم طبیعی است، 

معمولا کلسیم خالص ۳۸%  یا بیشتر است، ارزانترین مکمل مواد معدنی کلسیم میباشد، دیگر کالای خالصتر، کربنات کلسیم و گرد غبار آهک قدیمی، سنگ گرد و غبار، که اثر مشابهی دارند. 


۲_ پوسته: پودر پوسته به عنوان یک خوراک منبع کلسیم است، اولویت باید توجه داشته باشیم که استفاده از  تجمع یکسال از پوسته دریایی، از انجا که برای یک مدت طولانی تجمع به جمع آوری باشد، که با مواد آلی آمده و باکتری  کمتری داشته باشد، سخت پوستان تازه باید ضدعفونی شوند، چرا که پروتئین موجود فساد باکتری پدید میاورد، ویروس بیشتری  خواهد داشت، کربنات کلسیم، پودر پوسته به طور کلی شامل ۹۶.۴% یا بیشتر است. 


۳_ پودر پوسته تخم: پوسته تخم  پس از  خشک شدن، به عنوان یک منبع تغذیه کلسیم، برخی از مواد آلی، پروتئین خام به طور کلی تا ۱۲.۴%است، و حاوی کلسیم، ۲۴.۵%، -۲۶.۵%، همچنین با توجه به ضد عفونی زمانی که به منظور جلوگیری از آلودگی، در زمان ماده تخم میکند باید کار خشک کردن انجام داد. 



۴_ پودر استخوان: سرشار از مواد معدنی، پروتئین و اسیدهای چرب خوب و معقول، در جایی که غنی از کلسیم، بدن کبوتر است عناصری معدنی ضروری ثابت و نسبت به بهینه از کلسیم فسفر جاذبتر است، نفت خام کلسیم استخوان حدود ۲۳%و ۳۰% به ترتیب ۱۰% و ۱۴.۵% فسفر مقطر، علاوه بر این بیشترین حاوی ضروری فسفولیپید برای رشد مغز و افزایش متابولیسم سلولی و پوست، جلوگیری از پیری کندرویتین، کلاژن و vB1,vD, vA, ویتامین ها، در نظر گرفته از جمله vB12, vB2, میباشد.  



۵_ آرد دانه خیار: بذر خیار شامل میلی گرم‌ کلسیم در هر صد دانه حاوی 0.72 گرم فسفر زرد میباشد، آن را میتوانید به طور موثر برای ترویج جذب کلسیم در بدن کبوتر است، کلسیم ان سریع جذب میشود، اثر کلسیم بهترین دارد، علاوه بر این دانه های زرد سرشار از ویتامین A,E  و پتاسیم، که اینها میتواند برای ترویج پوست انداختن و پر صاف درخشان، و دارای عناصر کمیاب آهن است. 


۶_ پودر مروارید: مقدار کلسیم بالای دارد، پودر مروارید شامل ۹۲_۹۰% از کلسیم فعال، که در ان  کلسیم برای رسیدن به ۳۸_ ۴۰% خالص میباشد، گلوکونات کلسیم، مقدار کلسیم از لباس خالص پودر مروارید‌ است، بیش از چهار برابر میزان هضم و جذب کلسیم آلی و معدنی محصولات کلسیم حال حاضر در بازار بالا هستند، و میتواند از افزایش ایمنی، ضد پیری، بهبود خستگی، و مکمل کلسیم طبیعی امن سالم است. 


۷_ مکمل خوراک کبوتر: کمبود کلسیم کبوتر، ما اول باید در نظر داشته باشیم که از طریق مواد غذایی تکمیل در دانه کبوتر باشند، و اسان غنی از کلسیم برای جذب و همچنین، سویا، دانه هندوانه، افتابگردان، گنجد و غیره. 


جوانان در دوره رشد شدید، بیشتر از جذب دفع کلسیم دارند، در این دوره مناسب است محصولات کلسیم، ویتامین ها، عناصر کمیاب و دیگر مواد معدنی، برای رشد و توسعه جوانان و افزایش نشاط. 


اسکلت پرندگان تشکیل شده است، کلسیم بدن خواهد شد با مدفوع نشت از دست دادن، و منجر به تخریب استخوان، اضافه کردن مقدار زیادی از سنگها، شن، استخوان ها میتواند در روز جذب کلسیم را افزایش دهد. 


پیری کبوتر در طول زمان، کاهش فیزیکی، کیفیت تخم بدتر خواهد شد، و شما نمیتوانید برای جلوگیری فقط از مواد معدنی، روغن کبد ماهی، خاک رس استفاده کنید. 


با تشکر.


مقالات مرتبط

کلسیم طبیعی برای کبوتر مسابقه ای کارشناسان تغذیه اروپا‌‌**** با توسعه کبوتران مسابقه، تکنولوژی پرورش در حال رشد محبوبیت است، استفاده از عناصر معدنی در مکمل های تغذیه ای کبوتر بطور گسترده ای...
نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ