بازگشت
1396/6/27 (( 21 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

 باشگاه کبوتران مسابقه‌ای ایران 

توسط دکتر هانس پیتر بروکمپ

کبوترهای سالم به طور طبیعی با باکتری های پروبیوتیک

پیش نیاز برای عملکرد بالا و سلامت کبوتر یک فلو روده سالم است. باکتری های پروبیوتیک مؤثر برای حفظ کبوتر سالم به طور طبیعی است.


باکتری های پروبیوتیک (Probac)
در طول میلیون ها سال، باکتری های مختلف با حیوانات خونگرم به یک سیستم متقابل بسته با کاربر توسعه یافته اند. در دمای مطلوب رشد و تامین مداوم مواد مغذی ضروری، باکتری فضای زندگی بهینه را برای رشد از حیوان دریافت می کند. در عوض، حیوانات به کمک پروتئین گوارشی از باکتری ها کمک می‌گیرند. 


تعادل طبیعی ****
طبیعی یعنی زمانی که کبوتر ها تحت تأثیر قرار نمی گیرند، متعادل هستند و از داروها تغذیه نمی شوند، زندگی در یک محیط تمیز، تعادل ایده آل سالم بین بدن کبوتر و جمعیت باکتری روده ای وجود دارد. در این حالت ایده آل میگویند،

استفاده بهینه از مواد غذایی و مقاومت طبیعی در برابر ارگانیسم هایی که باعث بیماری می شوند وجود دارد. با این حال، کبوترهای ما در معرض طیف وسیعی از شرایط استرس زا هستند. تعدادی تغییرات بیرونی بر کبوتر می تواند این رابطه مثبت و متقابلا سودمند با جمعیت باکتری روده را از تعادل خود بیرون کند.

باکتری مفید، اسید لاکتیک، پراکسید هیدروژن و آنتی بیوتیک های طبیعی را تولید می کند و همچنین برخی از مواد تشکیل دهنده فعال دیگر که به حفظ میکروب ها مانند E.coli، باکتری های مخمر و یا سالمونلا تحت کنترل در روده ها کمک می کند. این میکروارگانیسم ها اغلب به صورت ناپدید در کبوترها حضور دارند و فقط منتظر فرصت برای از بین رفتن بیماری به هنگام استرس می باشند.

مقدار pH در روده کبوتر سالم کمی اسیدی است. با عفونت های روده ای آن را اساسی تغییر می دهد.باکتری های پروبیوتیک مقدار pH در روده را تنظیم می کنند تا عفونت ها نتوانند به سرعت رشد کنند. علاوه بر این، آنها موارد  محافظتی را در میان چیزهای دیگر تولید می کنند و گیرنده های قاعده در دیواره روده را اشغال می کنند تا مخاطبین ناشی از بیماری  نتوانند مکان هایی برای تعبیه خود پیدا کنند.

علاوه بر این، باکتری های پروبیوتیک اثر اشتها آور دارند. آنها یک سری از آنزیم های مؤثر روده ای و ویتامین ها را تولید می کنند و به کبوتر مسابقه برای جذب حداکثر مقدار مواد مغذی از مواد غذایی کمک می کنند. استفاده از علوفه به بهبود ،  در طول زمان سفر برای افزایش ذخایر انرژی مورد استفاده قرار گیرد.

باتشکر. باشگاه کبوتران ایران, 


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
مسعود شنبه 1 مهر 1396 13:11:42
لطفاتوضیح بدن ممنون میشم
مسعود شنبه 1 مهر 1396 13:10:59
دداش نخاسته باشیم روغن سیربدم یامواد.دیگه برای عضله سازی کبوتر.میشه طبیعی بادانه هایاداروهای گیاهی پیشرفت کرد

آمارگیر وبلاگ