بازگشت
1396/7/6 (( 18 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

 زمان گذاشتن کبوتر در  قفس نمی تواند کمتر از 20 دقیقه باشد ، به کبوتر زمان کافی جهت خودش را پیدا کند و استرسش کمتر شود در محل رهاسازی و تمرینات،

تا زمانی که کبوتر در قفس گرد و غبار راه را کاهش بدهد، کاهش مصرف فیزیکی غیر ضروری.  
 
  2،  ساعت اموزش در صبح ها برای پرواز کبوتر تعیین کنید، اتفاقات غیر منتظره و ناگهانی ممکن است وقت کبوتر را برای درست رفتن مسیر  در روز را داشته باشد. در موقعه رها سازی توجه به اطراف  داشته باشید. 
 
  3، چندین آموزش انفرای میتواند ، عادات پرواز کبوتر را توسعه دهید، این بازی به گروه اصلی پرواز بستگی ندارد.  
 
  4، زمان آموزش برنامه ریزی شده و مناقشات آب و هوایی، نیاز به دقت تصمیم گیری، به شانس متکی نباشید بلکه باید کار درست سنجیده انجام دهید،  برای باز کردن قفس نیز بسیار مهم است. اگر اب هوا بد شد نباید کبوتر را رها سازی کنید چون تلفات بیهوده نصیبتان خواهد شد.   
 
  5، هر بار که پس از تمرین کبوتر،  پس از آن کبوتر بازیابی‌ کنید ، به طور کامل بازسازی  بعد از هر مسابقه باید انجام شود تا برای مسابقه بعدی اماده شود، اگر باسازی طول کشید می تواند تنرین را توقف و بعد از ریکاوری، ایستگاه پرش بعدی می تواند باشد.  
 
 6. در قبل از مسابقات باید اموزش انجام شود و بهبود روند کبوتر‌ میتواند‌ تعیین کند که اخرین مسابقش‌ کدام مسابقه میباشد. نمیتوان کبوتری که کشش ندارد مجبورش کرد.  
 
  7، میزان چاقی‌ یا اندوخته چربی در دوره اموزش برای سبک کردنش نمیتوان در زمان کوتاه مجبور کرد برای تعیین فاصله آموزش ، نمی تواند به صرفه جویی در انرژی منتهی شود، آموزش خصوصی را مجبور به زمانی که فاصله، توجه به زمان بازیابی، اجازه ندهید که ادراک از پس انداز فیزیکی، این پدیده فرعی نیست.  
 
  8، آموزش خصوصی، بازگشت مرحلهای خوک، تسلیم نشوید، دلایل دیرکردن، استراحت کامل آنها را بررسی کنید، تا بتوانید بهبودی فیزیکی را بعد از اینکه ایستگاه پرش نیز امکان پذیر است، بررسی کنید.  
 
  9 حالت فرایند تشکیل: آموزش - بهبود - بهبود و سپس آموزش - و سپس بازیابی - و سپس بهبود می یابند. روش های بازیابی عبارتند از: مصرف - خستگی - استراحت - انرژی - ورزش.  
 
  10، از طریق پرواز خانگی با آموزش خصوصی، عضله سینه کبوتر تغییر در روند این است:  عضله سینه به شکل  "U"  - "V" است  -  (قسمت قفسه عضلانی عضله)، روند عصبی عضلانی است: سخت - بازی  
 
  11 استفاده از مواد مخدر برای استاد، جلوگیری از تحویل منظم مواد مخدر، تغذیه و مقدار مناسب خط، کمبود پر شدن و مسمومیت بیشتر، مواد مغذی اضافی نیز مشکل است.  
 
  12،  بر روی پرندها تمرکز و توجه کنید ، عملکرد کبوترها را همیشه در بالاترین حد نگه دارید.  
 
  13 پرواز خانگی، ارتفاع پرواز گروهی نسبت به پایین پایین، عبور از روی‌ پشت بام و سقوط های موشکی  یعنی سرعت پرواز بهبود یافته است، به حد رسیده است و برای اموزش جاده اماده شده است. 
 
  14،  پس از خارج شدن در خانه از قفس، کبوتر نر  به سرعت میخواهد به جاش برود ،آن را بلوک نکنید، اجازه دهید به لانه برود و، مشاهده کنید که آیا  به سرعت برای اشغال لانه شیرجه میزند ، اگر آن اینکار کرد یعنی به اوج لانه دوستی یا جفتش رسیده است و این  یک عملکرد عالی در بازی است ، توجه به مکمل های غذایی کبوتر کنید . از آنجا که به چنین اخلاقی رسیده است در هنگام غذا خوردن ترس از دیگران برای اشغال لانه خود را دارد،  بنابراین کبوتر های دیگر غذای، آنه را می خورند  و برایش ته مانده میماند و آن هم میخواهد سریع تر بخورد، ترس از غذا خوردن زمانی که دیگران به دلیل لانه اش، بنابراین . عملکرد فیزیکی کوتاه مدت بسیار خوب دارد و برای در حد نگه داشتن باید تغذیش را دقت کرد و، به راحتی منجر به توهم بدنی می شود، بازی واقعی از دست دادن یا دیرکردن آسان است. برای مقابله با چنین کبوتر، بهتر است که غدایش را در  لانه خود بخورد،  و آن را بر روی رشته مصرف فیزیکی خود نگه دارید.  
 
  15،  اموزش در خانه برای پرواز کبوتر مسابقه نمیتواند فایده زیادی داشته باشد با آموزش جاده  کبوتر شروع به آموزش جاده، عملکرد پرواز خانه باید بیشتر و قوی تر شود، منعکس کننده افزایش فیزیکی. هیچ پرواز در خانه ای نمی تواند عملکرد کبوتر را درک کند، نمیتواند برنامه مرحله بعدی را انجام دهد، بلکه نشان می دهد کبوترها عملکرد ناسالم را دارند. همچنین اگر هم با اب هوای مشابه هم در خانه اموزش دیده باشد باز نمیتواند کبوتر را در خانه به حد برساند اموزش در روی بام برای مدت اندکی کافی است.   
 
  16،  
 
  17، فکر نکنید که الکترولیت یک محصول تغذیه است، تعداد زیادی از تغذیه را به کبوتر ها جایگزین نمی کند، به جای آنکه عسل به جای الکترولیت، بهتر ببینم.  
 
  18، آموزش آغاز شد، ترکیب خوراک ذرت حداقل 30٪، پروتئین بهترین جایگزین شده با آمینو اسید برای کاهش بار در کبد، برای استفاده از ارزن برای خنثی کردن تعادل اسید مواد غذایی است.  
 
  19، پس از تمرین 100 کیلومتر، یک هفته کامل  را برای حفظ تنفس نخوابانید،  حداقل یک بار در هفته برای تسکین مواجه نکنید، کبوتر را در حال گشتن ازاد بزارید‌تا خستگی بصورت انرژی جنبشی از بدن خارج شود نه اینکه استراحت کامل و انرژی ارام از بدنش خروج کند.  
 
  20، جلوگیری از عجله، تغذیه  پس از  یک ساعت   کامل است. 
 
  21، روزهای  تجربه بد کبوتر در دوره اموزش است ، کبوتر  فقط می دانند که چگونه می توانند تغییرات آب و هوایی بدست آورند. ورزش هوشیار شجاع، روزهای باد برای تسلط بر تلاش، پرواز همچنین نیاز به مهارت دارد.  
 
 مربی رهبر کبوترها هستند و مربی گری خوب میتواند کبوترهای خوبی را اموزش بدهند تا رهبر کبوترهایتان در اسمان بتوانند بخوبی تیم پروازیتان را سوق دهند 



با تشکر از سایت باشگاه ایران ( ir pipa ) *****




مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
جعفرمعافیان سه شنبه 11 مهر 1396 16:45:16
عالی بود
سعید جمعه 7 مهر 1396 8:37:18
بسیار اموزنده👏👏👏
سعید جمعه 7 مهر 1396 8:37:17
بسیار اموزنده👏👏👏

آمارگیر وبلاگ