بازگشت
1396/8/13 (( 30 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

تئوری چشم، یا نظریه چشم ، یکی از مهمترین مسائل در میان پرورش دهندگان کبوتر مسابقه است. با این حال، برخی از علاقه مندان به این موضوع معتقدند که راز انتخاب کبوترهای مسابقه ای قهرمان در چشم است.

Heidi Belgium 6033117-07، وارد شده از بلژیک، یکی از مرغ های مسابقه ای  بزرگ و تولید کنندگان سهام با کیفیت است. این یک زوج قدرتمند  است که از قوم معروف Kaasboer از قهرمان بلژیک گاستون ون دویور فرار کرده است.هدی، یک کبوتر با شکوه که از مارک کااسبور مشهور در بلژیک به دنیا آمده است، یکی از بهترین

مرغ های مسابقه ای و تولید کنندگان سهام با ارزش بالا هست . با استفاده از برخی از اصول اساسی نظریه چشم، چه این چشم کبوتر مسابقه بزرگ . در مورد آن به ما بگویید ؟

 

قدرت ژنتیکی هدی به عنوان یک پرورشدهنده در حال حاضر در سه نسل به سر می برد. گرهارد ون اسوهگن، مالک GJT Lofts می گوید که همیشه به دنبال تعادل در چشم، با رنگدانه قوی اما نه بیش از حد است.

رنگ های چشم Heidi نشان می دهد حتی رنگ نارنجی / قرمز رنگ در پس زمینه زرد. گرانول سبز نرم که با پایه زرد ترکیب شده است، به عنوان نشانه ای از کیفیت بالا و از علائم چشم قوی هست .

نظریه علامت چشم - دایره اول

دانش آموز به عنوان اولین دایره چشم شناخته می شود. دانش آموزان هدی نسبتا کوچک هستند و در یک "چشم باز" که به طور گسترده ای رنگی شده است، نشانه ای از یک مسابقه متوسط ​​و مسافتی با کیفیت است.

دانش آموزان از کبوترهای با کیفیت بالا باید شدید سیاه و سفید، نه خاکستری، به عنوان یکی از نشانه های چشم انداز خوب است. به طور کلی، انتظار می رود که دانش آموزان به خوبی شکل بگیرند، اما بعضی از دانش آموزان مستعار در میان پرندگان با کیفیت بالا یافت می شوند.

نظریه چشم علامت - دایره دوم

دایره سازگاری - دایره دوم - در برابر لبه بیرونی دانش آموز قرار دارد. بهتر است از طریق لوپ دیده شود. این در همه تغییرات از خاکستری، قهوه ای و سیاه و سفید، با اندازه و قدرت متفاوت است. ممکن است آن وجود داشته باشد چشم هیدی دارای یک دایره بسیار قوی از انطباق است: گسترده است، بسیار تاریک و عمیق، به این معنی که ثابت شده است.

مشاهدات خودم این است که وقتی با استفاده از یک حلقه قوی از سازگاری به "بلند کردن" حلقه های محو و رنگ های خارج از رنگ در دایره سازگاری برخی از کبوتران امیدوار کننده ای که کیفیت نشانه های چشم تولید کننده های بزرگ را دیده اند، نتایج بهتر به دست می آید.

نظریه علامت چشم - سومین دایره

"دایره همبستگی" اغلب دارای سایه های مختلف خاکستری و قهوه ای است. گاهی اوقات همان رنگ زرد یا آبی پایه ای است که از طریق لایه های بالای کل چشم نشان می دهد.

 

قطعات متفاوت رنگی درون حلقه همبستگی ممکن است در اندازه و بافت متفاوت باشند و ممکن است حاشیه های بیرونی یا لبه های دایره بین حلقه های سوم و چهارم تقسیم شود. دایره ای مناسب از همبستگی باید یک توازن هماهنگ با سایر قسمت های چشم ایجاد کند.

رنگ ها نباید به نظر برسد، اما به وضوح تعریف شده و روشن است، همانطور که با چشم هایدی. در عمل، محافل گسترده تر به حلقه های کوچکتر ارتباط دارند.

نظریه علامت چشم - دایره چهارم

"دایره ایروان" بزرگترین بخش چشم را در بر می گیرد. رنگدانه ایروئید حدی بیشتر در اطراف کل چشم دور از دانش آموز غالب است و پس از آن ظاهر آتشفشانی و حرکت گدازه ای است. جرثقیل، شیارها و برش ها به خوبی تعبیه شده و بیش از بیشتر سطح چشم توزیع شده اند.

رنگدانه قوی کمی دایره پنجم یا بیرونی را به وجود می آورد. اعتقاد بر این است که با تامین خون و اکسیژن زیادی همراه است.

توجه داشته باشید که دانه گرانشی بیش از حد (نزدیک چشم) تعادل بین پنج حلقه چشم را تحریک می کند و دانش آموز را به صورت غیر طبیعی کوچک می کند.

نظریه چشم علامت - دایره پنجم

دایره پنجم قسمت نهایی قابل مشاهده رنگ است. در تجربه شخصی من، یک دایره پنجم غیرممکن و چشم با رنگدانه پر از نشانه هایی است که طرح پرورش برای مشکل است.

چشم هایدی از سنگهای گرانبها برای متخصص چشم است. با این وجود، نظریه نیاز به تحقیق بیشتری دارد و، همانگونه که وان آسوژن می گوید، کبوتر ها هرگز نباید به علت نشانه های مشخصی از بین بروند.

 

توماس اسمیت یک پرورش دهنده کبوتر مسابقه ای و روزنامه نگار و نویسنده ازاد .


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ