بازگشت
1396/7/7 (( 26 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

یکی از بالاترین جوایز در ایالات متحده است. از سال 1983 به بعد، یک بار در سال. این یک بازی مراقبت نگهدارنده است که خوانندگان از سراسر جهان می توانند به آن ملحق شوند، اما باید AU و IF فوت را تنظیم کنند. 
  این رویداد توسط FVC (Valley Valley Fernando) در دره فرناندو در قسمت شمالی لوس آنجلس، جنوب کالیفرنیا، که یکی از باشگاه های کبوتر در ولسوالی فرناندو است، برگزار می شود. 



  "پرنده برف" FVC نماینده تاریخ کبوتر آمریکایی است. "Snowbirds" که کبوترهای ملی مسابقه ای و علاقه مندان اروپایی و کانادایی را جذب می کند، به عنوان کبوتر طبقه جهانی شناخته می شوند و نژادهای شدید در ایالات متحده هستند و بالاترین جایزه کبوتر مسابقه ای را دارند. بیش از 100 میلیون دلار 
  از سال تقویم رکورد مسابقات Snowbird دیده می شود، ایالات متحده هاوایی، نیوجرسی، اوهایو، ایندیانا، فلوریدا، تگزاس، شمال کالیفرنیا و سایر مکان های مسابقه کبوتر معروف کبوتر، در "نژاد آدم برفی" برنده شده اند، برنده جایزه های بالا. آقای مایک-گانوس که با طرفداران چینی در ایالات متحده آشنا است، کبوتر مسابقه ای را به FVC فرستاده است تا تقریبا هر ساله در مسابقه Snowball شرکت کند؛ زندگی در تگزاس آقای بری یو کبوتر خود را به FVC فرستاده است تا در "Snowbirds" شرکت کند و کبوتر مسابقه ای آنها جایزه های بالا را کسب کرده و جوایز زیادی را در "Snowbird" این 
  "گلوله برفی" یک نژاد کبوتر جوان، سیستم مراقبت پرستار، FVC برای بازی برای ایجاد یک سیستم مراقبت کامل پرستار است. از آوریل هر سال تا ژوئن کبوتر، در حدود اواسط سپتامبر هر سال، شروع به تمرکز بر آموزش. از ماه نوامبر، مقدماتی و نهایی را وارد کنید. در "نژاد آدم برفی" برای شیانگ شرکت کنید که در غلبه بر FVC در طول تمرین با ردیف شخصی از آموزش خصوصی خود ملاقات کرد.
  فاصله نهایی Snowball معمولا 350 مایل - 560 کیلومتر یا 400 مایل - 640 کیلومتر است. "Snowbird"، معمولا یک ردیف از 350 مایل - 560 کیلومتر یا 400 مایل - 640 کیلومتر مسابقات - Snowbird Futurity، Snowman برای کسانی که می توانند کبوتر خود در کبوتر باشند کبوتر Foster با هم برای شرکت در بازی در این فصل، یک بار دیگر به "مسابقه آدم برفی" به اوج واره، بازی در همان زمان برای شکست خورده در "Snowbird" در کبوتر غواصی برنده، ارائه یک بار دیگر از فرصت های رقابتی. 
  در سال های اخیر، کمیته برگزاری مسابقه  «گلوله برفی» نیز با توجه به رقابت کبوتر در پیش نمایش ها، پرندگان برفی و  سه برنده  در نتایج، سه بهترین کبوتر مسابقه، «طلای سفید» را افزایش می دهد. 
  پس از "Snowbird"، کبوتران فرستاده شده به بازی های Foster در FVC برای طرفداران کبوتر باقی مانده بودند. سیستم مراقبت پرستار، تبادل کبوترها و تبادل کبوترها را ارتقا داد که به توسعه کبوتر آمریکایی کمک کرد. 
  مسابقه کبوتر قدیمی FVC از 130 مایل تا 210 کیلومتر به 600-700 مایل تا 1000 کیلومتر است. گرچه پول جایزۀ نژاد کبوتر قدیمی زیاد نیست، اما بسیار شدید است، به دلیل ورود کبوتر، سن کبوتر نیست و حلقه پا کبوتر موضوع را محدود خواهد کرد، مالک غرفه، اغلب پس از حیاط در " کبوتر "به نژاد کبوتر قدیمی است. هر ساله مسابقه کبوتر قدیمی FVC به عنوان کبوتر کبوتر آمریکایی در مسابقه رقابت FVC به نظر می رسد.
  بزرگترین تعداد مسابقات در ناحیه دره فرناندو FVC و FHC (Foothill Concourse Pigeon Club، یکی دیگر از باشگاه کبوتر بزرگ در دره فرناندو) و سایر باشگاه های کبوتر در دره فرناندو دره ویلای آمریکا (ترکیب دره بزرگ). این لیگ یک کبوتر جوان و نژاد کبوتر قدیمی است که یک بازی دیگر در جنگل کبوتر دره فرناندو است.



  تعداد زیادی کبوتر در دره فرناندو وجود دارد که کبوترهای حرفه ای هستند که کبوتر را بالا می برند و در زندگی کبوتر شرکت می کنند. یکی از معروف ترین fanciers آمریکا، رقم بالای آقای لارنس برادران فرناندو مسابقه باشگاه (اد لورنز، پیتر لورنز)، مارتی - آقای لوندین (مارتی لادن) در میان fanciers حرفه ای هستند. همچنین با چهره محبوب چینی آقای سو Wei، که در منطقه Fernando دره زندگی می کند، در FVC برای شرکت در مسابقه کبوتر آشنا است.

 
  با تغییرات، FVC بسیاری از اعضای به کشورهای دیگر منتقل زندگی آمریکایی، آنها را ورزش کبوتر FVC روح مسابقه کبوتر به یک محیط جدید، شد بودجه ای به منظور ورزش کبوتر محلی، ترویج توسعه ورزش کبوتر محلی این 
  طرفداران تایوان و اعضای FVC تماس و تبادل بیشتری داشته اند، برندگان "برفی برفی" به این ترتیب به تایوان می آیند. با افزایش کبوترهای بین المللی، "Snowbird" نیز به طرفداران چینی آشنا است. "فصل Snowbird" برنده کبوتر سرب از طریق کانال های مختلف را به پکن، شانگهای چین و دیگر استان ها و شهرستانها fanciers انبار، این "فصل snowbird" برنده فرزندان کبوتر، در چین مسابقه کبوتر اهلی برای ایالات متحده از "پرنده برف" برنده افتخار، به عنوان مبادله کبوتر چین و ایالات متحده در داستان است.






مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
حجت جمعه 21 مهر 1396 9:18:3
بسیار عالی

آمارگیر وبلاگ