بازگشت
1396/5/3 (( 22 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

در این زمان سال ... زمان 

 استراحت کبوترها**** 

پیپا: t started the season.


13/11/2012 - Verheecke Marc - Degrave Martin

اکثر کبوترها تا کنون به پایان (زمان استراحت )رسیده اند. بعضی از کبوترانی که بعدا در سال تولید شده اند، دارای برخی از نقاط قهوه ای هستند و برخی از کبوتر های قدیمی تر هنوز در حال پریدن هستند. مهم است که آنها را به همان اندازه آرام نگه داریم.


تاکنون ما هنوز هم چهار چهارم ترکیب غذا خود را به آنها داده ایم، چرا که یک طعم خوب، اولویت بوده است. خوراک آنها حاوی مقدار زیادی ذرت است و ما به تدریج به مخلوطی از 25٪ لوبیا"، 25٪ ذرت"، 25٪ گندم" و 25٪ جو" تبدیل می کنیم. 


در صبح به آنها فقط یک بخش کوچکی از غذا داده می شود، 

در صورت نیاز شما میتوانید در بعضی اوقات از روغن سویا استفاده کنید. 



بین قیمت ذرت، گندم و جو تفاوت زیادی وجود دارد؛ به همین دلیل است که ما در طول زمستان (بیشتر از 25 درصد) بخش بزرگی از ذرت را به آنها می خورانیم . پس از همه، این  نوع ترکیب ارزان ترین از نوع دانه های موجود دیگر  میشود. و 


 احتمال بیشتری وجود دارد که کبوتران شما چرب شوند، اما می توانید با دادن مقادیر کوچکتر از آن اجتناب کنید. این به خصوص در روزهای سرد با بسیاری از غبار یا برف است که ما باید از کبوتر از رشد چربی جلوگیری کنیم. ما می توانیم این کار را با دادن جو به مقدار کمی بیشتر انجام دهیم، درست همانند زمانی که ما آنها را چهار چهارم مخلوط می کنیم. تا وقتی که زمان شما باز باشد، کبوتران شما به مقدار زیاد چربی نخواهند داشت، مگر اینکه با یک مخلوط پرورش داده شوند.


بیوه ها از این زمان آرام لذت می برند، کاسه های لانه بسته می شوند،

سیستم عامل ها با مثلث جایگزین شده اند.


تمام جعبه های لانه اکنون بسته شده اند، به جز چند مرغ که هنوز مجبور هستند تخم مرغ خود را بگذارند. خروس و مرغ بر روی یک بستر قرار می گیرند و معمولا کاملا آرام هستند. این فوق العاده نیست که برخی از زوج ها هنوز هم فعال هستند، به خصوص در روز آفتابی. نیازی به نگرانی نیست مرغ معمولا در حال بارور شدن نیست. اگر کبوترها بیش از حد فعال هستند و شروع به جفت شدن می کنند،


 همیشه می توانید آنها را قفل کنید. شما کبوتر خود را در خارج قرار می دهید و تمام ورودی ها را به چوبه می بندید. البته باید مراقب آب و هوا باشید.


 از این روش در روز بارانی یا غبارآلود استفاده نکنید. این در واقع روش خوبی برای افرادی است که در طول روز از خانه بیرون می آیند، مگر اینکه شخص دیگری بتواند تله های چادر را بعد از ظهر باز کند تا کبوترها بتوانند به داخل آن بازگردند. هنگامی که کبوترهای خود را قفل می کنید، مهم است که یک سینی آب در خارج از خانه قرار دهید. بعضی از کبوتر ها بعد از وعده غذایی آنها تشنه نخواهند بود؛ دیگران سعی خواهند کرد آب را در محیط نزدیک پیدا کنند، و اغلب یک حوض کثیف در این نزدیکی هست. به همین دلیل است که شما باید سینی آب داشته باشید.


تا اواسط ماه نوامبر مرغ ها دیگر تخم مرغ خود را نمیگذارند. دلیل این است که روزها در زمستان کوتاه تر می شوند. نرها و مادها روزهای خود را بی سر و صدا می کنند. به همین دلیل لازم نیست که کبوتران خود را در این زمان سالیانه جدا کنید (البته البته برای متصدیان زمستانی نیز صدق نمی کند). شما لازم نیست قبل از کریسمس یا سال نو، آنها را جدا کنید، مگر اینکه در ماه دسامبر شما کبوتر را پرورش دهید تا بتوانید پرندگان خود را قبل از 1 ژانویه پرتاب کنید. ما فکر می کنیم این امر غیر قابل پیش بینی است، اما ما تصمیم گرفتیم دیگر با آن مبارزه نکنیم: در طول سال ها بسیاری از علاقه مندان به تمرکز بر نژادهای پرنده جوان شروع به تمرکز کرده اند.


 اگر شما کبوترهای خود را جداگانه می گذارید، ما توصیه می کنیم حداقل برای چند هفته، میوه های حبوباتی مانند نخود و لوبیا و دانه های غنی از پروتئین را به مخلوط خود اضافه کنید. بخشی از جو افزایش می تواند به عنوان تصفیه کننده عمل کند و باعث می شود آنها آرامتر شوند.



به یاد داشته باشید که اگر پرندگان خود را زود جدا کنید، در اوایل فصل نیز به شکل خوبی خواهید بود. این توصیه،  توصیه نمی شود اگر شما می خواهید آنها را در مسافت های طولانی و بلندتر مسابقه بگشایید زیرا ممکن است تا آن زمان کمی شکل گرفته باشد، همان گونه که پرندگان دیگر فقط فصل را آغاز کرده اند.


با تشکر.


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ