بازگشت
1396/5/4 (( 13 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

نظرات متفاوتی از تئوری بال های پس از 20 سال مسابقه کبوتر (بخش 1)


به بررسی هر نتیجه گیری از قبل، و قرارpigeonsport برای بیش از 20 سال، rued روز از احتیاط ذاتی ما در این نقطه است.


، کمال توجه ما - نظریه بال، به عنوان همه ی نظریه preceeding، از لحظه اول آنها اعلام شد ('37 1936) داشت. 

در آن دوره، تعداد زیادی در مورد طول بال (شانه به بال بال) صحبت میکرد. برای دو سال از بسیاری از خانه ها بازدید کردیم، بسیاری از کبوترهای خوب کوتاه، متوسط ​​و طولانی را مورد بررسی قرار دادیم. دلیل اصلی بازدید از ما، برای اندازه گیری طول بال بود. بازدیدکننده گان، ما برای دستورالعمل خود تعهد کردیم، یک بار و برای همه افکارمان را در رابطه با ارزش که می توان به طول بالها متصل کرد و با این واقعیت که نظریه بال و نه بسیاری از ورزشکارانی که دنبال آنها سر بیش از پاشنه، هرگز قادر به اثبات صحت ادراک که باید پایه و اساس مکتب نظریه بال برای اثبات نتایج تشکیل شده است. 

من دوست ندارم به هر نامی بی رحم باشم اما بسیاری از علاقه مندان، بعضی از نام های بزرگ هنوز این نظریه را اعلام می کنند. 

جنگ درگیر بود، بسیاری از طرفداران انتظارات خود را بالا بردند. اما بعضی از طرفداران نظریه بال، این فرصت را داشتند تا جفتسازی هایی را انجام دهند که جوانان را با بال های بسیار طولانی تری پرورش می دادند نسبت به کسانی که در حال حاضر می دانستند متوسط ​​هستند. ما در یک شهر که در آن بال چند کبوتر - به درستی اندازه گیری شده - از 26 مترمربع عبور کرده ایم. 

قبل از جنگ، زمان کافی برای داشتن کبوترهای "کارآمد" واقعی برای مسابقه نبود. اما اکنون که جنگ تمام شد، باید بدانیم چگونه کبوترهای "کارآمد" رقبای خود را که به همان بالها تأثیری نداشتند، تحت تأثیر قرار می دادند.کبوتر کارآمد، از ده سال با استقامت بسیار متفاوتی باید قانون را در تمام نژادها اعمال کند. 

اما در سالهای اول پس از جنگ آخر، چه چیزی را شاهد بودیم؟ من اشتباه نکنم، اما حافظه من قوی تر است.


ما شاهد آن بوده ایم که تمام کبوترانی که طولانی کشیده شده اند، که یک چنین شبیه سازی شده بود، در تمام دوران مورد ضرب و شتم قرار گرفت. مؤسسان تئوری بال، خود را در طول فصل مسابقه، سهام خود را خسته کردند و ما واقعا هنوز منتظر وحی از بسیاری از علاقه مندان است که همه چیز را به این نظریه تقسیم می کنند. 

تأیید در عمل، از آنجایی که مدتها نبوت اعلام شده است، اما در طول سالهای جنگ قابل اثبات نیست، برای همه رسولانی که در کارآیی نظریه بال به عنوان یک خدانم سوگند خورد، فاجعه بود. 

پس از این، مروجان تئوری بال، خودشان را متوقف کردند و خود را جمع کردند و اعلام کردند که طول بال به تنهایی کافی نبود و اجرای پیچیده تر و دستیابی به راه های فرار بود. آنها پس از آن 12 امتیاز برای نظریه بال پیشنهاد دادند. 

آن را با یک پیشانی کوتاه باز کرد، یک بال عقب به همان اندازه که ممکن است با پرهای صاف و نرم که باید با کیفیت خوب باشد، آخرین پرچم چهار پرنده نباید بیش از حد  بر روی پایه باشد، اما با سرازیری گسترده و به همان اندازه همانطور که ممکن است از همان طول به طوری که آنها تشکیل یک بال چهار سر. 

این چهار پرنده پرنده باید بسیار قیمتی باشند و آخرین باید به صورت بیرونی خم شود. به این نتیجه می رسیم که طول بال به 25 سی سی cocks و برای جوجه ها 24 cM می رسد. بنابراین پیروان تئوری بال ممکن است دوباره شروع به کار کنند. اولا آنها مجبور بودند کبوتر بگیرند که این دوازده امتیاز را انجام داد و سپس آنها می توانند یک فرهنگ جدید را شروع کنند. برای توماس شک و تردید، مانند ما، چون چیزی را برای اثبات بدون مدرک می گیریم این آزمایشات و مشاهدات جدید، پیچیده تر از آنهایی که اول هستند. 

IV "Salon van de Belgische Reisduif" 👇👇👇👇👇👇👇👇👇


(نمایش چهارم از کبوتر مسابقه بلژیک)، که در آن دوره سازمان یافته بود، فرصتی مناسب برای ادامه روابط بسیار ضروری را فراهم کرد. بهترین 25 کبوتر وزن گرفته شده، اندازه گیری شده و عکس از زوایای مختلف گرفته شده است. و نتیجه این تحقیق چه بود، که با تمام عینیت و پرهیزکاری اعدام شد؟ این نشان داد که وزن، خستگی و ساختار بدن یک قهرمان به سوی دیگر می تواند بسیار متفاوت باشد، همچنین شکل، موقعیت و جهت پرهای پرواز. 

علامت زیر ارزش فارتنج برنجی دارد:


هنگامی که ما فرصتی را برای اندازه گیری و عکاسی بالها به دست آوردیم، ما به همین نتیجه رسیدیم و مجبوریم دقیقا همان سرزنش را به نظریه ای که قرار بود همه چیز را به عنوان روشنایی روز روشن کنیم


. تردید که دفاع تئوری بال آن بود، تکرار همیشه تکرار بی اعتنایی آن، استعدادی که برای ما توضیح داده شد، موفق نشد ما را متقاعد کند و گرچه ما در حال نگهبانی هستیم، ما هرگز حقیقتی واقعی از آن نبوده ایم . اما ما دوست نداریم دیکته شود، مهم نیست که ایده چیست. 

ما همه چیز را به صورت شخصی بررسی می کنیم و همیشه ارباب ارزیابی ارزش های خودمان خواهیم بود.هیچ کس نمیتواند نظرات خودمان را تغییر دهد و همیشه انتخاب خود را انجام دهد، ما هرگز نمی گوییم، نه نیرویی، انعطاف پذیری و یا نظم، آن سفید سیاه است. مؤسسات نظریه بال، به راحتی شکست خوردند، برعکس، آنها جنگ ستارگان خود را با ستیزه جویی بیشتر ادامه دادند و تا آنجا پیش رفتند که همه چیز را بر روی هیئت مدیره که به بال آن مربوط نیست، ادامه داد. 

این بال بود و تنها بال این موتور کبوتر است که اجراهای را تعیین کرد. اگر تنها تردید و خوشبختی برخی از نظریه پردازان و پیروان اشتباه آنها بود، ما آن را با انگشت شستی از شانه ها امتحان کردیم. اما ما خیلی خوب می دانستیم که چگونه بسیاری از خوانندگان و به ویژه جوانان و تازه کاران در میان آنها تحت پرچم این توهم قرار می گیرند و ما نیز از آسیب قابل توجهی که این نظریه 

می تواند برای ورزش ما انجام دهد، می دانیم. این به این دلیل بود که ما آن را به پایان رساندیم. طرفداران جوان به کمک ما آمدند 

تغذیه با توهم در مورد تئوری بال و مقابله با واقعیت، خلع سلاح، دلسردی و در نهایت، بی نظمی دنبال شد.نتیجه تحقیقات انجام شده در نمایشگاه بلژیک چهارمین مسابقه کبوتر 

، به همین دلیل باید تمام کبوترهای که در حال حاضر در ابتدا به دنیا آمده است را روشن کنند، که عوامل بیشتری نسبت به بال تنها یک قهرمان است. هیچ راهی بهتر از تلاش برای به دست آوردن توصیه های برخی از بزرگترین قهرمان ها نبود و این سوال را برای آنها مطرح می کرد: کدام سه بهترین کیفیت برای شما از کبوتر است؟ این سوال قبلا به برخی از قهرمانان بلژیک در سال 1939 داده شده است و در اینجا پاسخ آنها را می گیریم که از نظر بیشتر از یک نقطه نظر بسیار مهم هستند. نتیجه تحقیقات انجام پاسخ آنها را می گیریم که از نظر بیشتر از یک نقطه نظر بسیار مهم هستند. نتیجه تحقیقات انجام شده در نمایشگاه بلژیک چهارمین مسابقه کبوتر ، به همین دلیل باید تمام قربانیان مدرسه ای که در حال حاضر در ابتدا به دنیا آمده است را روشن کنند، که عوامل بیشتری نسبت به بال تنها یک قهرمان است. هیچ راهی بهتر از تلاش برای به دست آوردن توصیه های برخی از بزرگترین قهرمان ها نبود و این سوال را برای آنها مطرح می کرد: کدام سه بهترین کیفیت برای شما از کبوتر است؟ این سوال قبلا به برخی از قهرمانان بلژیک در سال 1939 داده شده است و در اینجا پاسخ آنها را می گیریم که از نظر بیشتر از یک نقطه نظر بسیار مهم هستند. 


PIERRE BEERENS، HOUDENG

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

برای کسانی که او را نمی شناسند، ما می توانیم تأکید کنیم که Pierre Beerens یکی از مربی های  فوق العاده بود و برای مدت طولانی به عنوان یکی از بزرگترین قضات بلژیک احترام گذاشته شد. او همیشه پس از بررسی چشمی که در آن می تواند خواص خوب یک کبوتر خوب را بخواند، همیشه در مورد کبوتر نظرش را گفت. ما با او آشنا شدیم، اما هنگامی که ما سوال او را مطرح کردیم، اگر بتواند توضیح دهد که او در چشم کبوتر دیده می شد، به او بسیار مودبانه پاسخ داد که این راز او بود.این راز باید در پایان کارمندش ناکام بماند؛ چرا که در طول سال های گذشته او در سالن های سابق، تنها سایه ای از سال های قبل بود.


FRANS BERNAERTS، SCHAARBEEK


در مورد اهمیت چشم، به نظر مشابهی


نرسیده است. او تا به حال در مورد یک راز صحبت نکرده است، اما او بارها و بارها به ما توضیح داد که می تواند با توجه به چشم کبوتر، بهترین کبوتر را در نمایش نشان دهد. 

وی در آخرین سالهای خود یک قهرمان بزرگ بود، اما مطمئن هستیم که به رغم اغلب تظاهرات در مورد چشمها، او به کیفیتهای دیگر برای کمک به حفظ و بهبود کورکورانه خود توجه کرده است. ما یک بار به او گفتیم که او با روش خود بسیار راحت می تواند دستان خود را بر روی بهترین کبوترهای بی توجه قرار دهد که در فروش در بروکسل برای قیمت پایین فروخته می شود.او فقط لبخند زد و توجه زیادی به نکات ما نکرد.


DOCTOR BRICOUX، JOLIMONT


یک استاد در pigeonsport طرفدار قوانین استاندارد فرانسه-بلژیک بود. او، همراه با اواخر لروی، بیگ و دیگران، قوانینی را که طبق این فرمول به طبقه بندی کبوتر مسابقه اجازه می دهد، طراحی کرد. 

با این حال Bricoux در آخرین سال های عالم شکوه خود یکی از بزرگترین آگهی های جهان تا به حال شناخته شده است. بیش از یک بار او در تیم خود از کبوتران یک یا چند کبوتر برجسته داشت، که حامی دائمی نظریه استاندارد هرگز زنده نخواهد ماند. یکی از چیزهایی که ما باید از دکتر Bricoux، که علاوه بر یک مربی  کبوتر خوب، یک مرد کسب و کار خوب بود، می گویند، او ترجیح می دهد که یک کبوتر به خوبی ساخته شده را با قانون اساسی صحیح بسازد، با عقب گرد و پشت و پایه قوی، همانطور که مورد نیاز بود در آن دوره. او همچنین عادت داشت که نگه دارد


ویولت ADOLF، HAINE-ST.-PIERRE


پرورش دهندگان کلاس اول و فلیکر که تا سال گذشته (1939) نتایج شگفتی به دست آوردند. او در آغاز جنگ جان داد. وقتی ما همین سوال را برای او مطرح کردیم، پاسخی به ما داد: اولین چیزی که من نیاز دارم، وقتی کبوتر را در دست میگیرم، تعادل کامل است. من هرگز در این تقاضا موفق نشدم. این چیزی است که من اجازه می دهم پس از اینکه کبوتر را در دست گرفتم، حتی بدون اینکه به آن نزدیک نگاه کنم، یک دیدگاه مطلوب یا نامطلوب ارائه کنم. این یک سوال ساده از حساسیت انگشت است. اما من هنوز هم معتقدم که تعادل عمومی مهمترین کیفیتی است که من از کبوتر می خواهم. در جای دوم فرم و انعطاف پذیری بال می آید. بسیار نادر است که من یک کبوتر خوب فاصله طولانی داشتم که بال خوبی نداشته باشد. ترجیح من به کبوتر می آید که "آخرین پرواز کمی طولانی تر از آخرین اما یکی است. 

اما به یاد داشته باشید که این فقط یک ترجیح شخصی است، زیرا استثنائات زیادی وجود دارد، اما در هر حال باید در هر مورد خواستار این باشد که آخرین پرواز حداقل از همان طول سوم باشد که از بیرون خارج شود.برای نتیجه گیری، می گویم، یک کبوتر خوب همیشه باید چشم روشن و پر جنب و جوش داشته باشد مهم نیست که چه رنگی باشد. این نظر یک قهرمان قدیمی است که در شکوه و عظمت تمام شده است.


دکتر. DUPONT، THULIN


یک متخصص و یک قهرمان مسابقات طولانی بود - افسوس که او خیلی زود رفت، او همچنین من مجذوب تحقیق و برجسته درخشانش بودم

. صحبت از بال، او قبل از جنگ، یکی از بهترین مجموعه پرندگان بود. در سال 1938، وقتی از او بازدید کردیم، بالهای عقب همه پرندگانش را بریده بود. (حقیقت به ما می گوید که فصل به همان اندازه درخشندگی نباشد). ما نظرات خود را در رابطه با ویژگی های مورد نیاز کبوتر فاصله از راه دور، کبوتر های دیگر او را مورد علاقه نیست. ویژگی های فیزیکی: من ترجیح می دهم کبوتر های یک اندازه متوسط ​​(بیشتر بخش های بزرگ خود را کبوتر در واقع نسبتا کوچک بود). آنها باید یک سیستم عضلانی قوی داشته باشند. من ترجیح می دهم بال بلندی  داشته باشم و یک بازوی خوب به تناسب. اما بالاتر از همه، من دوست دارم** مبدا خود را بشناسم**، در غیر این صورت پرورش با آنها فقط حدس زدن کار است، که به این معنی اغلب کمتر از زمان و پول است. از سوی دیگر، بسیار مهم است که یک سیستم مدیریتی مناسب برای آنها مناسب باشد و همچنین آموزش و تمریناتی که به آنها نیاز دارند، بسیار مهم است. می توان جوانان را آموزش داد، اما نباید آنها را از بین ببرد و آنها را بیش از حد سخت نکنند تا اینکه سه ساله باشند. این ها به نظر می رسید که دکتر Dupont از Thulin به شدت از دست رفته بود.


هرمان بلازوس، مدیریت


ما با رفتن به زمین های قدیمی از نظرات قهرمانان مضطرب ادامه می دهیم. در حال حاضر نوبت دوست ما هرمان است ، همچنین در صبحگاه از شکوه او رفت. او در طول سالهای 1945 تا 1950 یکی از قویترین مسابقه دهندهای  کوتاه و متوسط ​​بود. علاوه بر این او یکی از برجسته ترین خبرنگار بود و تقریبا همیشه توانست بهترین پرنده را در یک حیاط جای دهد. در اینجا پاسخی که به همین سؤال مطرح شد: اولین مرتبۀ من این است که وقتی یک جوان را از لانه بیرون می آورم، قبل از اینکه برداشته شود. به عبارت دیگر، آن را به محض اینکه به اندازه کافی قد بلند باشد، بردارم. اگر یک کبوتر را یک ما


هه دوست نداشته باشم، هرگز آن را دوست نداشتم. 

به طوری که کیفیت های دیگر، از آنچه که من در ذهن ندارم، نمی تواند مرا وسوسه کند. من یک بال کمر را دوست دارم، بدون اینکه منحصر به فرد در این نقطه باشد، زیرا استثنائات اغلب رخ می دهد. من نیز یک بال بلند را دوست دارم، اما باید نسبت به قدرت کبوتر باشد، زیرا این یک واقعیت است که طول بال  است که برای کبوتر از آن استفاده می شود. من نیز کبوتر سخت و قوی را دوست دارم. با کبوتر ضعیف می توانید با چه ویژگی هایی روبرو شوید، حتی زمانی که تمام ویژگی های دیگر کامل باشد. این کلمات هرمان بالالس بود.


ERNEST DURAY، ECAUSSINNES


او در مسابقات مسابقات راه دور به دست آمده بود که هرگز بهبود نیافت. در اینجا نظر آقای Duray در مورد سه بهترین کیفیت یک کبوتر مسابقه مطرح می شود: اولین کیفیتی که من از کبوتر می خواهم، رفلکس یا بهتر از بیان چشم است. رنگ مهم نیست، اما از بیان چشم می توان هوش و اراده ی کبوتر را بخواند. ** چشم آینه روح است.*** 

کیفیت دوم ساخت کلی است. من ترجیح می دهم یک ساختار استوانه ای ایجاد کنم به طوری که به نظر می رسد که پرنده بدون هیچ اعمال بدون طریق هوا حرکت می کند. من همچنین یک لاشه خوب، یک دریچه خوب و یک سیستم عضلانی قوی هستم، اما من آنها را دوست ندارم زمانی که آنها بیش از حد طولانی هستند. کبوترها و کبوترهای عمیق که در جلوی آنها گسترده و سنگین هستند و از تعادل خارج میشوند، تنها زمانی مفید هستند که پرواز در یک باد برافروخته، که تعادل خود را بازسازی می کند. 

کیفیت سوم می تواند در بال پیدا شود که طبق نظریه جدید باید تا زمانی که امکان دارد باشد. بعضی از دوستانم وقت و دشواری برای اندازه گیری بال های بهترین کبوتران خود را برداشته و روی کاغذ انداخته اند تا آنها بتوانند مقایسه هایی را انجام دهند. 

آنها به زودی همه چیز را از بین می برد. فکر من این است که آنها خیلی زود آنها را شگفت زده کردند، زیرا ممکن است آرام باشد که آنها به شیوه ای مناسب برای تبدیل شدن به کبوتر های معمولی تبدیل شده اند. مهمتر از همه چیزهای دیگر، یک کبوتر معمولی طولانی مدت همیشه دارای مفاصل انعطاف پذیر است. بعضی از دوستانم وقت و دشواری برای اندازه گیری بال های بهترین کبوتران خود را برداشته و روی کاغذ انداخته اند تا آنها بتوانند مقایسه هایی را انجام دهند. آنها به زودی همه چیز را از بین می برد. فکر من این است که آنها خیلی زود آنها را شگفت زده کردند، زیرا ممکن است آرام باشد که آنها به شیوه ای مناسب برای تبدیل شدن به کبوتر های معمولی تبدیل شده اند. مهمتر از همه چیزهای دیگر، یک کبوتر معمولی طولانی مدت همیشه دارای مفاصل انعطاف پذیر است.


👇👇👇👇👇ژنت RENE، NAMEN


یکی از قوی ترین مسابقه دهندها در کشور (بلژیک) و به عنوان قاضی کبوتر یکی از بهترین ها است. ما پاسخ خود را به این سوال خواهیم داد. او هنگامی که در هر مسابقه به طور حرفه ای برنده شد، نظر خود را به ما می دهد. 

اولین کیفیتی که من در کبوتر می بینم این است که حیاتی، به عبارت دیگر، سلامت فوق العاده، عصبی بودن و قدرت آن نشان می دهد. یک کبوتر که دارای این ویژگی ها است و همچنین یک پرنده غنی دارد، باید در حالت پیک قرار گیرد و در مسابقات کوتاه، متوسط ​​یا مسافتی نیز به خوبی پرواز کند. به راحتی می توانید یک کبوتر را بیرون از شکل با پر شدن آن تشخیص دهید، که یک رنگ ناپایدار را نشان می دهد و عملا بدون درخشش بر روی آن نشان داده نمی شود. اگر یک کبوتر در چنین وضعیتی باشد، به عنوان یک مسابقه یا پرورش دهنده بی فایده خواهد بود. کیفیت دوم: برای مسابقات سخت، مطلقا لازم است که یک کبوتر دارای قانون اساسی استثنایی است. ساختار کامل استخوان، یک سیستم عضلانی قوی، انعطاف پذیری بالایی است که باید در مقایسه با وزن و اندازه پرنده و پرنده های غنی باشد. 

مهم نیست که چه کسی قصد دارد به مسابقه بپردازد، تنها کبوترهایی که در سلامت کامل هستند موفق خواهند شد و آنهایی هستند که باید از آن شکوفا شوند. چنین کبوتر همیشه یک اشتیاق خوب است و قانون اساسی فوق العاده خوب آنها را قادر می سازد تا همه چیز را به خود جذب کنند. آنها مانند کبوترهای دیگر مانند دیگر کبوتر ها، به طور کامل در شرایط مطلوب قرار می گیرند و پرنده های براق را نشان می دهند. یکی تنها با کبوترهایی که در سلام


ت کامل هستند موفق خواهد شد و اینها کسانی هستند که باید از آن پرورش پیدا کنند.چنین کبوتر همیشه یک اشتیاق خوب است و قانون اساسی فوق العاده خوب آنها را قادر می سازد تا همه چیز را به خود جذب کنند. آنها مانند کبوترهای دیگر مانند دیگر کبوتر ها، به طور کامل در شرایط مطلوب قرار می گیرند و پرنده های براق را نشان می دهند. 


مارتین وان تین، شوتن


قهرمان بزرگ آنتورپ و خودتان بهتر، یک مقام ملی در مورد تمرین و تکنیک در pigeonsport. ما از هیچ یک از طرفداران کبوتر نمی دانیم که می توانند در مورد موضوع صحبت کنند. 

او به ما اشاره کرد که مهمترین ویژگی ها، در وهله اول، عضلات است. شاید ما باید به شما بگویم که مارتین 

ون توین، همراه با همسر قدیمی خود، پتی د ورد هلندی، به همین ترتیب، کشف عضلات است. افراد بسیار کمتری مانند آنها هستند که میتوانند دقیق قرار دادن ماهیچههای سینه و کیفیت آنها را مشخص کنند. 

در کنار عضلات انعطاف پذیر، مهم است که یک کبوتر دارای یک جایگزین خوب با یک سینه قوی باشد. کبوتر باید هنگام دستگیری و نرم شدن احساس سخت و سخت کند. 

در سومین ون توین، ریزه کاری ها، پرپشت نرم و بال  را ذکر کرد. کبوتر باید، وقتی که یک بال را باز می شود، بال به دست.  

حیوانات کبوتر با شرایط آن مشخص می شود. او همیشه با یک نگاه پر جنب و جوش به یک کبوتر دوست داشتنی بود. 

مارتین ون Tuyn تئوری خود را در عمل آزمایش کرده است و برای چندین سال ثابت کرده است که این درست است.


05/02/2010 - جولز گالیز (ویرایش توسط مارتین دگریو)


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ