بازگشت
1396/7/2 (( 17 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test


سپتامبر 2017، در تورنمنت مسابقات بین المللی کبوتران  اروپا به پایان رسیده بود، رقابت های ملی بلژیک نیز در سراسر کشور این آخر هفته مسابقات میباشد. کبوتر بلژیکی KBDB رتبه بندی یکی پس از دیگری، امواج متین مایر، به Gino کریک، ویلی دنیس و استادان دیگر در این فهرست هستند، حتی برخی از اساس کبوتر کبوتر Guanjun قیمت فروش را منتشر کرد. امروز، جنگ در اروپا به طور خاص، به پایان رساندن اکسپرس 2017 سالانه آس KBDB پنج سه نمره بالا برای fanciers مرجع!

 KBDB - انجمن کبوتر بلژیک


بلژیک، واقع در شمال غربی اروپا، نزدیک هلند، آلمان، فرانسه، اولین محل تولد ورزش کبوتر است. در سال 1810 میلادی کبوترهای بلژیکی برای اولین بار  مسابقه ای را برگزار کردند و از آن زمان کبوتر شروع به شکوفایی کرد.

    در سال 1910  رسمی برقرار شد، یعنی هر کسی که  KBDB  را میشناست  - انجمن کبوتر بلژیک، تا به امروز صد سال تاریخ دارد. در حال حاضر، KBDB و اتحادیه جهانی کبوتر FCI در بروکسل مستقر هستند.


قابل درک است که KBDB هر ساله بهترین کبوتران مسابقه ، فقط شاه کبوتر را انتخاب می کند، در ردهای‌ کبوتر قدیمی، کبوتر یکساله، کبوتر جوان، فاصله از راه دور به مسافت های طولانی، مسافت های طولانی، مسافت های طولانی، فاصله کوتاه، فاصله کوتاه تا 26 گروه.

KBDB بهترین شرکت ، برای خرید کبوتر

    روش انتخاب قهرمان کبوتر KBDB

    کبوتر ملی بلژیکی (AS کبوتر) بر اساس یک کبوتر سالانه در پرواز تعدادی از پارامترهای برنده، مطابق با استانداردهای خاص، برای اولین بار مطابق با الزامات کبوتر.

    فرمول این است: تعداد برندگان / تعداد کبوتر × 100 = پارامترها. (KBDB) یک کبوتر کوتاه (کابلی)، کبوتر فاصله کوتاه، کبوتر فاصله مسافت، کبوتر فاصله از راه دور و پادشاه کبوتر فاصله دور، البته، نهایی خواهد شد بر اساس ارزیابی عملکرد جامع  از جایزه بهترین کبوتران کشور است.

    پنج نتایج اولیه اعلام شده است

    در حال حاضر نتایج این پنج کبوتر به شرح زیر اعلام شده است:

    1، 2017 KBDB ملی( کوه بزرگ کبوتر ملی) کبوتر شاهزاده خانم

    2017 KBDB کشور بلژیک ملی کوه بزرگ کبوتر گروه کبوتر پادشاه مقدماتی رتبه بندی شده است منتشر شد. دو نفر از برندگان برتر همه مسابقات بین المللی هستند. (نتایج Pau، القاعده، سنت وینچی، مارسی، نابنگ، Purgana در این لیست گنجانده شده است.)

    عنوان کوه های مسابقه 2014-1040453 مسابقه ملی نژاد بارسلونا 7، تورنمنت ملی Purgana 10، با 0. 3054 امتیاز برای کسب قهرمان کبوتر به دست آورد. حلقه دیگر خود را برای عملکرد 2012 کوسن 2012-4278314 نیز بسیار خوب است، مسابقه نژاد Pugona نژاد 7، مسابقات ملی سنت وینسنت 11، سومین پادشاه کبوتر رتبه نهایی.

    2، 2017 KBDB لیست ملی پادشاه کبوتر ملی سالانه یک ساله

    2017 KBDB ملی نتایج مسافتی طولانی یک ساله پادشاه کبوتران  نتایج اولیه منتشر شد. اعلام کرده است که نمرات ملی،( منطقه ای و والیتی آلن، لیمونی II، جاناک، لو Bonner، Nabang، Tulles در این لیست قرار دارند(.

    جینو گلیکو، 2016-3107401 شماره کبوتر، Janet ZONE A2 منطقه اول، تورنمنت ملی Limon II 32، با 0.3777 امتیاز برای گرفتن یک مسابقه طولانی یک ساله کبوتران قهرمان. قابل درک است که این کبوتر پرنده Gino Krikshire تحت نام نوه شاهزاده ن، شاهزاده نوه طلایی است که شاهزاده طلایی در بهار به 36 میلیون یورو توسط عاشقان آفریقایی فروخته شد. 

    3، 2017 KBDB طولانی مدت ملی به لیست زیر

    2017 KBDB ملی راه دور به گروه پادشاه کبوتران نتایج اولیه آزادی. اعلام کرده است (لیموژ من، ظرفیت، بو Ruifu، بازیکنان Cahors، لیموژ دوم، جیا Nake، لای Bangna، طل نژاد از کشور)، منطقه و دستاوردهای استان در این شناخته شده است رتبه بندی

    دانیل اسمیترس 2015-2016002 · بوکا با کبوتر (در لیموژ I، II بو Ruifu و Limoges بازی) بسیار عالی، در نهایت به 0.0722 امتیاز به کبوتران این گروه. 

    4، 2017 KBDB ملی در رده فاصله بزرگ و متوسط ​​فاصله 

    2017 KBDB National Distribution Center بزرگترین و متوسطی که در لیست کبوتران  شرکت قرار گرفته است، نتایج اولیه منتشر شده، این فهرست از نژادهای ملی بلژیکی بهترین عملکرد کبوتر را دربر می گیرد : مسابقات (Boris I، Chattertu I، ، Chattro II، Ariston II، Bourges II، Chattertu III). منتشر شده در سراسر کشور، نتایج نژادی منطقه ای و استان به این لیست داده شده است.

    راجر انگلستان 2015-6151972 کبوتر درمسابقات ( اسپرمیدین دیتون من، اسپرمیدین دیتون دوم، چارلز ترودو من، چارلز دوم ترودو) چهار بازی دارند بازی بسیار عالی، که در آن سه فینالیست در سراسر کشور بیش از 8000 اوزن-30 به 0.6674 امتیاز برای به دست آوردن فاصله بزرگ و متوسط ​​به قهرمانی کبوتران.

    5،2017 KBDB فهرست ملی شاهزاده کبوتر ملی بزرگ و متوسط

    2017 KBDB  عملکرد ملی نژاد بلژیکی از بهترین کبوتر سالانهای: در مسابقات  Bourguard I، Chattertu I، دایتون I، Chattro II، Ariston II، بورژ II، Chattro III. منتشر شده در سراسر کشور، نتایج نژادی منطقه ای و استان به این لیست داده شده است.

    دانیس ویللی، 2016-6064083 کبوتر دو بار برای دهمین بار نامزد دریافت جایزه شد، به 1.1610 امتیاز برای به دست آوردن قهرمانی در رده بزرگ و متوسط. گزارش شده است که این کبوتر با شماره قلم و دفترچه یادداشت با شماره پلاکB156034008 2016 یکسالها فاصله میانی.

طول موج ملی KBDB به قهرمان کبوتر کبوتر، روز سوم امضای مایر (مایرن آتین)

قهرمان ملی کینگ دیسک ملی کینگ دیجیتال KBDB کینگ دیوید گینو کریک (Clicque Gino)

جینو گلیکو 2017 طولانی مدت طولانی یکساله کبوتر کبوتر قهرمان پادشاه طلا شاهزاده خانم

قهرمان کبوتر کبوتر ملی KBDB ملی کوه بزرگ دانیلز ویلی (Daniels Willy)

قهرمان کبوتر دنیس ویللی به باشگاه صنعت کبوتر تانگشان چین به قیمت ۴۰۰هزار یورو فروخته شد. 





مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ