بازگشت
1396/7/27 (( 20 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

131#سیامک بهرامی_  باشگاه  تهران 


تجربه عملی از طرفداران دیگر مفید است


هر زمستان ما می بینیم که علاقه مندان به تعداد زیادی از جوانان بی فایده هستند و برخی از آنها اساسا دوره پرورش فاجعه آمیز دارند. این به طور کلی به این دلیل است که جوجه ها قادر به تخم گذاری نیستند؛ تعداد زیادی از تخم مرغ های خالی یا بدون تخم مرغ و البته مبارزه بین سخت ترین جفت های پرورش. درصد شکست ها به طور قابل ملاحظهای در مزارع پرورشگاهی که کمتر مجهز هستند، بالاتر است. چنین تجهیزاتی شامل یک سیستم گرمایشی و نورپردازی مناسب است که شرایط زندگی در اتاق را بهبود می بخشد.


آب و هوای باران خود را تحت تاثیر قرار درجه حرارت در حیاط خود و رطوبت، که متفاوت است و بسته به کلبه. قاعده کلی این است که حیاط خوب باید خشک باشد و اختلاف دما بین روز و شب باید حداقل باشد. به عبارت دیگر حیاط نباید مانند یک گلخانه در طول روز (خشک و گرم) و یک نیمه مرطوب و مرطوب یک شبه باشد. کبوتر می تواند با درجه حرارت بسیار بالا و بسیار کم مقابله کند، اما نمی تواند تغییرات دمای ناگهانی و زیاد را تحمل کند. علاوه بر این، پرندگان زوج تخم مرغی را در دمای بسیار سرد تولید نمیکنند ما لفت هایی دیده ایم که در آن هیچ یک جفت پرورش نر تولید نمی شود، هرچند هر یک از زوجین در سلامت کامل بودند. اگر این مورد در حیاط شما باشد، شما باید جفت های خود را با بیشترین سرعت ممکن جدا کنید و باید به دنبال بهبود خود باشید. گزینه دیگری این است که منتظر بمانید تا آب و هوا بهبود یابد، اما صبر و شکیبایی می کند. همچنین ممکن است روند پرورش سخت ترین جفت های خود را با تزریق هورمون شروع کنید، اما تنها در موارد استثنایی. کبوتر مسابقه ای ما دیگر پرندگان وحشی نیستند اما حیوانات اهلی شده اند. این به این معنی است که درمان مصنوعی از این پرسش نیست؛ این می تواند یک ابزار مفید در شرایط دشوار باشد.



بعضی از علاقه مندان خاطرات بد برای پرورش زمستان در سال های اخیر دارند. این دلایل به اندازه کافی برای آنهاست که فرآیند پرورش را بعدا در سال آغاز کنند. این، در واقع، یک مشاهده مهم است. ما متقاعد شده ایم که اگر بلندی چندین زمستان خشن مانند گذشته داشته باشد، بسیاری از علاقه مندان به زودی شروع به تغییر عادات پرورش خود خواهند کرد. یکی از دلایل این امر این است که جفت های پرورش شما در فصل زمستان سخت، فصل سخت تر پرورش را تجربه خواهند کرد. علاوه بر این، squabs زمان سختی برای زنده ماندن در شرایط آب و هوایی سخت خواهد داشت و برای آنها برای کشف محیط زیست و ایجاد اولین پروازهای خود دشوار خواهد بود. آلمان دارای زمستان های طولانی تر و سخت تر است، در نتیجه که به سختی هیچ گونه پرورش زمستانی وجود دارد. این نیز برای خوانندگان در هلند اعمال می شود. ما در برابر پرورش زمستانی علیه نیستیم


چند سال پیش متوجه شدیم بسیاری از مرغ ها که تخم مرغ های نابارور را تخم می گذارند و گاهی اوقات تخم مرغی هم ندارند حتی پس از سه تا چهار هفته. طرفداران فکر می کردند که آنها به دلیل یک خانواده کبوتر بیمار بودند، اگرچه هیچ یک از بیماری ها در میان کبوتران آنها یافت نشد. اگر شمار کبوترهای خانواده خود را در نظر بگیرید که علاوه بر مبارزه های اجتناب ناپذیر بین پرندگان نیز رشد نمی کند، می توانید میزان افت 25٪ در خانه خود را انتظار داشته باشید.


با این حال ما بسیاری از علاقه مندان را با 100٪ موفق شدن دوره پرورش در زمستان دیده ایم. آنها به وضوح راضی و مشتاق بودند. چگونه آنها را انجام می دهند؟ دلایل شکست و علت اشتباهات چیست؟ چگونه مشکلات را حل می کنی؟ این می تواند یک بحث جالب برای یک شب بحث باشد، اما یک چیز برای یادآوری وجود دارد: کبوتر مسابقه ای حیوانات خانگی است، نه پرندگان وحشی. کبوتر مسابقه یک موجود هوشمند است که در معرض تغییرات در روش های مسابقه قرار می گیرد، از یک گاو به سوی دیگر منتقل می شود و به تغییر شریک زندگی پرورش می دهد. مهم است که با استفاده از سیستم جدید هر یک بار در یک زمان، کبوتر را از بین ببرید. شما نباید بیش از حد در کبوتر خواسته خود را. ما رویکرد زیر را توصیه می کنیم: جادوگران جوان که تازه واردان گورستان پرورش اند، همراه با بیوه های بازنشسته قرار می گیرند: پرورش دهندگان جدید با پرورش دهندگان قدیمی در لانه پرورش نشستن. کبوترهای پرورش نر باید در طول یک دوره طولانی به یکدیگر و محیطی متفاوت بپردازند. هر یک از پرندگان باید بتوانند جعبه خود را بسته به موقعیت مکانی خود انتخاب کنند. این دوره گذار، ترجیحا در ماه نوامبر برگزار می شود، زمانی که کبوترهای دیگر از هم جدا می شوند. کوکهایی که زوج هستند (که دارای یک مرغ متفاوت هستند) و زوج های جوان که در حیاط جدید هستند، ممکن است برای چند روز همراه با زوج های قدیمی که در حیاط پرورش قرار می گیرند، زوج شوند. 

131#


131#

این میتواند قبل از دوره گذار، جایی در اواسط ماه نوامبر انجام شود. در طی این جفت شدن، مرغ ها با شریک، جعبه و محیط آینده خود آشنا می شوند. در این دوره شما نیز بیشتر در مورد تولید کنندگان جدید خود یاد خواهید گرفت. حالا شما خواهید دید که پرندگان نمی خواهند زوج باشند. شما همچنین می توانید cocks را که مرغ یا مرغ دیگری را انتخاب می کنند را شناسایی کرده و همچنین متوجه خواهید شد که کدام پرنده تمایل به مبارزه با بسیاری دارد. اساسا شما یک دید کلی از مشکلات را می توانید در دوره پرورش واقعی در پیش رو داشته باشید. این به این معنی است که می توانید اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از این مشکلات انجام دهید. پس از این فرآیند، کبوترها دوباره به هم متصل می شوند تا لحظه ای که لازم باشد دوباره آنها را جفت کنیم.


بهترین لحظه به لحظه جفت شدن در جایی بین پایان ماه نوامبر تا پایان ماه دسامبر، ترجیحا در آب و هوای خوب و زمانی است که عاشق یک روز است. به عنوان یک فریبنده مهم است حضور داشته باشد: به یاد داشته باشید که یک کبوتر مرد دیوانه می تواند همسر زن خود را بسیار سریع بکشد. در شرایط خنک و مرطوب، شرایط آب و هوایی نقش مهمی را در تعیین اینکه آیا دوره پرورش موفقیت آمیز است یا نه، و اینکه آیا مرغ ها تمام تخم های خود را در همان زمان قرار می دهند یا خیر. این مهم است اگر شما می خواهید یک دور همگن از جوانان. در این لحظات توصیه می شود کبوتر ها را برای 12 تا 15 ساعت روشن کنید تا کبوتر ها بیشتر هیجان زده و مایل به پرورش باشند. همچنین باید سعی کنید رطوبت را با کمترین حد ممکن با یک دستگاه خاص حفظ کنید. این خصوصا به لفت باغ مربوط می شود.


کمی قبل از پرورش ما کبوتر ما برخی از مکمل های ویتامین. ویتامین E در اینجا بسیار مهم است. شما می توانید آن را به آب آشامیدنی (ویتامین E محلول) و یا مواد غذایی (محلول روغن ویتامین E) اضافه کنید. برای اطلاعات شما، این ویتامین اغلب ویتامین باروری نامیده می شود. 


دلیل اینکه جوجه ها باید از مکمل های ویتامین E استفاده کنند، این است که به کبوتر کمک می کند تا هضم کلسیم را از خوراک خود بهبود بخشد. این کلسیم برای تشکیل پوسته تخم مرغ حیاتی است. یک هفته قبل از جفت گیری شما کبوتر می توانید برخی از نخود فرنگی و یا لوبیای اضافی و غیره را کمی مرغ را تحریک کنید. این اغلب به نام فلاشینگ نامیده می شود. پرورش پرندگان که تخم مرغ را ترک می کنند یا جوانان برای بیش از حد طولانی در هوای بسیار سرد کشف می کنند، تولید کنندگان خوبی نیستند. آنها باید از گودال پرورش خارج شوند. کبوتر پرورش خوب کاسه پرورش خود را ترک نمی کند زمانی که آن را بسیار سرد است، حتی زمانی که آن را گرسنه یا تشنه است.


باتشکر از سایت باشگاه ایران (irpipa.ir ) 


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ