بازگشت
1396/5/4 (( 10 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

دیدگاه های متناقض تئوری بال بعد از 20 سال مسابقه کبوتر (بخش 2)


ما اگر هیچ وقت  تحت تاثیر نظریه های مختلفی قرار نگرفته ایم که به طور گسترده تبلیغ شده اند و امیدوارند تا بازار و سود مالی را به دست آورند. تا زمان حال، همانطور که ما در حال نوشتن این مقاله ، هستیم  ، پس از اینکه بیش از 20 سال در پرورش کبوتر بودیم، در این نقطه قرار گرفتیم. 


HECTOR DESMET، GERAARDSBERGEN


یکی از بزرگترین قهرمانان بلژیک بود و توانست جایزه های برتر را که تقریبا همیشه جایزه اول Pont St.-Maxence، Dourdan، Orleans، Blois و همچنین آنگولم و لیبورن بود، برنده شود. او چندین قهرمانی ملی را به نحوی متقاعد کننده به دست آورد، که تقریبا غیرممکن بود که او را ضرب و شتم کند.  نظر هکتور دمل در مورد این سوال که ما را مشغول نگه می دارد: 

کیفیت اول : تعادل. 

کیفیت دوم : شکل و انعطاف پذیری بال. 

رنگ و بیان چشم چیست؟ کبوترهای خوب را می توان در میان تمام رنگ ها پیدا کرد. اما تعادل هرگز دروغ نمی گوید. او به این اضافه کرد: برای تبدیل شدن به ده در اولین در ملی، کبوتر باید تعادل کامل و شکل بال و شکل بال باید در مقایسه با کبوتر باشد. در غیر این صورت تعادل کامل وجود نخواهد داشت. 

همه احتمالا "شاهزاده" قهرمان Geraardsbergen را به یاد می آورند. این بهترین کبوتر بود که من تا کنون اداره کرده بودم. از نظر تعادل و بال آن کامل بود. شاید بهترین کبوتر در کل بلژیک بود و خود هنوز بهترش را ندیدم 


OSCAR DEVRIENDT، MOERE


اولین کیفیت و الزامات مطابق با من تعادل است. وقتی که من از تعادل صحبت می کنم باید بگویم که در این اندازه کبوتر اهمیت کمتری دارد. در میان انواع کبوترها - بزرگ، متوسط ​​و کوچک - کبوترهای خوب میتوانید پیدا کنید، اما آنچه که برای ارزش ورزشی کبوتر مهم است، تعادل است. 

یک کبوتر که وزن آن را افزایش می دهد و گوشت زیادی در بدنش دارد، ممکن است یک کبوتر خوب و مطمئنا یک کبوتر خوب فاصله طولانی نباشد. یک کبوتر باید در دست احساس سبکی کند، نه مثل یک کبوتر که  وزن از دست داده و بعد از یک زمان خاص بازمیگردد، اما بیشتر شبیه یک توپ است که منفجر شده است. در این بازی مسافت بلند تعادل طول بال رول باشد . طبیعی است که کبوتر کوچکی دارای یک بالچه کوتاهتر از کبوتر بزرگ است و همچنین طبیعی است که یک کبوتر کوتاه آناتومی کوتاهتر از کبوتر کشیده است. همچنین طبیعی است که یک دوچرخه سوار با سرعت دوچرخه کوتاهتر از دوچرخه سواری طولانی دارد. مهم است: بال باید مکمل باشد. یک فرد به ندرت یک بالشتی سفت و یا یک کبوتر خوب را پر می کند. در کوتاهترین زمان ممکن بهترین بیان خواهد شد: ایجاد هماهنگی کبوتر، بدون گوشه یا لبه، بدون تنش، اما همه قسمت ها در تعادل با یکدیگر.کیفیت دوم و به ویژه برای کبوتر فاصله طولانی، استحکام، یک قاب قوی، یک عقب قوی و یک سیستم عضلانی قوی است. کبوتر، که، مثلا، دم خود را در حالت معمولی در دست گرفته می شود، به نظر من، هرگز نمی تواند یک کبوتر خوب فاصله طولانی باشد. چنین کبوتر باید پس از چند ساعت پرواز در ناحیه کمر احساس خستگی  کند و در مورد یک کبوتر با یک دریچه ( ناحیه تناسلی) باز؟ آیا این امر برای ارزش ورزشی کبوتر مضر خواهد بود؟ من فکر نمیکنماگر چه مطمئنا کیفیت مناسب در یک کبوتر نیست. اما گاهی اوقات ممکن است در برخی از گونه ها رخ دهد. در کنار ویژگی های بیرونی، عوامل نه چندان قابل توجه یک رول بزرگ را بازی می کنند. در غیر این صورت قابل توضیح است که کبوتر که در همه جنبه ها رضایت بخش است و سالم است، به خوبی انجام نمی شود؟ این به این دلیل است که من فکر می کنم که هوش و اراده، عوامل ضروری است. کبوتر احمق یک کبوتر بد است این همانطور است که دو بار دو برابر است چهار. اما علاوه بر این، قدرت تنها به اندازه کافی نیست. این نیز باید قدرت ماندن برای به خانه بدون توجه به شرایط آب و هوا بد است. و این چیزی است که برخی از کبوترهای کلاس خوب نیز از دست می دهند. به طور معمول، بعضی از کبوتر ها قادر به اجرای عالی در آب و هوای مطلق  "مطلق نیستند، اما زمانی که هوا کمی از حد معمول است، ساعتها پشت سر می گذارد.


JOS KEMPENEERS، NIEUWERKERKEN


همچنین یکی از قوی ترین ورزشکاران و بزرگترین قهرمانان بلژیک پاسخ های زیر را در مورد سوالاتی که به او داده شده است پاسخ داد: 

مهمترین نکته یا نه بیشترین چیزی که یک کبوتر یا باید داشته باشد، عقل است. 

یک کبوتر زیبا و باهوش با یک بال بالایی که از آن ساخته شده است (و در آن من باور ندارم) ساخته شده و بدون هیچ عقل، هرگز نمی تواند برنده farthing برنج. اما یک کبوتر عقل با یک بال بد می تواند گاهی اوقات یک کبوتر واقعا خوب باشد. 

به همین دلیل من افتخار جهانی "Witpen" (بارج)


را از Hector De Smet برای 70.000 Bfr خریدم. و "Daxien" برای 27.000 Bfr، و غیره ... 

از آنجا که پرنده های نژادی زیادی  بودند و من نمی خواستم چیزی دیگری بخرم.  برای چنین خریدی، من هیچ وقت نمی فهمم که چه قیمتی باید پرداخت کنم چون می دانستم که چه چیزی را خریدم. اگر من با خرید کبوتر خرید کنم، ممکن است آنها را در بازار خریداری کنم (به عنوان مثال Liege)، اما برای هر کسی که سعی در پیدا کردن راه درست در pigeonsport می کند، من این را توصیه نمی کنم. 

وقتی یک خر خرج می کند، یک خر است. چند بار در مورد مشکل ناشی از والدین عصبانی (آن دسته از افراد) که فرزندانشان در مدرسه در روستای خود چیزی یاد نگرفتند، به من لطف داشتند. والدین اظهار داشتند که معلمان در گسل و غیره قرار داشتند و سپس فرزندان خود را به کالج فرستادند. و چه اتفاقی افتاده است، مشکل بدتر است هنگامی که عقل وجود ندارد، هیچ چیز آنها را هوشمند نمی سازد و این همان کبوتر ماست. 

کبوتر مسابقه نیز باید به خوبی ساخته شود و باید در سلامتی کامل باشد که تنها از طریق مبادله و مدیریت خوب به دست می آید. خروجی باید قوی و کاملا بسته باشد. ابعاد کوچک نباید زیاد باشد. پریدن نیز مهم است.این باید نرم و با کیفیت خوب باشد. به نظر من، کبوتر با پرخوری خشک یا خشک، سالم نیست و در شرایطی نیست و هرگز پولی نخواهد برد.


OMER DE KEYZER، OUDENAARDE


مردی که کابوس بود، ثروت خود را به دست آورد. یک متخصص ماهر و یک قاضی بسیار ارزشمند. او بیش از 50 سال در تخصص خود باقی ماند، یکی از بهترین ها.با وجودی که او دارای فروش چندانی است که همواره یک موفقیت بزرگ بود، اما با این وجود، قهرمان بلژیک باقی ماند. 

او بیشترین جایزه ها را در مسابقات کوتاه و متوسط ​​به دست آورد. 

در اینجا آنچه را که او در نامه ای بسیار دوستانه در نظر گرفته شده برای بهره مندی از خوانندگان ما، سه ویژگی که او از کبوتر می پرسد، می نویسد:


1. عضلات : یک کبوتر عضلانی خوب، بدون توجه به اندازه آن و شکل بدن آن همیشه در زمانی که در دست گرفته می شود، خوب است، باید به خوبی متعادل باشد و باید مانند یک بادکنک به خوبی پر شود. در این نقطه من همیشه حق با شماست وقتی که من یک کبوتر را اداره می کنم، من هرگز در ارائه دیدگاه مطلوب یا نامطلوب و بدون 

هیچ گونه نگاه دقیق و یا هر گونه مشاوره ای، مخالفم.این احتمالا یک حس لامسه است که نه هر بدن که می تواند با دست زدن به تعداد زیادی از کبوتر ها و از طریق مقایسه بین کبوتر خوب و بد بدست آورد. به نظر من این اولین کیفیتی است که باید از کبوتر مسابقه درخواست کند.


2. - روح پر کردن و مبارزه : پریدن یک کبوتر خوب همیشه صاف و روغنی است. این همیشه یک بال خوب است. ترجیح من برای کبوتر است که آخرین پرواز کمی طولانی تر از پر شدن نهم یا حداقل همان طول است. 

آخرین قلم هرگز نباید کمتر از هشت عدد باشد. چشم ها باید روشن و درخشان باشند بدون توجه به رنگ آنها. از این بیان، اگر کبوتر هوشمند و مبارز باشد، میتوان نتیجه گرفت.


3. - قلب، اندامهای تحریک کننده و انعطاف پذیری بال: من هرگز قلب کبوتر برتر را نداشتم که بال بالایی داشته باشد. اگر می خواهید یک موضوع خوب یا بد باشد، می توانید با کشیدن یک بچه در لانه تصمیم بگیرید. کمال آن کیفیت ها یک زندگی طولانی را تضمین می کند. فقط در آن شرایط کبوتر مسابقه ای فوق العاده ای خواهد بود در مدت 6، 7 و یا حتی 8 سال و می توان مطمئن بود که آن نیز یک پرنده خوب است. فقط از آن دسته باید رشد کرد. کبوتر که تنه تناسلی دارد فقط متوسط ​​است و تنها کبوتر کبوتر به عنوان یک جوان یا یک ساله است و بیشتر به عنوان یک دو سال از سه سالگی، با وجود سیستم عضلانی آن، هوش 

حداقل 60٪ از کبوتر ها در لبه ها وجود دارد. آنها زمانی که به سن سه سالگی رسیده اند، اندام های شکستگی آنها کاهش می یابد و عضلات آنها ضعیف می شوند. 

حتی زمانی که آنها در اولین یا دومین سال خود برنده شدند، آنها به پایان رسید و به عنوان پرورش دهندگان آنها بی فایده است. جوانان آنها این ژنی  معیوب را به ارث خواهند برد و باعث می شود که در حیاط خلوت شود. بهترین کاری که باید بکنید این است که آنها را از بین ببرید یا حداقل یکی از آنها نباید از آنها بیرون بیاید. 

اینها کلمات این استاد در کبوتر است. نام او عمر د کییزر بود.


بخش گاستون، لیگ*******


از سالها یکی از بزرگترین قهرمانان فدراسیون لژه است. 

او معمولا در قوی ترین اتحادیه در کشور L'Independante de Liege، که او رئیس است، بیشترین جایزه را به دست می آورد. یک کبوتر پرورش دهنده که هر یک از کل کبوتر کلاس اول را پرورش می دهد که او را قادر می سازد تا در کوه های ملی نگهداری شود. او همچنین رهبر شایسته است و نظراتش در بروکسل و لیژ بسیار ارزشمند است. در آنچه که در ادامه می بینید، می توانید ببینید که چگونه این مشکل را در حیاط خلوت خود حل می کند: چه چیزی برای من مهم ترین ویژگی کبوتر مسابقه ای است؟


1. - اولین کیفیت من تقاضا تعادل کامل است، که من می توانم به محض اینکه من یک کبوتر را اداره می کنم احساس می کنم. من در این نقطه بسیار مشتاق هستم و وقتی کبوتر به این نیازها پاسخ نمی دهد، به نظر من کبوتر متوسطه است و من مشکل را برای بررسی آن بیشتر نخواهم داشت. کبوتر که ساختار استخوان بدی دارد و عضلاتش به بدنش مناسب نیست، هرگز نمیتوانند به خوبی متعادل شوند و نمیتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. در دنیای مکانیکی هرگز هواپیما و یا خودرویی را دیده اید که ساخت آن در تعادل کامل نیست، 

هر اجرای بزرگی را به نمایش بگذارد .


2 - ضرورت دوم فراوانی، احساس پوسیده و انعطاف پذی است، که من به آن غنی از پرینت میگویم. به نظر من، این بهترین نشانه های غنی از خون، سلامت و سلامتی است. بدون این، هیچ چیز نمی تواند به دست آید.


3. - یک نیاز سوم: آنها باید یک بال کوچک داشته باشند که باید در مقایسه با وزن و اندازه بدن باشد، به عبارت دیگر، باید با ساختار استخوان و ماهیچه ها تعادل داشته باشد. این سه الزام اولیه هستند که من تقاضا می کنم. با این وجود، من نمی توانم به سکوت گذر کنم این واقعیت است که پدر و مادرم را به عنوان یک عنصر مهم در نظر می گیرم. من همچنین می خواهم ببینم که یک چشم درخشان، ظلمی که از ظاهر و اثبات هوش است یک کبوتر در رفتار خود در داخل و خارج از خانه نشان می دهد. به طور طبیعی، یک کبوتر نیز باید در سلامت باشد. 

این نظر Gaston Secretin بود.


CHARLES VANDER ESPT، OSTEND

👇👇👇👇👇👇

یک مقام عالی و یک استاد بزرگ بلژیکی در ورزش کبوتر بود. 

او نه تنها جانشین ارزشمند وندولد بود، بلکه به عنوان یک عالم جهان از طریق ارزش استثنائی پرورش مستعمره اش تبدیل شد. 

آخرین اثبات این ما در فروش نهایی کبوتریم پس از مرگ او دیده شد. خریداران از هر ذرت جهان وجود داشتند. 

چارلز وندر اسپت دارای کیفیت عالی بود که تنها کبوترهایی را که از منشا بی نظیری آمده بودند را به لانه خود منتقل کردند. او تمام جزئیات بلژیک را دقیق می داند و تنها کبری هایی را که بیشترین شانس موفقیت را دارد، به دست آورد. 

کیفیت دوم ما اغلب هنگامی ایجاد می شود که وقت آن رسیدن به جوانه زدن بود. به ندرت می تواند یک نفر از دور اول جوانان خود را به دست آورد. او از هر جفت کبوتر او پرورش داده و pracically تمام جوانان آموزش دیده و در سال تولد شتافت. بعد از این به دنبال الک با دست و کبوتر که یک feathering به نرم نداشته باشند، گلو قرمز با دهانه بزرگ، یک feathering به سخت و یا هر informities دیگر به طور مستقیم به آشپزخانه پسرش در Middelkerke حذف شدند.  



GEORGES FABRY، LIEGE👇👇👇


یکی از بزرگترین طرفداران بلژیک. او متخصص در کسب مقادیر زیادی پول است. یک قهرمان، که از طریق کلاس کبوتر کلاس اول او پرورش می دهد، از 25 سالگی در سراسر جهان ذکر شده است. 

در اینجا پاسخ او است: 

اولا، من یک کبوتر را با گرفتن آن در دست من می خواهم که این کار را انجام دهم وقتی که اتاق در نیمه تاریکی باشد، به این معنی نیست که به نظر می رسد کبوتر تحت تاثیر قرار نمی گیرد. کبوتر باید با مرکز جاذبه در قسمت جلو از تخم مرغ تشکیل شده باشد، دریچه باید تا حد امکان نزدیک به انتهای استخوان پستان باشد. پرنده باید نرم باشد: نشانه ای از سلامت. 

شانه باید فشرده شود. 

هنگامی که تمام این نکات را تعیین میکنم، معاینه را ادامه میدهم. 

چشم باید به خوبی به جلو اشاره کرد. باید بدون توجه به رنگ، بیان خوبی باشد. بعد از بال باید پر از پرچم و نسبت کوتاه باشد، کل بال باید در مقایسه با مدل کبوتر باشد. 

باید درک کرد که این ویژگی ها برای مسابقات و همچنین پرورش بسیار مهم است، در صورتی که کبوترها در حال دستکاری هستند، منشاء خوبی دارند، چرا که بدون ذکر، چرخه اصلاح حیوانات قابل اعتماد نیست. 

من با این توضیح پایان خواهم داد که استاندارد کنونی (استاندارد فرانکو بلژیک)، همانطور که برای چند سال در نمایش ها استفاده می شود، برای قضات بسیار پیچیده است و کارهای بسیار ناخوشایند و خسته کننده را به همراه می آورد. اگر کبوتر یکی باشد دست زدن به منشاء خوب است، چرا که بدون منشأ چرخه پرورش خوب است.


PIERRE DORDIN، HARNE (فرانسه)


یک فرد باهوش، که ما با دوستش رابرت سایون در نظر میگیریم، به عنوان یکی از قویترین آگهیهای فرانسوی به شمار میرود.پیر دوردین رئیس کمیته های ورزشی اتحادیه های کبوتر فرانسه است، نویسنده گزارش های شناخته شده در مورد نژادهای آزمایشی فرانسوی، شیمیدان حرفه ای، او به عنوان یکی از بزرگترین مقامات ورزشی ماست. علاوه بر این، او همچنین یک محقق غیرقابل انکار است و در نامه ای بلند نوشته هایش را نوشته و نظراتش را توضیح می دهد: 

به نظر من، در مورد کیفیت هایی که باید از کبوتران ما تقاضا کنیم، نظرات من است. این ویژگی ها از سه نوع و همه ضروری است: هوش، رفتار، قانون اساسی.


1. - قدرت ذهنی . در میان آنها توانایی جهت گیری بسیار پالایش شده است، مهمترین آن. سایر ویژگی ها عبارتند از: اراده، قدرت، پویایی و انرژی. عقل کبوتر ها متفاوت است. کبوترهای کثیف ضعیف و کوبنده هرگز خوب نیستند. این ممکن است که برخی از قضات می توانند این ویژگی ها را بیابند، اما تعداد زیادی از آنها وجود ندارد. این بیشتر در سبد است، قبل از اینکه آنها را در دست بگیرد، آن چیزی یاد می گیرد که از نگرش، نگاه و بیان، ارزش یک کبوتر بی اطلاع باشد. این سوال به طور طبیعی برای مالک بسیار ساده تر است: او زندگی خود را، عادت های خود و بسیاری دیگر از جزئیات، که در رابطه با هوش کبوتر مهم است، می داند.


2. - کیفیت فیزیولوژیکی . توابع حیاتی: گردش خون، 

ریزش، هضم، سیستم عصبی و غدد. هر کدام از این توابع ضروری هستند و باید مناسب باشند. ناتوانی یک دلیل برای از بین بردن است.


3. - قانون اساسی . این آخرین نکته همه چیز را که ملموس و مؤثر است را محدود می کند. 

اگرچه مهمترین آن نیست، اما بیشترین اختلاف نظر است. بسیاری از نظریه ها در مورد این ویژگی ها ایجاد می شوند. ما هیچکدام از آنها را جدی نمی گیریم. همه نظریه ها معتبر 


هستند، در صورتی که بر اساس تجربیات واقعی هستند. مشکل این است که آنها اغلب بیش از حد افراط و یا منحصر به فرد هستند. اما حتی زمانی که آنها یک روز شکست می خورند، آنها از طریق مطالعات عمیق تحقیقاتی که در همه جا بوجود آمده اند، سود خواهند برد. با توجه به ساختار استخوان، دریچه، عضلات، پرچم، بال، دم، لاین، پشت، سر، چشم، این واقعیت است که همه این ویژگی ها از اهمیت بی حد و حصر است.دیگران در حال حاضر این جزئیات را توضیح داده اند، بنابراین ما آنها را تکرار نخواهیم کرد. به نظر ما یک چیز قبل از هر چیز دیگری می آید: تمام ویژگی های جسمی آن باید هماهنگ باشد. 

این «هماهنگی» همه این ویژگی هاست که ارزش واقعی را به گونه ای نشان می دهد که به نظر ما بیش از یک کیفیت خاص ممکن است غیرممکن باشد. گسل های مشخصی، بر خلاف آن، به عنوان انحرافات، افتادن بیش از حد باز، یک بال که آسان نیست (عمدتا از طریق نگرانی) تنها در اندازه کوچک، برداشت ما در مورد ارزش ورزشی کبوتر تاثیر می گذارد. ما هنوز منتظر کسی هستیم که یک کبوتر را بسازیم که هماهنگ نیست. که به نظر ما بیش از یک کیفیت خاص ممکن است غیرممکن باشد. گسل های مشخصی، بر خلاف آن، به عنوان انحرافات، افتادن بیش از حد باز، یک بال که آسان نیست (عمدتا از طریق نگرانی) تنها در اندازه کوچک، برداشت ما در مورد ارزش ورزشی کبوتر تاثیر می گذارد. 

پیر دوردین نتیجه می گیرد :


تمام کبوترهایی که بدون هیچ گونه خطری اشتباه ساخته شده اند، از بین می روند؛ارزیابی کبوترهای خوب همیشه یک ماده بسیار دنج است. ما این خلاصه کوتاه را با برخی از اطلاعات صمیمی به پایان برسانیم: برای کبوتران ما همیشه حکم را به یک قاضی محکوم می کنیم، که همیشه بیشترین رضایت را به ما نسبت داده است: مسابقه برای مسابقات طولانی مسابقه.


اینها نظرات رئیس جمهور و متعهد است.


NORBERT NORMAN، OOSTROZEBEKE


یک قهرمان برجسته ملی، همچنین رئیس جمهور بنت آتنت و اتحاد فلسطین غرب است. او ویژگی های خوبی از یک کبوتر را به صورت زیر توصیف می کند: 

اولا من می خواهم به شما بگویم که در تمام مدت طولانی تمرین در کبوتر من اجازه داده ام تمام انواع رنگ ها را در منزل خود داشته باشم، اما همیشه از رنگ قرمز ها و غذاها اجتناب کرده ام. اگر چه می توان پیدا کرد

ادامه پست بعدی ......

05/02/2010 - جولز گالیز (ویرایش توسط مارتین دگریو)


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ