بازگشت
1396/5/5 (( 37 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

صبر در راه های طولانی


یکی از اصول اساسی مسابقات طولانی مدت این است که شما نیاز به صبر زیادی دارید. نژادهای مختلف فاصله ای وجود دارد که فقط به عنوان یک ساله یا در سن دو سالگی به خوبی عمل می کند بنابراین ضروری است که شما اجازه دهید کبوتران خود را برای توسعه و تجربه لازم ببرید.


برخی از علاقه مندان به کبوترهای طولانی مسکن خرید می کنند و انتظار می رود که آنها در مسابقات راه دور به عنوان پرندگان جوان موفق باشند. با این حال، این نژادها برای کبوترهای متوسط ​​و کبوترهای زودرس مناسب ترند. یک کبوتر طولانی فاصله واقعی برای این مسابقات به اندازه کافی سریع نخواهد بود. یک شانس وجود دارد که این پرندگان جوان پرواز موفق داشته باشند و اگر نژاد تقاضا کند جایزۀ مناسبی را کسب کند اما این معمولا استثنا است. بیشتر از همه یک کبوتر بزرگ طولانی فاصله نیاز به تجربه دارد. مهمترین چیز برای یک پرنده جوان این است که آنرا خوب آموزش دهید و آن را به سبد عادت دهید. این باید به اندازه کافی برای بارگیری آنها چند بار برای دو شب در یک ردیف. هنگامی که آنها یک ساله هستند، می توانید آنها را برای لیموژ، جارناک یا بوردو و احتمالا نربون بپوشانید.


نمونه های بی شماری از ستاره های بسیار طولانی فاصله وجود دارد که تنها در سن دو سالگی به خوبی انجام می شود. این پرندگان احتمالا برای رسیدن به نتایج خوبی در فاصلهای بسیار طولانی برای چند فصل به دست خواهند آورد. شما نباید انتظار داشته باشید کبوتران خود را در جایزه اول خود را در اولین مسابقه راه دور خود را به دست آوردن؛ آنها تنها زمانی شروع به کار خواهند کرد که فرصت پرواز مسابقات بیشتری را برای آنها فراهم کنند. بنابراین شما باید به عنوان یک عاشق بسیار صبور باشید و باید پرندگان خود را به عنوان دو ساله در مسابقات سه مسابقه دور بزنید. فقط پس از آن شما خواهید دید ایده کیفیت کبوتر فاصله خود را از راه دور. سپس شما می توانید شروع به گسترش کبوتر خود را با قوی ترین کبوتر مسابقه ای از راه دور خود را.


اگر شما با کبوترهای خود کمتری روبرو می شوید، هنوز هم می توانید Cocks را در حالی که انگشتان خود را برای نژادهای بیشتری درخواست می کنید، توسعه دهید.این دو مزیت دارد: شما می توانید جفت پرورش خوب را بیابید و بعد از مدتی بعضی از این مرغ ها ارزش خود را در مسابقات ثابت خواهند کرد؛ این پرندگان نیز احتمالا تبدیل به مرغهای پرورش خوب نیز خواهند شد.شما می توانید این مرغ ها را به عنوان سال نو برای چند نژاد سبک نوردی بزرگ بپوشانید و بوردو و نربن را دنبال کنید. به عنوان دو ساله آنها آماده خواهد شد برای بارسلونا، مارسی و پرپیگنان.


مرغ در لانه می تواند شگفتی ها را انجام دهد ...


دو روش مسابقه


شما می توانید آنها را به لانه تقسیم کنید بهترین گزینه این است که آنها را با یک جوان 3 تا 5 روزه بشویید. این روش اثبات شده ای است که در مورد خرید کبوتر برای بارسلونا می آید. یکی دیگر از گزینه ها این است که آنها را بر روی بیوه بودن (کل بیوه) رقابت کنید. این در هلند بسیار رایج است و اغلب برای مرغ های سالم استفاده می شود. آنها می توانند هر روز از خانه بیرون بیایند.وقتی آنها در شب آموزش دیده اند، باید آنها را تا حد امکان دیر رسانند تا بتوانند به تاریکی برسند. پس از آن آنها تقریبا هر هفته آزاد می شوند و تقسیم می شوند.هدف این است که آنها را برای مسابقات سه مسابقه متوسط، چند مسابقه نوردی طولانی و Bordeaux و Narbonne برای فصل به پایان برسانند. کبوترانی که این انتخاب را می کنند، می توانند فصل دوام بزرگی را به عنوان دو ساله در نظر بگیرند و بارسا هدف اصلی آنهاست.


فکر می کنم جوجه ها سریع تر می شوند شما همچنین می توانید مخزن های خود را برای سایر پروازهای کلاسیک نگه دارید. بسیاری از طرفداران هنوز هم برای رسیدن به بارسلونا با بیوه هایشان (دو تا چهار راکت و مرغ برای بقیه تیم ها) تردید دارند. در حقیقت، اگر نژاد بسیار خواستار باشد، شما خطر ابتلا به از دست دادن بهترین کبوتران خود را دارید، بنابراین بهتر است سبزیجات ارزشمند خود را برای مسابقه یک روزه در مسافت های طولانی تر بکشید. متخصصان واقعی ممکن است در این مورد توافق نکنند؛ آنها فکر می کنند شما باید بهترین کبوتر ها را به بارسلونا ببرید. با این حال، اگر کبوتر شما هنوز در حال توسعه کامل شما باید سعی کنید از خطر از دست دادن کبوتر با ارزش ترین خود را تا آنجا که ممکن است. مطمئنا شما می توانید بهترین کبوتر های خود را به بارسلونا بفرستید تا زمانی که شما کبوتر را انتخاب کرده اید. اگر شما دارای یک کبوتر قوی هستید، می توانید برخی از خطرات را برطرف کنید.


فاصله طولانی اشتیاق است؛ این بخش شگفت انگیزی از مسابقه کبوتر است. فکر می کنم در مورد یک دوست داشتنی که در انتظار بهترین پرنده خود است پس از یک مسابقه طولانی به خانه می رسد؛ یک کبوتر که چندی


ن ساعت در هوا بوده است و یک بازگشت پیروز به چادر است. وقتی میخواهد دوباره شریکش را ببیند، یک خروس که به خانه برمیگردد، از خواب بیدار می شودیک مرغ با پرهای دم گسترش می یابد، مشتاقانه برای بررسی لانه اش. این لحظات فوق العاده برای بسیاری از علاقه مندان و پس از هر نژاد ما بیشتر تحت تاثیر دستاوردهای این کبوتر. اولین قدم این است که با باشگاه تماس بگیرید. "آیا کبوتر ما به زودی وارد می شود؟" پس از آن ما اغلب از دوستان ما بخواهید اگر کبوتر خود را هنوز خانه. این ها لحظات گرانبهاست.


بنابراین یک بار دیگر، بسیار مهم است که در مورد ایجاد یک خانواده کبوتر فضایی بسیار بیمار باشیم. شما باید پرندگان زیادی را پرورش داده و آزمایش کنید و شما باید پرندگان خود را برای اثبات خود ببرید. شما باید از خطوط خونین عبور کنید و تقویت کنید. هنگامی که یک خروس پرورش تازه در حیاط وجود دارد، شما نیاز به دو تا سه سال برای پیدا کردن ویژگی های پرورش خود دارید. پس از آن شما باید دوباره خطوط خود را از بین ببرید و شما باید این خط جدید را اضافه کنید. اینها همه روش های بسیار مفید برای تست کیفیت کبوترهای تازه معرفی شده است. فریبکارانی که صبر زیادی دارند، مراقب کبوترهای خود هستند و به آنها اجازه می دهد وقت خود را برای توسعه به زودی یا بعد از پاداش دریافت کنند. به یاد داشته باشید: کبوتر ها با راننده های عالی در مسافت های طولانی خود، در نهایت پول می گیرند. سیب از درخت نمی افتد.


03/06/2013 - Verheecke Marc - Degrave Martin


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
حیدری یکشنبه 12 اسفند 1397 9:12:24
لطفا متن ها را با گوگل ترانسلیت ترجمه نکنید چون قابل خواندن نیست و باید کلمه به کلمه ترجمه شود

آمارگیر وبلاگ