بازگشت
1396/6/1 (( 60 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

باشگاه قابوس. 

کنترل و اماده شدن برای فصل پاییز 

 در پاییز، درجه حرارت روبه سردی میرود، و برنامه های پاییز انجمن کبوتر در طول فصل آینده که مسابقه ها شروع میشود، بررسی تمام کارهای مقدماتی قبل از مسابقه کلید برای موفقیت فصل مسابقه است، ما باید در هشت کار زیر تمرکز می کنیم . برای fanciers واجب است. 

    1. کرم زدایی. پس از تغذیه های که در تابستان شد با درجه حرارت بالا و رطوبت محیط ، داخل بدن (خارج) کبوتر ملزم به برخی از عفونت انگلی مواجه میشود . حشرات ، با توجه به شرایط خاص، درایو منطقی دارو،  کبوتر در داخل بدن (خارج) انگل ضعیف میکند و حتی مرگ. 


    2. ایمن سازی. با توجه به برنامه ایمن سازی قبل توسعه یافته همراه با کبوتر وضعیت اپیدمی محلی، جوانان پرورش سال باید اولین واکسیناسیون، در زمان واکسیناسیون و نوع کار به قبل از پرندگان واکسینه به ترکیب را انجام دهد.

    3. روروک مخصوص بچه ها تعیین می کند. قبل از بازی باید برنامه های ورود مربوطه، از جمله اجازه رفتن به چه کبوتر ، برای شرکت در چه نوع از سطح رقابت ( مسافت )، که کبوتر در چه اب هوای بهتر میتواند در مسابقه آفتابی یا  آب و هوا خاص است ، و یا غیره، برای انجام یک نظر گرفتن جامع، انتخاب کردن روروک مخصوص بچه ها(روروک یعنی کبوتر منتخب شده) ، و به طور منظم بررسی تدوین و فرموله روروک مخصوص بچه ها وضعیت بدن و وضعیت، به طوری که مطابق با الزامات از نژاد کبوتر خود را.


    4. جفت شدن کنترل معقول و منطقی. به کنترل منطقی از روروک مخصوص بچه ها و جفت پرورش به موقع، با استفاده از لانه عشق از پرورش کبوتر از این ویژگی قوی که ممکن است، به منظور بهبود نرخ های خانگی سرعت و خانگی.( آیا کبوتر جفت لازم است یا نه به عبارتی جفت گرا یا لانه گرایی ) 


   5. آموزش. علاوه بر آموزش پرواز عادی در خانه ، به انجام آموزش در اسرع وقت برای قرار دادن روروک مخصوص بچه ها، 2/3 کیلومتر فاصله از شروع از نزدیک به دور، طیف وسیعی از کوچک به بزرگ، معمولا در عرض 50 کیلومتر از سفر. قبل از مسابقه، آموزش قرار دادن کمتر از 8-10 بار. ( تمرین دادن کبوتر برای مسابقه)


    6. پوست اندازی کنترل. پوست اندازی پاییز کبوتر گسترده، با توجه به تاثیر شرایط پرورش و کبوتران مسابقه و عوامل دیگر، زمانی که برخی از کبوتر به نژاد، نوار ژنرال ( شاهپرها ) تغییر نکرده با هم. اگر فاصله بین نوار ژنرال به طور مستقیم سرعت خانگی را تحت تاثیر قرار است. من پیشنهاد می کنم به اتخاذ اقدامات اولیه به پوستاندازی مصنوعی اجباری، که جلوتر از زمان، جدا از کبوتر به طور منظم مربوط به یک مقاله رجوع کنیم، بال در هر طرف، هر کشیدن یک بازه ی زمانی، به عنوان مورد ممکن است، به اطمینان حاصل شود که مسابقه که مسابقه سرعت باید پر کبوتر چاق و چله باشد. (مقاله رجوع = میتوانید برای پرریزی سریع از دوغ استفاده کنید هر یک لیتر دوغ خانگی سه لیتر اب اضافه کنید به مدت دو هفته و جفت ها را از هم جدا کنید)  


    7. تغذیه اولیه. فصل خروجی فرمول مسابقه های مختلف از دوره هایش است، باید بر این اساس تنظیم شده، توصیه می شود افزایش مناسب در پروتئین و چربی بالا از نسبت مخلوط خوراک، با توجه به کبوتر خوش است، تغذیه در اسرع وقت، به نگه داشتن مسابقه کبوتر چربی بدن متوسط، نمی تواند در آن زمان به شرکت در این رقابت، او شروع به تغذیه مسابقه. 


    8. تمیز کردن و ضد عفونی قفس. کبوتر تنظیم را با قفس حمل و نقل باید در پیش است تنظیم و اونس بگیرد. ضد عفونی، تصفیه و مجموعه حمل و نقل محیط کبوتر. 


با تشکر .

 


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
علی چهارشنبه 15 شهریور 1396 1:1:1
چیز مقوی برای تخم

آمارگیر وبلاگ