بازگشت
1396/7/26 (( 20 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test
جفت کردن کبوتر بین A و B تفاوت دارد
    کبوتر ویژگی های وراثت قوی دارد، اما اغلب می گویند که کبوتر خون قوی دارد. کبوتران نوع B ضعیف و  ژنتیک پنهان میگویند ، به طور کلی به عنوان کبوتر پل شناخته می شود. رابطه ژنتیکی بین دو کبوتر یک انتقال یکنواخت بین انتخاب کبوتر ها در هنگام انتخاب دو افراط و انتخاب قوی ترین ویژگی های ژنتیکی است، B ویژگی های ژنتیکی ضعیف ترین را انتخاب می کند. A B فرزندان از پرها، اندازه، شخصیت و غیره مانند واریته قوی A، B ویژگی به طور کلی به نسل بعدی ندارد ، چرا که بیشترین میزان ارث ژنتیکی ژن A، نرخ کبوتر خوب بسیار بالا است. A A با فرزندان B B بر روی پیچیده، شکل بدن، رنگ پر فرش متفاوت است و حتی با رنگ AB کاملا متفاوت از نوع رنگ پودری ظاهر می شود، این با نرخ کبوتر خوب بسیار کم است A B فرزند A نیز وجود دارد، با بازی، اندازه، رنگ پر و غیر مرتبط. کبوتر قهرمان در داخل هر دو یک ژنتیک قوی کبوتر دارای کبوتر ژنتیکی ضعیف مانند گونه های ماندگار است که هنوز هم دو افراط را انتخاب می کنند. 

    بسیاری از استادان اروپایی قادر به شناسایی کبوتر هستند و توانایی قوی برای شناسایی کبوترها به طور کلی برای شناسایی کبوترهای ناشناخته B با ژنتیک قوی است.شناسایی کبوترها با تطبیق با نسل کبوتر به دست می آید و نسلی از کبوتر های مختلف همانند نسلی است که ویژگی های خاص خود را نشان می دهند. کبوترها تقریبا در هر خواننده هستند. طبیعت مخفی همان نیست، بهترین نوع مستقیما خصوصیات خوک کبوتر نیست. 

    حتی در اروپا، افرادی که به طور مستقیم قادر به شناسایی کبوتر هستند نیز نادر هستند. نمیتوان مهارتهای افرادی را که روش دیگری دارند، با رنگهای متفاوت به کار برند خصوصیات ژنتیکی قوی کبوتران به طور کلی می توان به زاد و ولد به نسل بعدی به ارث برده، خصوصیات ضعیف ژنتیکی نسل کبوتر به طور کلی پر رنگ خود را نشان نمی دهند. با توجه به این ویژگی، می تواند توسط کبوتر B برای شناسایی کبوتر A شناسایی شود. از ویژگی های ژنتیکی ضعیف کبوتران B برای شناسایی کبوتر ها،  (مطابقت با رنگ های مختلف) از پرهای فرزندان برای تعیین اینکه آیا کبوتر  است، تایید شده است.رنگ های مختلف می تواند در ارتقاء کبوتر، فرزندان از نتایج، و نتایج رنگ پرهای کبوتر از همان نوع کبوتر به طور کلی کبوتر، پر رنگ های مختلف کبوتر به طور کلی کبوتران B. 

    پرورش: ویژگی های ژنتیکی قوی کبوترانی که از فرزندان خود متولد می شوند صفات ژنتیکی ضعیف کبوتران B می توانند بیشترین درجه ژنتیکی را با کیفیت خوب داشته باشند. مناسب برای معرفی کبوتر، می تواند به سرعت ایجاد سویه جدید است. همان سويه A B (از جمله کبوتر خواهر) مي تواند ويژگي هاي سويه ها را براي جلوگيري از تجزيه کاهش سويه ها افزايش دهد.

    استفاده ترکیبی: اگر ویژگی های ژنتیکی قوی کبوتر با ویژگی های ژنتیکی ضعیف کبوترهای B از کبوتر های پایدار باشد، احتمال موفقیت آنها بسیار زیاد است. هرچه فشار قوی تر باشد، نمره بهتر است.

    معرفی کبوتر توجه: کبوتر های خوب در یک سو عموما بهتر از عملکرد ضعیف توانایی ژنتیکی کبوتر هستند. تفاوت بین گونه های مختلف کبوتر، بهتر است که کولی، کبوتر  بهتر است. نتایج تک مرحله ای شانس خوب است، برای انتخاب کبوتر چند خط یا خط مستقیم در موفقیت کبوتر  معرفی شده است. 

    A A، B B گاهی اوقات می تواند کبوتر را مسابقه دهد، اما نرخ کبوتر خوب بسیار پایین است A B نرخ کبوتر خوب است بالاترین، قهرمان قوی کبوتر اروپا مسابقه باید از این تئوری پرورش استفاده کنید. من وقت دارم که صحت زمان را نشان دهم.
قانون مندلیان تایید می کند
    شکل زیر یکی از تجربیات کلاسیک مندل را نشان می دهد، جایی که او مفهوم ژنتیکی خود را با تجربیات هیبریدی نخبه نشان می دهد. 

    مندل استدلال می کند که ویژگی ژنتیکی زیر دریایی از والدین و والدین زن است و سپس این صفات را به نسل دوم منتقل می کند نه فرزندان. 

    پدر و مادر هوموسیگوت پدرش را اسمش  (نخود گرد)‌میزاریم‌و مادرش را (نخود چین و چروک)، هر یک از والدین یک بازی انتخاب شده ، S یا S تولید می کنند و زیر ژن تولید شده پس از هیبریداسیون هر دو Ss و فنوتیپ نخود دور است هنگامی که زیر نسل از تقاطع خود، آن را تولید دو نوع سلول های تخم مرغ، S و S، دو اسپرم، S و S وجود دارد. این گاست ها به صورت تصادفی ترکیب می شوند تا چهار ثانیه به چهار شکل تشکیل شوند. سه مورد از این فنوتایپ ها عبارتند از نخود گردویی، در حالی که چهارمین چاشنی نخود است.بنابراين نسبت دو فنوتيپ 3: 1 است. فنوتيپ ژنوتيپ نخود چروک ممکن است تنها نوع ss باشد و فنوتيپ ژنوتيپ نخود دايره اي است، يک اس اس، دو نوع Ss است. بنابراين، در نسل دوم، دو هموزيگوت (SS، ss) و دو هتروزيگوت (Ss) هستند. 

    از آنجا که فنوتیپ دور است، دو ژنوتیپ SS یا SS وجود دارد، بنابراین ما فنوتیپ دایره ای را نسبت به نوع چین و چروک داریم، نوع چین و چروک نسبتا پنهان است. 

    بجای استفاده از کبوترهای ارثی قوی به جای نخود دور، و قوانین مندلیان را به نخود فرنگی با صفات ژنتیکی ضعیف اعمال کنید. 

    استفاده از پرورش کبوتر ویژگی های ژنتیکی قوی کبوتر  برای مطابقت با ویژگی های ژنتیکی ضعیف نسل کبوتر برای نشان دادن ویژگی های A. اما F1 فقط ویژگی های ژنتیکی قوی این وضعیت را به کبوتر ها نشان می دهد که کمی متفاوت خواهد بود، زیرا برخی از ویژگی های ژنتیکی قوی کبوتر خود، آزمایش منل با نمونه خالص نیست. ژنهای آن تمایل به یک رنگ پر، فرزندان اغلب فقط یک رنگ پر، ژن را با پرهای دیگر مخلوط می کنند، و همچنین ممکن است نشان داده شود.

    این که آیا ویژگی های ژنتیکی قوی کبوتر یا ویژگی های ژنتیکی ضعیف Pige خود نیز F1 است یا بین آنها یک جفت A A یا B B است، طبقه بندی F1 self submission است. ژنهای سنگین و قابل توجهی بین آنها وجود دارد و شرایط آنها بسیار پیچیده تر از F1 تولید شده توسط هیبریدی مندلیان است. هیبریدی مندلیان با توجه به همپوشانی قابل انتقال ژن F1، F1 را به دست آورد، احتمال شانزدهم برای کشیدن ژن به طور کامل معادل با جفت اصلی نخود گرد و یا نخود چین و چروک است. کبوتران بین خود F1 بسیار پیچیده است و بسیاری از کبوتران خود کبوترهای هیبرید هستند، می توانند بیش از حد با ژن همخوانی داشته باشند، ممکن است 1/4 احتمالا 1/8 بیشتر احتمال دارد 1/16 باشد، امکان بهره برداری از ویژگی های کبوترهای مورد نظر شما بسیار کوچک است و محبوب بودن این بسیار کم است.

    میزان F1  کبوتر خود بسیار پایین است، بنابراین سعی کنید از breeding F1 بین جفت جلوگیری کنید. راه حل این مشکل این است که دوباره در F1 F1 قوی ترین ویژگی های ژنتیکی کبوتر ها (یعنی کبوتر) را پیدا کنید تا با ویژگی های ژنتیکی ضعیف ضعیف ترین کبوتر ها (یعنی کبوتران B) فرزندان می توانند پایدار باشند تا شما را برای رسیدن به هدف نشان دهند. 

    به خوبی شناخته شده است که ترکیبی F1 قوی ترین است، و این نه تنها در پرورش کبوتر منعکس شده است، گیاهان و حیوانات دیگر قابل استفاده هستند. به طور گسترده ای استفاده می شود محصولات ترکیبی، آموزش Yuan Longping آکادمیک برنج با عملکرد بالا برنج هیبرید است. کشاورزان در حال حاضر نوعی از نسل F1 ترکیبی هستند، اگر نسل هیبریدی برای ماندن گونه ها، سال دوم تولید باید بسیار پایین باشد، یعنی با استفاده از F1 از مقاربت می تواند الزامات کشاورزان که محصول را می دانند را برآورده کند. 

    برای خلاصه کردن، یعنی پرورش کبوتر مسابقه تا آنجا که ممکن است برای جلوگیری از وضعیت F1 خود F1 است برای جلوگیری از ویژگی های ژنتیکی قوی A A یا خصوصیات ژنتیکی ضعیف ضعیف B B بین جفت شدن. وضعیت ایده آل است "هر بار که کبوتر ها F1 هستند". با ویژگی های ژنتیکی غالب قدرت کبوتر کبوتر برای مطابقت با خصوصیات پنهان ژنتیکی کبوترهای B، به منظور رفع نیازهای ما، دسترسی پایدار به نسل هیبریدی F1. 

    با قانون مندلیان، F1 احتمال بسیار کم تولید یک ویژگی ژنتیکی قوی دارد و اکثر از F1 برای پرداخت خود استفاده می کنند و یک پدیده ژنتیکی قوی از پدیده کمبود کبوتر وجود دارد. تعداد کبوتر از ویژگی های ژنتیکی قوی پرورش دهنده نتیجه را تعیین می کند.من به کبوتر  خيالي نرسيده ام و برآورد کرده ام که نسبت کبوتران با ويژگي هاي ژنتيکي شديد در کبوتر  حدود 1 تا 1 ، کبوتر با کیفیت حتی اگر یک ویژگی ژنتیکی قوی است که بالاترین نیست، عملکرد نیز بسیار با ثبات است. کسانی که دارای 1،2 و 2، 3، تنها کبوتر فقط از جاده میآیند، کبوتر گاهی خودش را  نشان میدهد یا بعضی از خانوداش  . هیچ  مناسب نیست در  انبار وجود داشته باشد‌ و شانس کبوتران کمترین است. 

    اگر چه کبوتر داخلی در سال های اخیر بهبود یافته است، اما تشکیل کبوتر بسیار نبوده ، وزارت پرورش برای تولید ویژگی های ژنتیکی قوی کبوتر. در مقایسه با یکدیگر: همان منطقه کبوتر، شهرستان اغلب کمتر از شهر است. کبوتر در مناطق مختلف، شرایط اقتصادی بهتر از شرایط اقتصادی فقیر است. منطقه سنتی کبوتر قوی تر از منطقه بعدی است. اما در مقایسه با اروپا و ایالات متحده هنوز هم خیلی بدتر است، این نقطه از معرفی این جهت دیده می شود. 

    دلایل فوق برای این تفاوت ها برای انجام یک آماری، باید یک کبوتر و کبوتر در کار باشد. استنتاج من است با رعایت fanciers کبوتر محلی است، بر استنتاج بر اساس، نسبت کبوتر ریخته ویژگی های ژنتیکی قوی از خانواده کبوتر نزدیک تر از 11، با ثبات تر عملکرد آن، نمره بالاتر بهتر است کیفیت کبوتر. 

    من حدس می زنم که کبوتر کشور را در مبارزه با ویژگی های ژنتیکی کبوتر کبوتر توسعه می دهد، ما هنوز با تعداد کبوتر ها مبارزه می کنیم. دلیل اصلی چنین شکاف زیادی باید ناشی از نظریه ناقص پرورش باشد. 

    هرکسی که در "تعیین شده" این جمله را نباید نامعلوم باشد، بسیاری از افرادی که به عنوان کبوتر اروپایی با این وضعیت "مطابقت یافته" مواجه شده اند. اگر شما یک نظریه نسبیت مطابقت کامل ندارید، و درک کامل، آنها قصد ندارند "مسابقه را مشخص کنند". به طور خلاصه، نظریه اصلاح درست در هلند، هلند، به خوبی شناخته نشده است، به طور خلاصه، باید بسیار معمول باشد. 

    با استفاده از قانون مندل، A A با صفات ژنتیکی قوی و B B با خواص ژنتیکی ضعیف، میزان کبوتر خوب را بالا نمی برد. در غیاب تصادف، آنها باید یک جفت ویژگی ژنتیکی قوی از کبوتر A اختصاص داده، و دیگری فقط ویژگی های ژنتیکی ضعیف کبوترهای P است.

    برخی افراد ممکن است فکر کنند که پرورش بسیار عمیق است، درست نیست. F1 می تواند مزایای هیبرید را منعکس کند، ما می توانیم هنگامی که پرورش نسبت به این هدف می تواند رشد کند. سخت ترین کبوتر است، به دنبال آن خط پرورش برای به دست آوردن ویژگی های ژنتیکی قوی کبوتر کبوتر.
این بازی به معنای  خوب نیست

    بسیاری از مربی ها معتقدند که کبوترهای خوب باید دارای ویژگی های ژنتیکی قوی باشند؛ در واقع، این یک سوء تفاهم بزرگ است. فرزندان خوب به طور کلی ویژگی های ژنتیکی قوی پرورش دهنده ها را مشخص می کنند، اما این فرزندان همه ویژگی های ژنتیکی قوی کبوتر نیستند. اگر نشان دهنده ویژگی های ژنتیکی قوی باشد، کبوتر برای خرید به طور مستقیم به کبوتر قهرمان در خط نیست. چرا بعضی از کبوتر قهرمان نمی توانند فرزند خوبی داشته باشند؟ 

    شما کبوتر قهرمان را خریداری می کنید، از طریق کشف پرورش، با بسیاری از کبوترها، نسل دستاوردهای آنها ایده آل نیست، پس اکثر کبوتر ها خصوصیات ژنتیکی کبوتران B هستند. دلیل اصلی اینکه شما نمیتوانید کبوترهای خوب را انجام دهید عبارتند از: " کبوتر شما ژن خوبی ندارد "، که در یک استدلال هوشی قوی اروپایی نقل شده باشد ، به طور خاص . این جمله بسیار کلاسیک است، یک فرد  اروپایی دعوت از کبوتر برای رفتن به کارشناس مشهور کبوتر معروف یک کلمه گفت. این جمله این است که چهره کبوتر را حفظ کنی، بلکه همچنین برای رفع میل دلالی، چون کبوتر B است. این تنها کبوتر به است، حتی ویژگی های ژنتیکی ضعیف کبوتر B، آمادگی جسمانی ارثی آن نیز به الزامات برنده شدن در بازی رسیده است و نمی تواند به عنوان یک کبوتر شبیه سازی مناسب باشد زیرا هیچ گونه ویژگی ژنتیکی از کبوتر فوق العاده برای مطابقت با آن وجود ندارد ، یا اینکه ریختن ژن های کبوتر قوی نیست که به ارث برده شود تا نسل های آینده بتوانند سطح قهرمانی را به دست آورند. اگر شما به دنبال نسل کبوتر قهرمان هستید، متوجه خواهید شد که فرزندان آنها، صرفنظر از آلودگی یا اندازه بدن، تمایل دارند ویژگی های این کبوتر قهرمان را بیان کنند. 

    این همان کبوتر قهرمان است، اگر به دست مربی قوی اروپایی باشد، این نقش عالی است. کبوتر قوی که به طور کلی نژاد پرورش می دهد، پرورش خط از زاد و ولد استفاده می کند. پس از یک دوره زمانی، کیفیت کرنش کاهش می یابد. معرفی یک کبوتر قهرمان یا کیفیت ژنتیکی مشابه آن ضعیف است، اما کیفیت خوب کبوترهای P، هر دو برای به دست آوردن عملکرد، بلکه بهبود فیزیکی، بلکه حفاظت از خط کجی منشاء خود را، به طور خلاصه، بسیاری از این مزایا هستند. 

با تشکراز سایت‌ باشگاه کبوتران مسابقه ای ایران irpipa.ir 





مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
حمید شنبه 19 فروردین 1402 1:52:6
خاک تو سر اون مترجم که این متن رو بعلت بیسوادی بی معنی کرده. ده بار هم بخونی باز متوجه نمیشی

آمارگیر وبلاگ