بازگشت
1396/7/12 (( 39 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

گابی واندنابی موفق ترین مربی بلژیک در 


سال 1974، حقیقتا، ، گابی  داستان افسانه ی خود را آغاز کرد. در آن سال، او ازدواج کرده، و این که او اعلام کرد: "حالا من درست مثل پدر من، تبدیل به یک عضو کامل از کبوتر حرفه ای شدم ." این است همسرش، کریستینا، در تعجب او بود. کبوتران جدیدی را برای آینده جفت زوج جوان به ارمغان آورد. و این بدان معنی است که اوقات فراغت آزاد بسیار کمی خواهد داشت و تعطیلات معمولی هم وجود نخواهد داشت.با این حال، کریستینای خوب و محترم هنوز آماده است تا بیشترین کمک را به عشق گابی، مانند دیگر زوجها ، ایجاد کند. 


  تا امروز، آنها باهم زندگی قابل توجه دارند  و کریستینا یک مادربزرگ واقعی کبوتر است  ، اما او به عنوان کبوتر بلژیک هنگامی که کبوتر در حال آمدن بود به عنوان هیجان زده غیر عادی علاوه بر این، در مقابل چهره او در مقابل کارهای سنگین کبوتر، به منظور کاهش بار گابی، او برای دست بردار نبست . حتی بیشتر قابل ستایش این است که ثروتمندانه از عشق است که درک و فهم زیادی دارد. همانطور که مردم می گویند: "ورزش کبوتر یک ورزش مبتنی بر خانواده است و Dentergem قطعا یک نمونه از این است." 


  در سال 1978، Wontergemstrant و خانه را ساخت. اولین گروه کبوتر تنها 30 عدد  بود که از پدرش، جنلیکس به دست آمد. در آن زمان پدر خود را در اوج زندگی بود، Flanders غربی (Westflandern) بسیار معتبر رقبای اوسط، غرب فلاندرز در فاصله بینندگان برجسته. پدرش خود را بر اساس کبوتران مشهور از والئرت Desment Matthijs، Pol Bostijn و Lucien Verstraete ساخته است. خانواده کبوتر



    پدر گابی پدر خانواده کبوتر است، تنها برادر خانواده اش به منزله پدر کبوتر کار می کرد. او شروع به کبوتر در سال 1974 کرد و با نام خود به رقابت پرداخت.در ابتدا کبوتر جوان شرکت کردند، اما با سن، بیماری قلبی مکرر بود و تنها در نژادهای کبوتر شرکت داشت (کبوتر یک ساله و بزرگتر از یک ساله). 


عملکرد شخصی    1992 کامل قهرمان آرژانتین / 30909     پرنس 

    مسابقات بین قاره ای اورلئان / 585 پر و لیمون دونده در سال 

1985/6991 پیاتی 2/1435، 20/2748 پر، قهرمان والیبال Anguleme / 2450 پر، قهرمانی Limonian / پرندگان 2309، قهرمانی استان ولز Potter / 2713 

    یان 1988 مسابقات بورگز مسابقات قهرمانی ملی / 16132 پرنیانسایر اطلاعات


  گابی معتقد است که او یک پرورش دهنده هیبرید است و به نوعی درست است. اما ما باید توجه داشته باشید که معنای اصلی از مسافت های کوتاه هیبریداسیون ورزش کبوتر. در ویکتور Vansalen از کتاب "اصلاح و رقابت مدل،" پرفروش ترین با توجه به چن شو Gommaire Verbruggen: ترکیبی بدان معنی است که دو جفت کبوتر در شش نسل مربوط نیست. بر طبق این نظر، hybridization یک پورتال دیگر است. اما زمانی که ما می دانیم، اگر ما به دقت آن را مطالعه کنیم، خواهیم دید که تقریبا همیشه می آید از کبوتر همان قدیمی در بهترین روروک مخصوص بچه ها فلاندر. 


  گابی به نمایندگی از شجره کبوتران به نام : شماره ریزه اندام، تعداد عشق نیش می زنند، جنرال الکتریک لیت، Wittenbuik، که عشق به نشستن، فدر، Kelong نیکل، توربین، Molniya و . جیمز باند. گابی طلایی مالک  m&D اوانس از هلند. نپتونوس دختر spy در باشگاه میلیون دلار دوم شد در سال ۲۰۱۰ و برنده ۱۲۰ هزار دلار شد‌. فیدل برادر کلین مقام دوم مسابقه بورژو مقابل ۶۹۱۱ کبوتر. 

 

   ، Wittenbuik و Molniya، ساده لوح آشنا، با راست او. شماره ریزه اندام، Kelong نیکل، B81-3238253، اساس مادر خود خود را می کند پرواز نیست، تنها دستاوردهای پرورش، نسل های آینده در سراسر جهان است، برنده جوایز متعدد؛ Wittenbuik، Wittenbuik، B88-3206112، شماره ریزه اندام نائوکو، خود را او موفق به کسب قهرمانی 12 بار، شش بار نفر دوم، زیر یکی دیگر از  پایه قلم و دفترچه یادداشت پس از شماره فرزند پسر ریزه اندام نیز جوایز متعدد را دریافت کرد. ، Kolonel، B92-3233008، Wittenbuik ناست خود موفق به کسب دو عنوان، نفر دوم دو بار، هفت بار ده ملی؛ Molniya، Bliksem، B98-3158062، ، شش کشور. گلوریا از تبار خونی ویتنبیوک مقام دوم آس مسافت بلند kbdb در سال ۲۰۱۳ و چهارم ملی لیموژ بین  14271 کبوتر . لیجزرن آس با چندین مقام آس ملی. آس گابی پسر لیجزرن آس که توانست برنده آس مسافت بلند  bds شود.  پسر بیلکسم بنام رودی با شماره پلاک bo6.3008003. سوپر رمئو در  kbdb یک آس ملی سال ۲۰۱۳. نیو بیکسم با چهار قهرمانی. تکس بیلکسم با چهار مقام اول. جاستین بیلکسم مادر چند قهرمان. 


نژاد گابی بصورت انبوه بین مربی های حرفه ای جهان بکار گرفته میشود از جمله اقای جینکو گیکو. برت واندن برگه از بلژیک که در زمان کوتاهی از مربی گریش مقامهای بسیاری کسب کند یکی از کبوتران بنام خانوم گابی در مسابقه گلدن اسپورن بین ۳۰۹۰ مسابقه دهنده‌. اقای بارت دبوسچر با کبوتر مکسنس تبار


خونی بیلکسم توانست چهار مقام اول کسب کند.  


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
احمد جمعه 21 مهر 1396 17:22:9
سلامدعالی

آمارگیر وبلاگ