بازگشت
1396/6/14 (( 20 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

 کوکسیدیوز کبوتر حامل چیست؟

 کوکسیدیوز است که توسط یک تنلا تک سلولی، به عنوان مثال، ناشی از تنلا آیمریا بیماری روده، باعث آن کشش مدفوع، آبکی سبز یا قهوه ای مایل به قرمز احتقان یا خونریزی روده. این موجودات تک سلولی  انگل در روده کبوتر، بیماری است که به طور گسترده ای توزیع شده، تقریبا تمام پرندگان انگل، و با اووسیست تخلیه کود، تنها چند کبوتر تنها نشان می دهد نشانه های آشکار.  برخی از جوان ها از کوکسیدیا اغلب در بدن کبوتر رشد، باعث کوکسیدیوز، بلکه منجر به مرگ شود.

    بدون نشان دادن علائم بالینی کبوتر انگل بالغ، نه تنها غیر حساس به کوکسیدیوز، بلکه ترشحات از بیماری به طور مداوم، دشوار است برای از بین بردن محیط زیست پیرامون کبوتر خانه  . محیط گرم و مرطوب، شلوغ، بیش از حد پرواز و پرورش، حمل و نقل در مسافت های طولانی، کمبودهای تغذیه ای (به خصوص ویتامین A و ویتامین K3) و بیماری های خاص را می توان با شیوع بیماری ناشی. مرغ، دام، حشرات و برخی از مردم، می توان بصورت مکانیکی از کوکسیدیوز پخش شوند ، به خصوص در فصل بهار و پاییز درجه حرارت و رطوبت بالا هستند، به راحتی شیوع این بیماری، قبل و بعد از فصل بارانی است که اغلب بالاترین میزان بروز.

    علائم بالینی چیست؟

    این بیماری به طور عمده از طریق دستگاه گوارش کبوتر سالم آلوده میشود . در تاریکی، مرطوب و سرد، تغذیه گروه بزرگ، بهداشت ضعیف و شیروونی تجمع مدفوع، احتمال زیاد به علت بیماری همه گیر. پر کبوتر کثیف بروز عملکرد کلی، سوء هاضمه، بی اشتهایی، افزایش آب آشامیدنی، از دست دادن وزن بدن، عدم توانایی به پرواز است. آبکی تخلیه مخاط سبز با ناپاک ، برخی از موارد در مدفوع  قهوه ای تیره و یا قرمز مایل به قهوه خونین. از آنجا که تخریب مخاط روده از طریق استنشاق آب، حدود 40٪ -60٪ موفق به جذب، اغلب از دست دادن آب بدن کبوتر تظاهرات از پدیده پاها را خشک و چشم های فرو رفته رنج می برند. در موارد شدید، مرگ می تواند از چند روز تا ده روز، فقط از جوانان طرفدار رنج می برند شدید، میزان مرگ و میر بالاتر خواهد بود. برخی از جدی با توجه به ایمنی کاهش و آسیب روده، ناشی از عفونت های ثانویه باکتریایی و افزایش از دست دادن تشدید. کبوتر مقاومت یا مسن تر قوی به آرامی بهبود می یابند.

    بررسی پاتولوژی به طور عمده در گسترش گاز روده دیده می شود، گاهی اوقات خاموش روده کوچک و بزرگ از قهوه ای تیره، تورم طیف روده، روده دید التهاب کاتارال، احتقان مخاط روده، خونریزی، نکروز و برخی ممکن است، محتویات خمیری قابل مشاهده ، سبز یا قرمز مایل به قهوه ای است. موارد فردی کبد گاهی اوقات کمی متورم، ماکولا نقطه نکروتیک زرد را ببینید.


    چه اقدامات احتیاطی؟

 پیشگیری از این بیماری باید  تغذیه خوب و بهداشت انجام دهید، معمولا باید گام های مناسب برای محافظت از خود در برابر مدفوع بردارید ، و کاهش حضور در کبوترخانه . لازم به ذکر است که تمیز کردن مخزن و تغذیه از طریق فهرست، و جایگزینی مکرر از بستر و صفحه آلودگی هوا؛ با استفاده از حرارت تخمیر بیولوژیکی، کشتن ترشحات ؛ زمین  نیز باید خشک و تمیز نگه داشته شود. کبوتر دوره های مختلف، باید تغذیه خوشه، و باید یک تراکم مناسب حفظ، برای جلوگیری از تراکم.

   بیمار به انزوا و درمان به موقع، و خانه از ابزار کبوتر بیماری آلوده، لوازم خانگی، نشیمنگاه، و ، به 20 درصد از آب آهک یا سیال دیگر مواد ضد عفونی کننده موثر، مواد ضد عفونی کننده اسپری برای جلوگیری از و کشتن ترشحات  اعمال می شود.


    چگونه برای درمان کوکسیدیوز؟

    1. Sulfadimethoxine 0.05٪ به 0.1٪ و یا در غلظت 0.025٪ -0.05٪ از آب، یک بار در هر 2-4 روز تا یک غذای اضافه شده است. شما همچنین می توانید کلمات پودر کوکسیدیا استفاده کنید.

    2. آب Toltrazuril  یک بار در هر سه روز است. همانطور که با برخی از دارو ممکن است Changshan، چترگندمی، ریزوم یا درمان است. در طول درمان مواد مخدر، باید از ویتامین ها، به خصوص ویتامین A، ویتامین B، ویتامین K3 و مانند آن اضافه شده است.

    3. "مبندازول مرکب" نیز به نام "کرم های روده خالص سریع"، موپ "هیدروکلراید لوامیزول" و "مبندازول" سنتز مواد قوی  است. هنگامی که استفاده از ، یک قرص شش قعطه و یک قعطه همراه  با تغذیه ، و غیره، پیشگیری یک بار در هر دو ماه. پرورش دهندگان با هم به جلوگیری از استفاده از دو ماه اول پس از درمان، به یاد داشته باشید به استفاده از کبد خوب سم زدایی است.

    4. "مبندازول" نیز نامیده می شود "روح"، 5 قسمت از هر قطعه از زیر استفاده، به ازای هر 1 بخشی از غذا در هر روز، تغذیه 3 روز، هر 3 ماه پس از زمان چرخه از این فرایند، سابق شرکت کبوتر 2 غیر فعال کردن ماه، بعد از اتمام کار با سم زدایی کبد.

    5. "سولفاکینوکسالین" در هر 1000 میلی لیتر آب جوشیده سرد شود و به  آب  1 گرم اضافه شده است، پس از مخلوط کردن آنها نوشیدنی کامل بزارید ، برای 3 روز متوالی، هر دو ماه پس از نوشیدن آنها 3 روز داد، تعامل کبوتر از 2 ماه اول معلول، پس از اتمام با سم زدایی کبد. 
    
    6. در حال حاضر، بازار بسیاری از جنبه های درمان مواد  کوکسیدیوز کبوتر، مانند تریکوموناس کوکسیدیا ، یکی خالص حشرات، خالص کوکسیدیا و غیره وجود دارد. از آنجا که بسیار مخرب کوکسیدیوز به روده، بنابراین پس از درمان، نیاز به سرعت بخشیدن به بازسازی کامل از ویتامین روده برای اطمینان از سلامت بدن کبوتر.
    

با ت




مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ