بازگشت
1396/6/12 (( 35 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

در واقع یک پیوند نزدیک بین مکمل های غذایی و خوراک برنامه پرورش است ، و  کبوتر حامل وجود دارد. فرمولاسیون های مختلف  می توانید ویژگی های مختلف را در  کبوتر ایجاد کنید. در واقع، یک رابطه ظریف بین شکل خوراک کبوتر وجود دارد و در شکل قرار میدهد. من در گذشت برخی از اینها را انجام داده ام‌، و خلاصه در نکات زیر: 👇👇👇

    (1) تغذیه همه شیوه ای بسیار عالی


    برای اینکه یک فرد همه کبوترهایش عالی باشد ، خوراک خشن را عمدتا ظرف مدت ده روز پس از تخم پرندگان جوان؛ و ده روز بعد در یک سوئیچ را از رژیم غذایی تغذیه بسیار غنی از مواد مغذی، از اوایل یادگیری برای پرواز تا زمانی که آن بتواند مستقل شود. 

    این روش در طول بدن، طول بال فاصله کوتاه بسیار عالی برای پرورش کبوتر، تمرکز دارد. آوردن از روش با انتخاب طولانی کبوتر دلسرد شدن نوار بلند و باریک باله نازک مسابقه نوع سرعت. اما به راحتی به مصرف تغذیه به دلیل بیش از حد چند پرندگان جوان و بدن کوچک و ضعیف و یا دیگر پدیده های جانبی، مقدار مورد نیاز از عناصر اضافه شده از ویتامین ها و مواد معدنی بدن منجر شود.

    (2) حالت تغذیه کبوتر


    پرورش دهندگان نیاز به ترازی بدن کامل و هیکل قوی دارند، بنابراین من ده روز پس از سوئیچ به رژیم غذایی بسیار غنی از مواد مغذی تغذیه ای برای محیط یا خوراک متوسط ​​به بالا تغذیه پرندگان جوان تخم در جریان ده روز، تا زمانی که بیرون بیایند و پرواز کنند.

   این روش می تواند کبوتر را سالم و بدن یکنواخت و توسعه یافته کند، به خوبی توسعه یافته، فیزیکی بالا، بدن متوسط، نسبت متوسط ​​از بخش های مختلف حمایت می کنند. اما جوانان به راحتی به چاقی. زمان مناسب اولیه، معمولا 20 روز پس از آن بیرون آمدن کنترل رژیم تغذیه قابل تنظیم است.

    (3) حالت تغذیه مسافت کوتاه


  ، پرورش دهندگان کبوتر امروزی معتقدند که بسیاری از مسافت های کوتاه بدن مسابقه باید کوتاه، شانه های پهن ، بدن برجسته مثلث باشد، بنابراین ما باید در همه زمان ها به تمام رژیم غذایی بسیار عالی تا به طور کامل کبوتر در هر دوره توسعه، اندازه بزرگ، بار بال بزرگ، گوشتی، تمام عیار است.

    با توجه به ساختار و گونه فیزیکی خود کبوتر، نمی توان تعمیم، اما تعمیم نیست! بنابراین، آن را باید با تنظیم دستی خود  به باروری برسانید. در کل با علم‌ تغذیه میتوان کنترل اناتومی را تا حدود خوبی ساخت. 


با تشکر


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ