بازگشت
1396/5/3 (( 21 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

پرورش خانواده برای تثبیت ویژگی های نژادی***


پرورش خانوادگی خصوصیات را تقویت می کند: یک ‌نفر با استفاده از کبوتر های به خوبی توسعه یافته برای این روش، کبوترانی که  خوش تیپ هستند. این اجازه می دهد او را برای حفظ نژاد خود و یا ، دقیق تر، در خانواده های خالص خود را خالص خالص تر، 


طرفداران برای افزودن نژاد جدید خود، با اضافه کردن خطوط خون  جدید و یا یک نژاد ناشناخته، یک خون را  متوقف می کنند. عبور از دو خون  متفاوت موجب می شود جوانان پویا با افزایش نیروی  بیشتر شوند. 


یک نفر دیگر  انگیزه ای در هر جفت کبوتر خود را در هر فصل از هم جدا می کند زیرا او می خواهد که نژاد خود را در هر فصل پرورش در کیفیت بهبود بخشد. این فرآیند انتخاب پرورش دهندگان نباید یک شانس باشد. 


کسانی که موفق می شوند (به طور همزمان) یک زن و شوهر از جوانان بزرگ را بدون دانستن دقیق اینکه چگونه این کار را انجام می دهند، نتوانند این موفقیت را تکرار کنند. اگر میخواهید موفقیتی پایدار به عنوان یک عاشق داشته باشید، باید جوانانی را که بعد از فصل بهتر از فصل والدین خود هستند، ببرید. اگر نه، همسایه  شما احتمالا شما را در دو یا سه سال به ضرب و شتم می برد، زیرا او پیشرفت کرده است و شما آن را ندارید. این امر در مورد علاقه مندی های کبوتر به همان شکل است که در هر ورزش انجام می شود: شما باید هر فصل را امتحان کنید و پیشرفت کنید.



پیشرفت کلیدی است


بسیاری از علاقه مندان به ما از آنچه که  به ما ترجیح می دهند از ما می پرسند: پرورش یا عبور خانواده. خوب، شما می توانید نظر خود را در مقدمه بخوانید، اما صادقانه می توانیم به این سؤال پاسخ ندهیم: ما فکر می کنیم که از بستر به لبه بستگی دارد؛ هر وضعیت متفاوت است در حقیقت دو رویکرد متفاوت میتوانند حتی با کبوترهای مشابه هم نتایج خوبی داشته باشند. فراموش نکنید عامل مهم دیگر را فراموش نکنید: در این لحظه یک عبور 100٪ خالص به سادگی غیرممکن است. کبوتر مسابقه، همانطور که امروز می دانیم، در واقع یک نژاد خاص است که از خطوط مختلف یا متفاوتی تشکیل شده است. این نژاد به طور فزاینده ای تنوع زیادی را از دست می دهد: در دهه های 1950 و 60، تفاوت های زیادی بین کبوتر از لیژ و کبوتر از آنتورپ نسبت به امروز وجود دارد.


بنابراین اساسا ما دیگر قادر به عبور از نژادهای مختلف نیستیم؛ ما فقط می توانیم خونریزی ها را متوقف کنیم. این دیدگاه ما را در مورد دو نوع پرورش تغییر نمی دهد. پرورش خانواده آسان ترین راه حل برای بسیاری از خانواده های کبوتر است. مربی  ارزش هر یک از کبوتر خود را بدون نیاز به توجه به مخالفان خود را ارزیابی می کند. او کبوترهای خود را با یکدیگر مقایسه می کند تا بهترین کبوتر ها را پیدا کند، حتی اگر بهترین کبوتر ها در یک مسابقه مهم موفق به کسب جایزه بزرگ نشده باشند. نژاد زیر بر پایه کبوترهایی است که توسط طرفدارانشان بهترین آنها را در نظر گرفته اند. او به تدریج از دیگران، پرنده های ضعیف تر در حیاط خود خلاص می شود. پس از گذشت چند سال، او با یک نژاد کبوتر به پایان می رسد که همگی بسیار نزدیک به هم هستند. ما این را می بینیم که اغلب اتفاق می افتد. این است که بسیاری از علاقه مندان از روش پرورش خانواده استفاده می کنند، چرا که آنها واقعا تکنیک را نمی آموزند و یا به  علت نبود فقدان دانش.


با چنین رویکردی، کیفیت نژاد شما در نهایت کاهش خواهد یافت. حتی بهترین کبوتر در حیاط شما نمیتواند بهتر از آن است که در حال حاضر باشد. یک احتمال 98٪ وجود دارد که کبوترهای متوسط ​​در حیاط پرورش شما (که در واقع بهترین کبوتر در حیاط خود هستند) در نهایت، کبوتران را حتی با کیفیت پایین تر، بسته به تعداد عبور ها، پرورش می دهند. نسل بعدی ضعیف تر از قبل خواهد بود، که در حال حاضر نسبتا متوسط ​​بود. هنوز شانس وجود دارد که کبوتران نسل پنجم یا ششم نسبت به پدرانشان یک نژاد بسیار بهتر هستند. با این حال، در بیشتر موارد نسل بعدی بعضی از ویژگی های قبلی را از دست می دهد. این به این دلیل است که یک اتصال در یک خانواده به طور کلی جوانان کمتر پر انرژی را پرورش می دهد. این رویکرد ساده ای از پرورش خانوادگی نباید از علاقه مندان به انگیزه استفاده از این روش ‌پرورش در یک راه خوب جلوگیری کند. ما همچنین می خواهیم اشاره کنیم که یک جفت که برخی از حیوانات خود را از دست داده است به دلیل اینکه توسط عبور از یک خانواده (که ما اشاره کردیم) پرورش داده شده است، در واقع بسیار مناسب برای عبور از خطوط مختلف متفاوت است. این در واقع باعث می شود او بیشتر پر انرژی باشد. با این حال، شما همیشه باید از رویکرد بسیار ساده ای از پرورش خانواده اجتناب کنید، که رویکرد بسیاری از طرفداران آن است. در یک خانواده کبوتر خوب و سالم همیشه باید حداقل دو یا سه خط مختلف را داشته باشید. شما می توانید خط پایه خود را با استفاده از پرورش خانواده و اضافه کر


دن کبوتر از همان نژاد، که در یک محوطه متفاوت بکار رفته است، تمیز نگه دارید. شما فرزندان مختلف این نژاد را به صورت منظم متصل می کنید. با این رویکرد، و با اضافه کردن چند خط مختلف به یک بار در یک زمان، شانس خوبی وجود دارد که نژاد شما کیفیت خود را نگه دارید بدون داشتن بسیاری از خطوط مختلف خون (با ریشه های مشابه).


همیشه یک ایده خوب است که از مزایای هر دو سیستم استفاده کنید:


1. پرورش خانواده کمک می کند تا نژاد خالص نگه دارد.

2. شما مجموعه ای از کبوترها را برای کریستی مناسب خواهید داشت.

3. استفاده از تقویت های خود را به خوبی انجام دهید: یک بار در یک زمان می توانید خطوط خون را که قبلا با آن آشنا هستید اضافه کنید.

4. شما نیاز به یک دانش کامل از روابط خون و امکانات خطوط مختلف خون دارید، اگر چه شما نباید بسیاری از آنها را مخلوط کنید.

5. هدف برای بهبود نژاد در طول حرفه شما.


در مسابقه کبوتر حیاتی برای داشتن یک پایه صحیح است. اگر شما در حال استفاده از کبوتر از کیفیت متوسط ​​هستید، هرگز نباید انتظار داشته باشید که یک روز جوانان را پرورش دهید. اساسا شما نمیتوانید کبوترهای کلاس بالا را از یک نژاد متوسط ​​بسازید.


بسیاری از علاقه مندان به این باورند که آنها برای به دست آوردن کبوتر کلاس عالی که باید آنها را به نوبه خود جزر و مد را ندارد. با این حال، بسیاری از این علاقه مندان خوراک و نگهداری نژاد سی و یا چهل کبوتر، آنها آنها را آموزش و آنها را بدون برنده شدن یک جایزه مسابقه. ما تعجب می کنیم که چرا آنها می خواهند پول را برای تغذیه، نگهداری و آموزش این پرندگان هزینه کنند، اگر هرگز موفق نباشند. آیا بهتر نیست که برخی از این پول را در دو یا سه جفت که می تواند به عنوان یک پایه خوب مورد استفاده قرار گیرد و به احتمال زیاد موفقیت آمیز باشد، صرف کنید؟


این چند اندیشه درباره پرورش خانواده بود. ما امیدواریم که حداقل برخی از علاقه مندان به مشاوره ما این زمان را دنبال کنند.


نویسنده:

17/11/2012 - گالس جولز - دگرو مارتین


با تشکر. 


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ