بازگشت
1396/7/9 (( 18 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

کبوتر خوب باید از اندازه متوسط باشد ، یعنی طول مناسب ​​و وزن باشد. تعادل و هماهنگی مهم ترین شرط برای ظهور کبوتر خوب است و طول و وزن به طور دقیق با تعادل و هماهنگی بدن ارتباط دارد. 


در رده مسافت های مختلف، کبوترها ممکن است  بیش از حد بزرگ یا کوچک باشد اما بیشتر قهرمانان دارای اندازه متوسط ​​هستند.

 بعضی از مردم فکر می کنند که کبوتر های دوربرد و کبوتر های بسیار طولانی، دارای استقامت کامل پرواز هستند، بدن مورد نیاز بلند و باریک، در حالی که کبوتر های مسابقه ای کوتاه مدت مورد نیاز برای شورش سرعت بهتراند ، اندازه کوتاه و مثلثی مناسب تر بهتر است. در سال های اخیر  قهرمانهای بلند مسافت، اندازه آن متوسط ​​است.

طول جناغ و طول دم از کبوتر متوسط ​​است. سینه کوچک متوسط ​​و ضخیم کم بدن نامیده می شود. قبل از یک نوع استقامت، دومی یک انفجار بهتر است. نوع کوتاهی از بدن، بازی کوتاه نقش مهمی است، و نقش بازی از راه دور و فوق العاده طولانی مشخص نیست. 

بنابراین، در پایان چه مقدار وزن متوسط ​​است؟ وزن کبوتر کامل باید در محدوده 440 تا 500 گرم باشد. کبوترهای ماده 400 تا 480 گرم باشد. 


افرادی که استفاده از مقیاس های الکترونیکی و اندازه گیری ندارند، تنها با توجه به تجربه خودشان. هنگامی که یک کبوتر را در دست میگیرند ، انگشت شست در مقابل پشت کبوتر فشرده می شود و چهار انگشت شکم کبوتر را نگه می دارد، انگشت ها  همه سمت چپ است. وزن کبوتر سبک باشد فشار کمتر داد ، وزن را با وزن کم کنید یا با کبوتر ها همان اندازه یا کمی سبک تر ببینید. به طور کلی، این کبوتر پر از اندازه متوسط ​​است. اگر شکم بزرگتر از یک انگشت است،  احساس وزن سنگین تر از بدن کبوتر است. 


با تشکر از سایت باشگاه ایران irpipa.ir




مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
محرم اقایی پنج شنبه 13 دی 1397 21:33:36
سلام خسته نباشید من هرچه میخوام ثبت نام کنم نمیتونم اگه لطف میکنید بندرو راهنمایی کنین
سعید پنج شنبه 20 مهر 1396 21:48:42
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آمارگیر وبلاگ