بازگشت
1396/7/28 (( 19 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

 منبع: سایت پیپا

مترجم: صابر صالح زهی(البلوشی)

(باشگاه کبوتر مسابقه ای زاهدان)


نیکولاس گسیلبرخت بنیانگذار سایت پیپا و مرکز نخبگان پیپا( الیت سینتر مرکز پرورش پیپا)


نیکولاس در سال ۱۹۸۰ در یک خانواده مسافتی باز به دنیا آمد.پدر او دکتر کارلو گسیلبرخت (مربی موفق و همچنین جراح دامپزشک) است. و همچنین دو پدربزرگ او ریمی و والری  و پدر پدربزرگش موریس، و سه تا از عموهاش آندره، لوک، و جورج همگی به ورزش کبوتران مسابقه ای  مشغول بودند.و به این خاطر جای هیچ تعجبی نیست که نیکولاس نیز عاشق کبوتران و این ورزش مفرح و مهیج شده باشد.


در نوجوانی نیکولاس همیشه پیش پدربزرگ خودش ریمی میرفت و منتظر بود تا کبوتران به خانه برگردند.در سال ۱۹۹۵ که یکی از سخترین مسابقات بارسلونا در طول تاریخ بود نیکولاس در کنار پدربزرگ خودش ریمی وقتی که یکی از کبوتران بارسلونا برای او نشست حضور داشت.نیکولاس در جوانی لافت خودش را اداره میکرد اما پدر او کارلو دوست داشت که نیکولاس به درس خودش بیشتر اهمیت دهد تا اینکه وقت خود را در لافت با کبوتران بگذراند.


با اینحال از عشق و علاقه نیکولاس به کبوتران هیچ وقت کمتر نمی شد.او در سال ۲۰۰۰ پیپا را از اتاق دانشجویی خود راه اندازی کرد.و پیپا به سرعت تبدیل به بزرگترین خانه مزایده تبدیل گشت و همچنین سایت پیپا به بزرگترین و بیشترین بازدیدکننده سایت کبوتران در سراسر جهان مبدل گشت.در سالهای اول باید کارهای زیادی در پیپا انجام میشد.و به این خاطر کبوتران  برای مدتی از اهمیت کمتری برخوردار بودند.و این باید به سرعت تغییر میکرد.به این خاطر تیم پیپا به این فکر و نتیجه رسیدند که پیپا الیت سینتر را پایه گذاری کنند تا بهترین نژادهای کبوتر را پرورش دهند.کبوتران در دو لافت برتر مسابقه میدهند و آنها همچنین در وان لافت(تک آشیانه) نیز فعالیت دارند.


پیپا در ورزش کبوتران مسابقه ای تبدیل به یک قدرت بزرگ بلامنازع شد. پیپا مخفف بهشت کبوتران است که نام اصلی سایت میباشد زیرا تلفظ پیپا راحتر است.امروزه پیپا یکی از شرکتهای حرفه ایی در زمینه کبوتران مسابقه ای میباشد.


اهداف پیپا:

اول: در اختیار گذاشتن اخبار  به روز و درست و سریع در زمینه کبوتران برای تمام مربیان در سرتاسر جهان و جمع کردن تمام جامعه مسافتی تحت یک انجمن کبوتران مسابقه ای.

دوم: به عنوان یک تاجر به صورت  آنلاین،آفلاین و مزایده های عمومی بهترین و با کیفیت ترین کبوتران را به فروش رساند.

سوم:حفظ و جمع آوری بهترین کبوتران از لحاظ ژنتیکی در مرکز نخبگان پیپا( مسافت متوسط و مسافت بلند یک روزه) و مسافت بلند دکتر کارلو گسیلبرخت.


 ما میخواهیم با ترویج  و تمرکز بر روی ورزش کبوتر کشورهایی مانند بلژیک، هلند و آلمان این ورزش را در سرتاسر جهان معرفی کنیم و گسترش دهیم.چون این سه کشور مهد کبوتران مسابقه‌ای و مادر این ورزش مفرح میباشند.با فراهم کردن و در اختیار گذاشتن اطلاعات به روز و درست و دقیق درباره ورزش کبوتران به خصوص درباره ورزش کبوتر بلژیک،هلند و آلمان.و همچنین اطلاع رسانی درباره ورزش کبوتر کشورهای که در این عرصه فعالیت دارند.  ما با در اختیار گذاشتن شبکه بین المللی اینترنتی فرصت نزدیکتر شدن تمام مربیان جهان با یکدیگر و دادن فرصت برای بحث و گفتگو کردن و رد و بدل کردن تجربیات به همدیگر را میدهیم.فقط فروش کبوتران با بالاترین کیفیت.فقط فروش کبوترانی که تمام مشتریان ما را در سراسر جهان مبدل به قهرمان سازد. 

فعالیتهای اصلی ما شامل روزنامه آنلاین ( بزرگترین اخبار جهان در زمینه ورزش کبوتر)

فروش کبوتران با کیفیت به صورت مزایده آنلاین 

فروش کبوتران با کیفیت به صورت مزایده آفلاین

سازماندهی مزایده های عمومی برای فروش کبوتران با کیفیت. 

دفتر مدیریت برای کبوتران با کیفیت برتر

پرورش و نگهداری نژادهای منحصر به فرد در مرکز نخبگان پیپا( پیپا الیت سینتر)

 

بنابراین نتیجه میگیریم ما فقط نمی‌خواهیم اخبار را در اختیار علاقمندان بگذاریم. بلکه ما میخواهیم داغ ترین اخبار به روز و درست و دقیق را در اختیار علاقمندان بگذاریم.

ما نمی خواهیم فقط کبوتر بفروشیم.بلکه قصد داریم که کبوترانی با بالاترین کیفیت را بفروشیم.

ما نمی خواهیم فقط کبوتر پرورش بدهیم.بلکه میخواهیم بهترین کبوترها را که از بالاترین استاندارد جهانی برخوردار هستند پرورش دهیم.


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
محمدرضا پنج شنبه 9 آذر 1402 3:34:32
سلام چطور میشه فهمید شجره طیبه ادر شده برا کبوتر اصلی هسته یا تقلبی
محمدرضا پنج شنبه 9 آذر 1402 3:33:45
سلام چطور میشه فهمید شجره طیبه ادر شده برا کبوتر اصلی هسته یا تقلبی
مهرزاد چهارشنبه 21 دی 1401 12:29:0
چجوری باید صاحب ی کبوتر پلاکی عربستانی رو پیدا کنم
خرید کبوتر جمعه 16 دی 1401 23:35:3
خرید کبوتر
امیر دوشنبه 22 شهریور 1400 1:1:30
سلام

آمارگیر وبلاگ