بازگشت
1396/6/6 (( 28 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

 استفاده از یونجه و میتوان آن را  در حیاط کاشت ، و همیشه رشد استوار دارد، تا هفت سال،  گونه های گیاهی یونجه تا زمانی که شما یک بار بکارید بس‌است، آن را هر سال و رشد قوی خود، شور و نشاط بسیار سر سختی دارد و مواد پر مغذی است. 


  گونه Medicago sativa است که در واقع یک اصطلاح کلی تمام گیاهان‌ شبدری است ، یونجه می توان گفت به یک غذای دارویی و خوراکی، علاوه بر مواد غذایی می تواند به عنوان برای مصرف مستقیم استفاده  شود، اما همچنین دارای برخی ارزش دارویی، برای بسیاری از بیماری ها اثر درمانی. یونجه لگوم ساقه، منشاء آن است در منطقه دشت مرکزی، که از سلسله هان غربی در منطقه دشت مرکزی تصویب نشده است. علاوه بر برخی یونجه وحشی، یونجه می توانید ببینید در حال حاضر کشت.


  ارزش غذایی یونجه:

1. یونجه حاوی مقدار زیادی از آهن، و در نتیجه می تواند به عنوان مکمل های غذایی در درمان کم خونی استفاده می شود، یونجه ویتامین B لوازم موجود، درمان کم خونی خطرناک؛ علاوه بر این، یونجه همچنین دارای یک اثر ویتامین شریان بند K، برای درمان مردم عادی یا خونریزی معده بواسیر، برخی نسخه به استفاده از آن برای درمان معده یا بواسیر، خونریزی روده است.

  Tricin مواد فنلی مانند یونجه و یونجه شامل 2، نقش سرفه و آسم، برونشیت یک اثر خاص.


3. یونجه حاوی فیبر خام، می توانید حرکات روده پیشبرد، تسهیل دفع سموم و مدفوع، یبوست و پیشگیری از سرطان روده بزرگ است.


4.  یونجه می تواند انقباض روده را مهار، افزایش سطوح خونی هورمون تیروئید، اثر ضد سرطان اکسیژن مانع اپی نفرین است.

  همانطور که می توان از داده های بالا دیده می شود، کبوتر، یونجه باید مفید باشد. احساس در هر دو نقش تنفسی و روده باید بزرگتر باشد. البته یونجه برای کبوتر تغذیه فقط گاه به گاه، یک یا دو بار من فکر می کنم یک هفته امکان پذیر است. 



مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ