بازگشت
1396/8/8 (( 24 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test


سرکه سیب سرخ طبیعی یک ماده طبیعی است، اما تنها از یک مزرعه ارگانیک. سیستم ایمنی را تقویت می کند، زیرا منبع خوبی برای ردیابی  عناصر میکروی است. با این حال، این فقط مربوط به سرکه مشتق شده از سیب های رشد شده در یک محیط طبیعیبدون کود و حشره کش ها می باشد . یک سیب که به صورت مصنوعی کشت می شود، رسوب واقعی را تحمل نمی کند .

سرکه شراب سیب یک منبع ایده آل اسید آلی است. اسیدهای ارگانیک به هضم و تجزیه مواد غذایی کمک می کنند و از این طریق مانع توسعه بیماری های ناشی از مواد غذایی هضم نشده می شوند.

به طور گسترده ای شناخته شده است که اسیدیته از گسترش باکتری های کولي و سالمونلا جلوگیری می کند. این پاتوژن ها مانند محیطی قلیایی هستند که واقعا می توانند شروع به رشد کنند. سرکه سیب سرخ شده در آب باعث جلوگیری از گسترش سالمونلا میگردد . اثر اسیدی آن همچنان به محدود کردن پاتوژن ها، حتی در روده کبوتر ادامه می دهد.

بسیاری  دریافتند که در هوای گرم کبوتر میتواند میزان تنفس را افزایش دهد،  اگر هوا بسیار داغ باشد و کبوترها به سرعت با باز شدن دهانشان نفس بکشند در چنین شرایطی، افزایش تبادل هوا سبب می شود دی اکسید کربن بیشتر از حد نرمال باشد. این به کمبود اسید منجر می شود و بنابراین خون به طور قلیایی (آلکالوز تنفسی) می شود. در ابتدا این فرایند، حالت بد، سرگیجه، تهوع و تهوع را ایجاد می کند و، اگر شدیدتر می شود، مرگ است . اگر در چنین زمانی ما آب کبوتر را با سرکه سیب سرخ کنیم، می توانیم زندگی کبوتر را نجات دهیم دهیم.

در گرمای طولانی ما می توانیم با یک سرکه سیب سرخ کمی بیشتر از این دست یابیم. برای علاوه بر تغییر pH خون، فرآیندهای بالقوه کشنده در سیستم گوارش قرار می گیرند.

بنابراین در آب و هوای گرم مصرف مواد غذایی کاهش می یابد، به این معنی که باکتری های روده خوب تغذیه مناسب را ندارند و بنابراین اسید تولید می کنند نیز کاهش می یابد. در همین حال، همانطور که مشاهده کردیم، قلیایی شدن خون رشد می کند که تهدید کننده زندگی است. به سادگی می توان گفت بدن برای جبران این امر، با برداشتن اسید از سیستم گوارش، بیشتر قلیایی می کند. همانطور که استرس گرما در حال حاضر مقاومت سیستم گوارش را کاهش میدهد ، همه این عوامل به این معنی است که شرایط برای پرورش سریع سالمونلا در روده ها ایده آل است.

 

بدین ترتیب در آب و هوای گرم هر فرصتی وجود دارد که یک اپیدمی پاراتوفئید به وجود آید. در اکثر موارد، با استفاده از یک اسیدیته ساده آب آشامیدنی با سرکه سیب می توان از این اتفاق جلوگیری کرد.

دوز برای 5٪ سرکه سیب سرکه 4-8 میلی لیتر در لیتر آب آشامیدنی، 1-3 بار در هفته است. اگر ما آن را به طور منظم اداره کنیم، به عنوان مثال در آب و هوای طولانی مدت، ما باید سطح پایین تر غلظت را انتخاب کنیم.

علاوه بر این، ما می توانیم سرکه سیب را برای ضدعفونی اشیاء، به عنوان مثال آبرسانی ها یا دقیق تر به منظور اسیدی شدن یک مجموعه استریل از سینی ها استفاده کنیم. این مانع از گسترش سالمونلا در جهان خارج می شود. ما باید برای استفاده   به منظور شستن کف اطاق، برای احتیاط به ویژه در فضاهای محصور، استفاده کنیم زیرا گازهای اسیدی در هوا می توانند غلظت های خطرناکی را به خود بگیرند.

شگفتی های سرکه سیب اپل توسط دکتر زالط طالبر (ویرایش شده توسط مارتین دگریو)


در باره باکتری سالمونا در مقاله جدا گانه توضیح داده شده است


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ